63

81 13 3
                                    


-jungkookun gözünden-

"E hadi anlat" dedim çatalımı peynire batırırken.

"Öncelikle annem 2 gün sonra evlenecek"

"Ee bu çok güzel bi haber"

"Hayır dur dinle bi"

"Pekala"

"Annem ve babam boşanmıştı biliyorsun"

"Evet Jimin biliyorum dolandırmadan anlat artık şunu" dedim geri yaslanıp.

"Annem ve babamla evli olduğu süre zarfında 4 yıldır başka bi adamla sevgiliymiş. Babamda bunu öğrenmiş bu yüzden boşanmışlar. Bende bunu buraya taşındığımda öğrendim" dedi ve önünde duran sudan bir yudum içti.

Duyduğum şeye şaşırmıştım "Jimin ben gerçekten üzgünüm" diyebildim sadece.

"Ah hayır hayır bu benim umrumda değil annem ve babam birbirlerini bende onları pek sevmem zaten"

Kaşlarımı çatıp "Ee o zaman nereye bağlanacak bu konu?" diye sordum.

"Anlatıyorum hemen. Geçenlerde annemin işi çıkmıştı ve evde sevgilisiyle ben yalnız kalmıştık. Bana, annemin ona benim bi çocuğa olan aşkımdan bahsettiğini söyledi o çocuğu merak etmiş 'kim ki bu çoook sevdiğin çocuk buralardan mı?' diye sordu bana. Bende busanlı diye cevap verdiğimde 'busandansa kesin tanırım bak' dedi"

"Kimmiş o çoook sevdiğin busanlı?" diye sordum kaşlarımı kaldırarak.

"Of dur bi" dedi jimin utanarak.

"Peeeki"

Jimin "Bende senin resmini gösterdim" dediğinde sırıtarak "Aaa benmişiiim" dedim.

"Ay jungkook dur bi durrr" dedi kafasını bıkkınlıkla geri atıp.

"Of iyi be" dediğimde konuşmaya devam etti;

"Resmi gördüğünde yutkundu ve suratı bembeyaz oldu o daha bir şey söylememişken annem geldi. Annemde sevgilisinin bembeyaz olmuş suratını görünce 'ne oldu ya?' diye sordu
bende annemede senin resmini gösterip 'çok yakışıklı sevgilin jungkookumu beğenmedi galiba' dedim. Sevgilisi hala susarken annem konuştu 'jimin o Jiwon'un oğlu' dedi"

"Ne?" diye sordum olayı tam idrak edememişken.

"Ve annem bana Jiwonla evleneceğini o yüzden seni sevmeyi bırakmamı söyledi. Bende tabii ki kabul etmedim ve o adamla evlenirse bi daha beni göremeyeceğini söyleyip evi terk ettim. İyi demişim dimi?"

"Jimin bunlar şakaysa hiç komik değil" dedim. Kafam allak bullak olmuştu.

"Maalesef şaka değil"

"Jimin, babam. Benim babam yıllardır bizimle görüşmüyor yaşadığından bile şüpheliydim ve sen şimdi gelmişsin diyorsun ki baban annemle evlenecek"

"Evlenmeyecekler" dediğinde ellerini, gerildiğimde istemsizce salladığım bacaklarıma koydu. Anında bacaklarım durmuştu. Bu çocuk bana fazla iyi geliyordu.

"Ama öyle söyledin. Jimin benim çok kafam karıştı"

"Dün beni annem aradı ve 3 gün sonra evleneceklerini söyledi. O yüzden annemin yanına gittim ve onu evlenmemesi konusunda ikna etmeye çalıştım"

"O da ikna oldu yani?"

"Hayır beni asssla dinlemeyeceğini söyledi" dedi ve gözlerini devirdi.

"E o zaman evlenecekler" dedim kaşlarımı kaldırıp.

"Seninle kardeş olmak istemiyorum açıkçası"

"Neden ki? Beni sevmiyor musun?" diye sordum dudaklarımı büzüp.

Jimin "Bebeğim idrak edemiyosun galiba kardeş diyorum?" dediğinde ne dediğini idrak edebilmiştim. Gözlerimi kocaman açıp "Ne??? Bende seninle kardeş olmak istemiyorum" dedim.

"Evlenelim" dedi jimin birden.

"NE?" diye bağırdım.

"Evlenelim diyorum"

Şaşırarak ellerimi yanaklarıma koydum. "Ne diyorsun?" diye sordum. Asıl ben ne diyorum?

"Biliyorum her şey çok hızlı gelişti. Daha bi kaç gün önce kavuştuk, dünde seviştik öhm neyse konudan sapmayalım. Seni gerçekten çok seviyorum kaç yıl geçerse geçsin seni sevmeye devam etmek istiyorum. Çocuğumuz olamaz belki ama seninle bi çocuğumuz olsun istiyorum. Seninle yaşlanmayı, yaşadığımız şeyleri hatırlayıp gülme krizlerine girmeyi ve ilk sevişmemizin ne kadar ateşli olduğunu hatırlatıp seni utandırmak istiyorum. Jungkook, ben seninle evlenmek istiyorum. Benimle evlenir misin haşin tavşanım?" deyip bacaklarımda duran ellerini kaldırıp, yanaklarıma koyduğum ellerimin üstüne koydu.

Ellerimi tutup yanaklarımın üstünden çektiğinde "Evet birazcık geç oldu ama bende seni çok seviyorum ve sevmeye devam etmek istiyorum. Evet seninle evlenirim ama beni utandırma lütfen" dedim utanarak.

"Bakarız daaa burda evlenemiyoruz"

"Ee ne yapıcaz o zaman?"

"Amerikaya uçak bileti aldım"

"Hangi ara planladın bunları ya?" diye sordum gözlerimi kısıp.

"Dün neden gelmedim sanıyorsun? Neyse sormadın ama söyliyeyim gideceğimiz yer Connecticut Eyaleti. İdol olan gay bi çiftin shipper hesabında görmüştüm eşcinsel evlilik yasalmış veee eşcinsel çiftlerin evlat edinmesine izin veriliyomuş" dedi neşeyle.

"Yaaa çok güzelll. Biletimiz kaçta?" sorduğum soruya sırıttı ve "Yaklaşık 2 saat sonra" deyip yanağımı sıktı.

"Oha sen yıllarca bu anı beklemişsin" dedim şaşırarak.

Alt dudağını ısırıp "Öyle oldu biraz" dedi.

"Yalnız jimin bu kuru evlenme teklifini kabul etmiyorum bu arada haberin olsunn"

"Tamam güzelim tamam o iş bende" deyip öpücük attı.

erkek adam erkek siker | jikook😽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin