Jimin kapıdan çıktığı anda yere çöküp, ellerimle yüzümü kapatıp ağlamaya başlamıştım. Daha jimin gideli 5 dakika bile olmamışken içeriye birisi girdi ve kapıyı kapattı. Kim olduğuna bakmak için göz yaşlarımı silip kafamı kaldırdığımda gelenin kim olduğunu görünce dahada çok ağlamaya başladım."N-Neden geri geldin?" diye sordum ağlamamın arasında.
Jimin ise hiçbir şey söylemeden ellerimden tutup beni ayağa kaldırdı. Elleriyle yanaklarımdan tutup suratlarımızı yaklaştırdı ve "Çünkü seni seviyorum Jungkook" deyip dudaklarımızı birleştirdi.
Öpüşüne karşılık verdim. Dudakları o kadar güzeldi ki cidden bu dudakları hissetmeden geçen her bir gün için hatta hissetmemiş ve hissedemeyecek her bir insan için üzüldüm. (😃😃😃😃😃)
*bu kısımdan bölümün sonuna kadar rahatsız olacaklar okumasın*
Dudaklarımı araladığımda Jimin dilini ağzımın içine ittirdi. Dönme dolaptaki minik öpücüğümü saymazsak şu an ilk kez bir erkekle öpüşüyordum. Ve ilkimin Jimin olmasından oldukça memnundum.
Dillerimiz adeta dans ederken Jimini duvara yasladım ve kendimi ona bastırdım o sırada erkekliğim Jiminin erkekliğine değdi bu da ikimizinde inlemesine sebep oldu. Bu öpüşmenin sonunun neye varacağı belliydi ama açıkçası korkuyordum. Yani ilk kez bir erkekle öpüşmem bu olduğu için tabii ki de ilk kez bir erkekle sevişmemde bu olacaktı. (yazamıyorum amk çok utanç verici)
Jimin konumundan memnun olmamış olacak ki yerlerimizi değiştirip beni duvarla kendi arasına aldı. Elleriyle ellerimi tutup boynunu tutmamı istercesine boynuna götürdü ve bende istediğini yaptım. Sonra ellerini vücutuma sürterek yavaşça kalçama indirdi. İki eliyle hafifçe kalçamı okşayıp bacaklarımı beline sarmam için kaldırdı.
Şu anki pozisyondan dolayı küçük jimini ikinci defa hissetmemle yanlışlıkla Jiminin dudağını ısırmıştım. Bu da onun hoşuna gitmişti ve kendini bana daha da çok bastırmıştı.
Ben hala kucağındayken dudaklarımızı ayırmadan yatağa doğru yürüdü. Dudaklarımızı ayırınca dudaklarımı büzdüm. Bu haline gülüp beni yatağa bıraktı ve tek hamlede tişörtünü çıkartıp fırlattı.
Kollarımda destek alarak kendimi dikleştirdim. Gözlerimi kısıp vücudunu süzdüm. Karın kası yoktu ama vücudu oldukça güzeldi, hele beli üf yani. Göğüsünün altında 'NEVERMIND' dövmesi çok hoş duruyordu. Göğüs kaslarına baktığımda dudaklarımı 'o' şeklinde büzdüm.
"Daha kaç saat vücuduma azarsın" dediğinde utandım ve ellerimle yüzümü kapatıp kendimi yatağa geri bıraktım.
"Az önce utanmıyordun noldu birden ya" deyip güldü.
"Of susar mısın bi" dediğimde üstüme eğildi ve
"Sustursana" dedi.Bende bunu bekliyormuşçasına omuzlarından tutup onu yatağa çektim ve üstüne çıktım.
"E susturmadın hala" dediğinde susturdum.
Dudaklarına yapışınca tişörtümün eteklerinden tutup yukarı çekti sonra çıkartmak için kısa süreliğine dudaklarımızı ayırdı.Hala Jiminin üstündeyken Jimin oturur pozisyona geçince kayar gibi oldum bu yüzden kucağında hafifçe zıpladım. Dudaklarımızı ayırıp "Mmh çok yanlış sularda yüzüyorsun" dedi. Tekrar zıpladığımda bi anda kendimi Jiminin altında buldum.
Gözlerimle Jiminin gözleri hariç her yere bakarken arsız arsız sırıtıyordum. Gözlerinin içine bakmadığım için aniden eğilip göğüsümün ucunu ısırmıştı. Bu ani hareketi sesli bir şekilde inlememe sebep olmuştu.
"Ah Jimin canım yandı" dedim kaşlarımı çatarak.
"Daha çok hoşuna gitmiş gibiydi" deyip tekrar ısırınca inleyerek kafasını tuttum. "Y-yapma"
"Hımm demek burası" dedi ve emmeye başladı. Tanrım daha fazla dayanamayacaktım.
"Jimin" dediğimde alttan alttan gözlerimin içine baktığında anlamış olacak ki tekrar dudaklarıma yapışıp eşofmanımın ipini çözmeye başladı. Hızlıca eşofmanımı çıkartınca iron manli boxerıma baktı ve güldü.
"Neden gülüyorsun ya?"
"Komik" dediğinde gözlerinin içine bakarak kemerini tutup "Sen çıkart mıyacak mısın?" diye sordum.
"Korkma ama" dedi ve güldü. Bu kadar yavaş hareket etmesi sinirimi bozmuştu bu yüzden üste ben çıkıp hızlıca kemerini çıkarttım. Pis pis sırıtmaya başlayınca bende biraz da onun sinir olması için pantolonunu yavaş yavaş indirmeye başladım hatta fermuarını açarken bilerek bastırarak açmıştım bunu yaptığımda "Jungkook" diye inledi. Dilimle yanağımı ittirdiğimde yutkundu ve bu bardağı taşıran son damla olmuştu.
Nasıl olduğunu anlamadığım bir anda boxerlarımızıda çıkartmıştı. Jimin burnundan solurken elinden tutup 2 parmağını ağzıma alıp emmeye başladım. Gözlerini kapattı ve bir kaç dakika sonra "Dur" dedi. Güldüğümde beni omuzlarımdan yatağa itti.
Sonrası beyaz ışıktı zaten...
• • • •
DEVAMI YOK AĞLAYIN HAHAHAHAHAA
peki yazamıyorum amk çok utanç verici dedikten sonra bu kadar çok yazmam istemeden oldu valla🤯
neyse bu kadardı buraya kadar yazmam bile mucize bence
sikiş isteyen başka fice abi bize terso (o sırada ficin ismi: sen ne anlatıyon beuppa)
uha hyunjin doğurmuş😲😲😲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
erkek adam erkek siker | jikook😽
Fanfictionpkjimin: o ne dedi? bu ne dedi? yok ebeni kedi yedi kızlar uzak dursun yeter erkek adam erkek siker park jimin jungkooku si- şakaa jeonkook: bu ne şimdi? -semejm ukekook- texting+düzyazı bölümlerin çok olduğuna bakmayın hepsi kısa semejimin hashtag...