47

149 28 21
                                    


"Chan biliyorum üstüne kustum ama lütfen çok kızma isteyerek olmadı"

"Üstüme falan kusmadın" dedi Chan tek kaşını kaldırıp.

"Ee naptım o zaman hatırlamıyorum hiç bişey"

"Jimin"

"Ne olmuş jimine?"

"Dün"

"Ne dün?"

"Jungkook bi susta anlatayım"

"İyi sustum hadi anlat"

"Dün gülüp eğlenirken sen durdun ve arkada bir yere bakmaya başladın. Sonra aniden gözlerin doldu. Sana iyi olup olmadığını sorduğumda bana dönüp "ne?" dediğinde tekrar iyi olup olmadığını sordum, cevap vermeden tekrar baktığın yere dönünce bende oraya baktım ve kimseyi görmedim. Sonra sen yere çömelip jimiiiin diye ağlama başladın. Ben, çok sarhoş olduğun için saçmalıyorsun falan diye düşünmüştüm."

"Bu kadar mı? Eğer bu kadarsa bencede hayal görmüşümdür"

"Bu kadar değil" dediğinde şaşırarak sordum "Ne daha ne oldu?"

"O olay yaşandıktan 1, 1.5 saat sonra bardan çıktık. Sahilin kenarından yürürken jimini gördük sahilin hemen yanında yere oturmuş bira içiyordu. Sonra koşarak yanına gidip oturdun. Jimin seni görünce sırıttı "güzel jungkookum hayalimde bile bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyorsun" deyip yanağını okşadı. Sesinden bile kör kütük sarhoş olduğu belli oluyordu. Sonra sen ağlamaya başladın. Jimin neden ağladığını sorduğunda onu çok özlediğini ve onun artık senin için arkadaştan daha fazlası olduğunu söyledin. Ama o kadar sarhoştu ki muhtemelen o da sen gibi hatırlamaz hiçbir şeyi."

"NE?" diye bağırdım.

"Ya hatırlamaz diyorum bağırmasana"

"He tamam umarım hatırlamaz"

"Sonra ne oldu umarım üstüne kusmamışımdır"

"Hayır o senin üstüne kustu ve sonra sen daha da ağlamaya başladın durum böyle olunca tuttum kolundan otele getirdim"

"NEEEE? VE ÖYLE UYUMAMA İZİN Mİ VERDİN?"

"Hayırrr Taehyung seni yıkadı" dediğinde ağzım açık kaldı. "Niye bu kadar şaşırdın ya sevgililer arasından olabilir böyle şeyler" deyip güldü.

"Hıı olabilir" deyip bende yapmacık bi şekilde sırıttım.

erkek adam erkek siker | jikook😽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin