Можете собі уявити наскільки я була розчарована, побачивши фінал цієї історії?
- Гррр.
Одні лише думки про це змушували все всередині палати від люті.
Не знаю, про що думав автор, коли вводив цю персонажку лише для того, аби вона просто марно померла.
Учениця середньої школи, яка, скоріше за все, була палкою фанаткою цієї книги, казала, що це тільки підкреслює любов Клода до Джанет, і продовжувала теревенити, як в романі ідеально втілені всі жіночі мрії. Звичайно, я не стала слухати цю маячню.
Не те щоб мені подобалась Афанасія, але вона однозначно була краща за Клода чи Джанет. Я завжди вважала, що люди повинні в першу чергу піклуватися про себе. Ви спитаєте, чому я так цим переймаюся? Тому що я стала Афанасією з роману!
- Ва-а!
Я розплакалась, тому що мені знову стало сумно.
Я намагалася переконати себе, що це неправда, але навіть в ігноруванні реальності є своя межа. Тут так багато подібного до тієї книжки! Може, дещо можна було б списати на збіг, але їх стало вже забагато! Я намагалась ігнорувати свою інтуїцію, але це нелегко.
- Принцесо!
На мої ридання прибігла Лілі.
- Чому наша принцеса плаче?
Я уткнулась обличчям в її руки та продовжила плакати. Цей день і без того був дуже емоційно насиченим, а щойно я побачила обличчя Лілі, мені стало ще сумніше.
- Ви голодна?
Ліліана Йорк. Єдина людина, що до кінця вірила у невинність Афанасії, і в результаті загинула разом з нею.
Ліліана - друга дочка впливової графської родини, тому їй було не місце серед покоївок, але після смерті матері Афанасії, вона сама зголосилася працювати у Рубіновому Палаці як няня дівчинки.
Діана була надзвичайно чарівною і прекрасною жінкою зі світлим, як місячне сяйво, волоссям та загадковими червоними очима. Крім того, вона була достатньо талановитою аби дати сольний номер на імператорському балу. Втомлена життям у палаці, Ліліана щиро поважала і захоплювалась вільною, як птаха, Діаною. Але зрештою Діана опинилась замкненою у Рубіновому Палаці після того, як провела з Клодом ніч.
- Ваааааа!
Клоде, ти шматок лайна!
Лілі ще більш схвилювало, що я плакала все голосніше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одного разу я раптом стала принцесою
FantasyКоли я розплющила очі, то раптом стала принцесою! Але чому з усіх персонажів цього любовного роману, я потрапила саме в принцесу, якій судилося померти від рук свого жорстокого батька-імператора?! Якщо хочу жити, доведеться уникати його за будь-яку...