Фелікс трохи посунувся, і я побачила назву книги, яку він читав. «Теорія Соціології». Якраз те, про що я говорила з паном білявкою.
— Угу. Якщо ти закінчив, пограйся зі мною.
Фелікс мав би одразу ж підвестися та виконати мою забаганку, але замість цього він тільки печально всміхнувся.
— Мені шкода, принцесо. Але я не можу погратися з вами, не виконавши сьогоднішню роботу.
— І як багато часу тобі потрібно?
— Щойно дочитаю, мені потрібно буде вивчити ще 50 слів атлантанською.
Щось не так. Чому братик став так дивно поводитися?
— С-справді? Але чому ти раптом взявся за це?
Варто мені було озвучити свої думки, як він почухав потилицю.
— Чесно кажучи, тоді я дуже розчулився.
— Га?
— Не очікував, що принцеса назве мене своїм другом.
У мене морозець побіг хребтом.
Звісно, я сказала так пану білявці, але... я ж не серйозно... Кх... Чорт, тепер мене гризе провина.
— Тому я вирішив стати другом, за якого вам не буде соромно.
Від його впевненого тону я запанікувала. Стривай-стривай. Яким боком навчання пов'язане з тим, щоб бути моїм другом?
Я задумливо насупила брови, аж поки в голові не пролетіла думка.
«Афі не хоче дружити з кимось дурнішим за неї».
У мене аж щелепа відвисла, щойно я згадала ці слова.
— Тому я викладусь на повну, принцесо.
Я обливалася холодним потом, дивлячись на його сяючі щенячі очі. Га-а? То ти навчаєшся заради мене? Т-тільки через те, що я сказала, ніби не хочу дурніших за мене друзів? Та я ж просто ляпнула це, щоб заткнути Білявку!
— Ну... Фелікс — друг Афі навіть якщо цього не робитиме...
— Ні в якому разі. Це найменше, що має вміти друг принцеси.
— Т-ти не зобов'язаний...
Але лицар лишився непохитним:
— Я, Фелікс Робейн, готовий віднині стати новою людиною, — рішуче підняв кулак він, щиро загорівшись цією ідеєю.
Тож мені не лишалося нічого, крім як попрощатися та залишити кімнату.
О-оу. Такі відчуття, ніби я напустила туману на наївного братика... І чому ж він такий невинний?!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одного разу я раптом стала принцесою
FantasyКоли я розплющила очі, то раптом стала принцесою! Але чому з усіх персонажів цього любовного роману, я потрапила саме в принцесу, якій судилося померти від рук свого жорстокого батька-імператора?! Якщо хочу жити, доведеться уникати його за будь-яку...