"Dans etsene channn" dedim olduğum yerde sallanırken."Yoruldum sende otur biraz" deyip kendini koltuğa bıraktı.
"Hayır oturmıyıcam"
"İyi oturma" dediğinde sendeledim Chan bu halima güldü ve "Zaten ayakta da zor duruyorsun" dedi. Cidden ayakta zor duruyordum.
"Yoo ne münasebet" dedim gözlerimi kısarak.
İşaret parmağımda Chanı gösterip "Sen kendine bak ayakta duramadığın için oturdun"Gözlerini kapatıp "Hııı öyle" dedi mırıldanır bir şekilde.
"E kalksanaaa"
"Yoruldum diyoruum"
"Banane banane kalkıcaksın" deyip kolundan çekip kaldırmaya çalıştığım da tabiki kaldıramadım. "Lanet olası çok kaslı" deyip koluna daha çok asıldım veeee popomun üstüne sert bir şekilde düştüm.
"Hahahahah aptal"
"Sus" deyip kalkmaya çalıştığım sırada chanın yüzünden gülmeye başlayınca tekrar düştüm ve chan daha da çok gülmeye başladı.
"Ya gülmesene" dedim kendimde gülerken.
"Tamam" deyip dudaklarını birbirine bastırdığında sessizce ayağa kalktım.
Bi kaç saniye sonra aramızdaki sessizliği bozan ben oldum ve gülmeye başladım."Neden gülüyorsun?" dedi Chan ve o da gülmeye başladı.
"Sen neden gülüyorsun?" diye sordum gülüşlerimin arasında. Ve o sırada onu gördüm. Sapık jimini. Öylece durmuş bana bakıyordu. Muhtemelen şuan kafam güzel olduğu için hayal görüyordum ama hayalim nasıl da güzel.
Hala yüzümdeki sırıtışla muhtemelen hayal olan Jiminle bakışırken Chan "İnan bilmiyorum" deyince eskiler aklıma geldi. Jimin gitmeseydi nasıl olurdu acaba? Bunu çok düşündüm ama aslında düşünemedim. Onunla birlikte bir şeyler düşünemedim, olmadı.
"Kook iyi misin?" diye sorduğunda chana döndüm "Ne?"
"İyi misin?" diye tekrar sorduğunda gözümden bir kaç damla yaşın düştüğünü fark ettim.
• • • •
dırırımmm en uzun bölüm bu olduu
büyük başarı💪🏻
bu ficin bu kadar ilerleyeceğini düşünmemiştim çünkü diğerlerini okuyan olmadı bunu da okuyan olmaz sanmıştım
FİCİMİ OKUDUGUNUZ İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİMM😭♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
erkek adam erkek siker | jikook😽
Fanfictionpkjimin: o ne dedi? bu ne dedi? yok ebeni kedi yedi kızlar uzak dursun yeter erkek adam erkek siker park jimin jungkooku si- şakaa jeonkook: bu ne şimdi? -semejm ukekook- texting+düzyazı bölümlerin çok olduğuna bakmayın hepsi kısa semejimin hashtag...