the end

108 15 0
                                    


"Bende imza atmak istiyoruum" dedi hyunjin.

"Bu ilişki için çok çabaladım benim imzam gerekli" dedi Hoseok gözlerini kısarak.

"Gel böcüşüm benim yerime sen imza at" deyip hyunjini çağırdı Chan ve bana dönüp sessizce "Bende çok çabaladım ama" dedi.

"Annem gözümün önünde her gün acı çekti o adam yüzünden şimdi sıra onda orospu çocuğu" dedim kimsenin beklemediği bi anda.

"Kocacığım sinirini anlayabiliyorum ama babaannene ayıp oluyo" dedi Jimin şaşırarak.

"Özür dilerim babaanne" dedim kafamı kaldırıp.

"Yaaa chan bizde evlenelim"

Chan "Böcüşüm bize daha var" deyip yanağından öptü hyunjinin.

Hyunjin chanı ittirip "OF SALAKSIN SALAK" diye bağırınca nikah memuresi dahil hepimiz sıçradık.

"Naptım ben şimdi?"

Nikah memuresi ayağa kalkıp "Ukeyi öpebilirsin" dedi.

"Ukeyi öpebilirsin ne amk yazarı?" diye sordu Yoongi Hyung.

"Ne yazarı Yoongi bey? Nikah memuresiyim ben" deyip göz kırptı Nikah memuresi.

"Siz onu takmayın Memure hanım deli o deli" dedim sessizce.

"Yazarı ayrı mal kitaptaki karakterler ayrı mal" dedi ve dışarı çıktı yoongi.

"Öpüşün artık kaç bölümdür bekliyorum"

"Ohoo sen çok şey kaçırdın hoseok hyung" dedi chan sırıtarak.

"Ne kaçırdım yaaaa?" deyip tepinmeye başladı hoseok hyung.

"Sikiş kaçırdın hyung sikiş"

"NE" diye çığlık attı Hoseok hyung.

Jimin hoseoklara dönüp "Sussanıza kardeşim" dedi. Bana döner dönmez dudaklarına yapıştım.

"Kook yalnız ukeyi öpebilirsin diye jimine dedi"dedi Chan.

"Bu nikah kıyılamaz"

"Taehyung?" diyen Chanın sesini duyunca jimini öpmeyi bırakıp Taehyunga döndüm.

"Ne demek kıyılamaz?" diye sordu jimin.

"Çünkü beni çağırmadınız. Çok ayıp" dedi taehyung parmağını sallayıp.

Nikah memuresi "Bencede çok ayıp böyle yakışıklı herif çağırılmaz mı?" dedi.

"Bu güzel genç bayanda kim?" diye sordu Taehyung.

"Beni boşverin asıl siz kimsiniz?"

"Doğru bildiniz ben Kim. Taehyung Kim"

Hepimiz gözlerimizi kısmış bu iğrenç konuşmayı izliyorduk. O sırada yoongi geldi ve
"Hala bitmedi mi amk kitabi?" diye sordu.

Nikah memuresi "Çocuk sen bi sussana" deyip yoongiyi susturdu. "Neyse Jungkook sen onu bunu boş ver kocanı öpmeye devam edebilirsin" dediğinde sanki bunu bekliyormuşuz gibi jiminle dudaklarımız birleştirdik.

• • • •

Bitti SONUNDA

son bölümü beğenmeyen olursa gider başka bölüm yazarım bi ihtimal

en saçma bölüm son bölüm oldu bu arada İDÖCLSĞCİSÖÖD

nikah memuresi ASSSSLA yazar değil✍️

okuduğunuz için çok teşekkür ederim of çok duygulandım şu an sebepsiz neyse sizi seviyorum böcüşlerim başka bi ficte görüşmek üzere hoşçakalın😭🫶🏻🫶🏻🫶🏻

erkek adam erkek siker | jikook😽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin