- Феліксе, шоколадку.
- Ні, принцесо.
- Одненьку.
- У мене потім будуть через це проблеми, - суворо відповів він.
Я насупилася.
- Хни-и...
Все одно, ти мав би більше подумати! Поганий Фелікс, просто проігнорував мій відчайдушний погляд... Братик такий холоднокровний... Хник-хник.
- Вибачте, принцесо, - з жалем сказав він, дивлячись на мене.
Але мені-то що? Ти все одно не даси мені шоколад! Хмф!
Втім, це не означає, що я здамся!
- Афі не змогла заснути, тому що дуже-дуже хотіла шоколаду... - пробурмотіла я, і Фелікс здригнувся.
Чудово! Мої слова мають ефект.
- Лише одненьку, правда! Будь ла-асочка?
Я зробила щенячі очки, намагаючись переконати свого постачальника шоколаду своєю милотою. Він завагався.
Фелікс та мої покоївки Ганна і Сет були найкращими постачальниками смаколиків, але саме через це Лілі особисто наказала їм не давати мені шоколаду, тому його й було так важко отримати.
Звісно-знвісно, я розумію тебе, тому швидше, дай-дай-дай...
- Цього разу я справді не можу...
- Обіцяю, лише одну.
- Якщо пані Ліліана дізнається...
- Я не скажу Лілі. Вона не дізнається, якщо ми не скажемо! - благала я.
Ну ж бо, поглянь. Хіба тобі не шкода дитину, що так жадає шоколаду? Я правда хочу лише одну. Звісно, одна завжди може перетворитися на дві, а дві на три...
- Але...
- Без шоколаду Афі страждає від депресії... Світ такий похмурий. Хочеться плакати... - пробурмотіла я і зітхнула.
Фелікс нарешті почав піддіватися, тож я вирішила скористатися цим і зробила ще жалібніший вираз обличчя:
- Але шоколад це виправить!
Просто-о! Да-ай! Мені-і! Шокола-а-аду!
Я дивилася на Фелікса, і на очі мені наверталися сльози. Кхем. За два роки поряд з Клодом моя акторська гра значно поліпшилася. Зрештою, Фелікс простягнув мені долоню, на якій лежала шоколадка.
- Тоді правда лише одну.
- Люблю тебе, Фелікс найкращий!
Він всміхнувся у відповідь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одного разу я раптом стала принцесою
FantasyКоли я розплющила очі, то раптом стала принцесою! Але чому з усіх персонажів цього любовного роману, я потрапила саме в принцесу, якій судилося померти від рук свого жорстокого батька-імператора?! Якщо хочу жити, доведеться уникати його за будь-яку...