Kapitola pátá

47 5 3
                                    

Elisabeth

Dnes je neděle, a už zítra jdu do školy v New Yorku. Musím říct, že se docela těším. Doufám, že si najdu konečně nějaké kamarády, jelikož v Los Angeles jsem měla jenom sestru. Byla jsem sice moc vděčná za to, že se s mnou baví alespoň ona, ale vždy jsem chtěla nějakou kamarádku či kamaráda. Protože je to přece jenom jiné, když máš za nejlepší kamarádku svoji sestru a když máš za kamarádku svoji spolužačku nebo někoho, koho si někde náhodně potkala. Poté, co se nasnídám, se jdu projít po New Yorku.

Moje snídaně byla ovesná kaše s arašídovým máslem, borůvkami, vlašskými ořechy, banány a skořicí.

Vypadá to tady přesně, jak jsem doufala. Šla jsem se projít do Central Parku a velmi známého Times Square. V Central Parku čirou náhodou půjčovali brusle, tak jsem si chvíli zajezdila, protože mi to docela chybělo. Dřív jsem jezdila na bruslích skoro pořád, ale teď jsem se od toho úplně odtrhla. V duchu jsem si říkala, že je to perfektní místo na vyčištění si hlavy třeba během či něčím jiným. Na velmi známém náměstí Times Square jsem se rozhodla si zajít něco koupit, protože ty různé obchůdky vypadaly tak lákavě. Musím přiznat, že tomuhle podle mě nikdo nemůže odolat. Vypadalo to tak úžasně.

Koupila jsem si na sebe modré šaty, modrý huňatý kabát, modrou kabelku, bílé kozačky, modrý top, černou minisukni, černé sluneční brýle, boty s vysokou platformou, černou kabelku, modrou blůzu, modrý svetr a stříbrný náhrdelník.

Celá unavená, ale šťastná jsem se rozhodla stavit v kavárně jménem Coffe Break.

V kavárně jsem si objednala vafle s banány a mohla jsem si to namáčet do čokolády, dále jahody, vodu, marshmelony, tři typy sušenek, vanilkovo banánovou zmrzlinum, a nakonec horkou čokoládu.

Musím říct, že mi tam moc chutnalo. Ano, opravdu vše jsem snědla, protože jsem měla velký hlad po tak dlouhé a náročné jízdě na bruslích a ještě nakupování, ale stálo mi to za to. Potom, co jsem dojedla a dopila jsem se vydala zpět do našeho nového domů.

Napustila jsem si vanu, protože jsem byla unavená, a chtěla jsem se uvolnit a k tomu mi vždy pomáhá relaxovat ve vaně. Vždy se mi chce spát, a občas se stane, že i usnu, a dnešek nebyl výjimkou, protože jsem se vzbudila až za hodinu. Když mi došlo, kde jsem, tak jsem okamžitě vylezla z vany. Byla mi hrozně velká zima, jako vždy, ale nedá se nic dělat. Rychle jsem se převlékla do pyžama a na chvíli jsem šla do postele a zabalila se do deky.

Po chvíli jsem si řekla, že se podívám na nějaký zajímavý film, protože na seriál jsem pořád ještě moc unavená, i když seriály mám radši. Už jsou to asi tři roky nebo možná víc, co sleduju K-drama. Když bude někdy šance, tak bych chtěla navštívit Jižní Koreju stejně jako moje maminka. Poté, co jsem dokoukala nějaký americký film, i když jsem nevěděla, o čem už vůbec byl tak jsem se rozhodla dát si nějaký oběd, a to samozřejmě ve formě sladkého konkrétně palačinky s banány, jahodami, moučkovým cukrem a šlehačkou na vrchu.
Miluji prostě sladké.

Jelikož den uběhl jako voda, tak na mě maminka začala volat a oznámila mi, že se po dlouhé době rozhodla jít s tatínkem na večeři, prý jí pozval. Jelikož jsem nestihla sejít dolu, tak jsem ještě za nimi vykřikla, že si jídlo obstarám sama, aby o tom věděli. Jak znám mamku, tak je schopná mi cokoliv donést, i když je to od ní milé, tak si sama naštěstí umím poradit.

Moje večeře byli vafle. Opravdu ňamka. Bylo to zdobené jahodami a polité čokoládou.

Nekomentuji to. Už mám zase snad po čtvrté sladké. Já vím, že bych to s tím sladkým tolik neměla přehánět, ale nemůžu si pomoct.

Rozhodla jsem si nakonec ještě se dát něco přece lehčího, a to byl konkrétně salát. Jelikož se to vůbec nezdálo tak už bylo devět hodin večer. Šla jsem se rychle osprchovat a spát, protože docela brzo ráno stávám.

Rachel

Jako za starých časů jsme si s tatínkem vyrazily na večeři. Gentleman jako vždy. Jeli jsme do restaurace poblíž, a bylo to tak romantické. Věděla jsem, že to bude stejné jako tenkrát, když mě požádal o ruku. Bylo jasné už od začátku, že je to velmi velký romantik, ale nedávala jsem mu to za zlé, naopak mě to na něm velice přitahovalo. Ten výhled stál za to.

Všechno možného jsme měli od hlavního vchodu až po úžasné dezerty, kterých jsem se nemohla nabažit. Když jsme odcházeli, tak jsem měla pocit, že prasknu. Manžel se rozhodl, že strávíme spolu noc jenom ve dvou, a já jsem souhlasila. Nakonec jsme se rozhodli jít společně na hotel a užít si další z našich romantických společných nocí. Jak já ho pořád moc miluji a nikdy jsem nepřestala a nepřestanu.

Travis

Samozřejmě jsem manželku překvapil a ohromil, jak vždy. Tak moc jí miluji a chci pro ni jen to nejlepší. Nikdy ji nepřestanu milovat, a jako správný romantik jsem nám zařídil pokoj v nedalekém hotelu.

Všechno bylo perfektně zařízené. Já vím, že jsem nejlepší, a vždycky jsem v těchto věcech byl. Alespoň mi to tak říká Rachel, a já si to také myslím. Poté, co jsme byli sebou dost nabažení, jsme se rozhodli jít spát.

Abigail

Po sestře se mi velice stýskalo a samozřejmě i po rodičích, ale nelitovala jsem toho, že chodím s Noahem. Byl a je pro mě to nejlepší, co mě mohlo kdy potkat.

Noah

Sice je mi teď líto, jak jsem se k Elisabeth choval, ale nelituji toho, že chodím s Abigail. Dělá mě lepším člověkem. Je to můj anděl, který mě drží nad vodou.

———————————————————————

Nevím, jak moc bych měla zmiňovat sexuální kontext. Jelikož tady nechci někoho zkazit detaily, které třeba neví a neměl by v jeho věku ještě ani vědět, i když moc dobře vím, že se dnešní děti velmi liší narozdíl třeba od mého ročníku a ročníků ještě níž.

Tak, co říkáte na to, jak se Noah teď chová? Myslíte si, že se změnil?

V příští kapitole bude první školní den Elisabeth v New Yorku, tak uvidíte, jak se to nádherně vyvine.

N.💗

Dívka, která žila v růžovém světěKde žijí příběhy. Začni objevovat