44

160 31 9
                                    


bu şarkıya çok aşığım teşekkürler
pek iyi değil ama yinede iyi okumalar🫶🏻

• • • •

-jiminin gözünden-

  Taemin otelin yakınlarında bi barda barmen olarak çalışıyordu. Dedim ki neden yanına gidip beleş bira içmeyeyim???? Çok iyi düşünmemiş miyim ama.

  Kulaklığımı takmış, sahilin kenarından bara doğru yürürken Jungkookun eskiden sürekli dinlediği şarkı çalmaya başlayınca sırıttım.
Save your tears benimde bi aralar sürekli dinlediğim bir şarkıydı. "Of offf" Jungkookun onu unuttuktan sonra gelmesi kötü oldu. Hayır ya neden kötü olsun ki eğer daha önce gelseydi unutmam daha zor olurdu. Unuttum unuttum diyorum ama acaba unuttum mu? Onu unuttun mu jimin? Bilmiyorum.

  Neyse ki karşılaşmadık. Evet ben onu gördüm ve evet o da beni kaçarken görmüştür muhtemelen ama göz göze gelmedik. Eğer onunla göz göze gelirsek ona olan hislerimin yeniden alevlenme ihtimalinden o kadar korkuyorum ki.

  Kendi kendime konuşurken bara çoktan gelmiştim bile. Bardan içeri girerken Hoseokun umarım orada Jungkookla karşılaşırsın dediği aklıma geldi. Burda ne işi olurdu ki. Şuan arkadaşlarıyla eğleniyordur. Bizde arkadaştık dimi bi aralar. Eminim şuan benim varlığımı bile unutmuştur. Ah neyse bende onu unuttum tamam mı jungkook diye biri yok.

  Hayır var. Hemde tam karşımdaydı ve mutlu mutlu dans ediyordu. Bensiz ne kadarda mutluydu. Gerçi beni sadece arkadaşı olarak görüyordu gayet normal. Yoksa hayal mi görüyordum. Ama genelde ayık kafayla böyle güzel hayaller görmezdim ki. Beni gördü. Şuan tam olarak bana bakıyor. Ona yavru köpek gibi baktığıma eminim ama o da bana yavru köpek gibi bakıyor. Neden? Hayır hayır. O gördüğüm şey gözyaşı mı? Neden ağlıyor? Acaba canı mı yanıyor? Yoksa beni görünce moralimi bozuldu? Benden o kadar mı nefret ediyor? Benden neden nefret ediyor? Ben sadece onu sevmiştim.

  Benimle göz temasını kesince kendime geldim ve hemen bardan çıktım.

erkek adam erkek siker | jikook😽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin