"Bu saatte neden yüzmeye geldik ki biz?" diye sordum güneş kremi sürerken."Saat öğleden sonra 4 bence yüzmek için gayette ideal bi saat"
"Ya hayır etrafa baksana bi jimin. Çok az insan kalmış" deyip etrafa baktım.
Jimine baktığımda imalı bi şekilde sırıtarak "Daha iyi değil mi?" diye sordu.
"Neden iyi olsun ki?" diye sorduğumda tişörtünü çıkartıp "Bu mükemmel vücudu fazla insanın görmesini istemem" dedi.
İnce beline baktığımda yutkundum ve sessizce "Bende istemem" dedim.
"Senin vücudunu kastetmiştim kook" deyip gülmeye başladı.
"Ben... Mükemmel deyince... Şey sandım"
"Yani benim vücudumu mükemmel buluyorsun" dedi jimin sırıtarak.
"Değil mi?"
"Kendi vücudunun nasıl mükemmmmel olduğundan haberin var mı acaba?" deyip karın kaslarıma baktığında utanarak, güneş kremini kucağına fırlatıp "Bakmasana ya" dedim.
"Tamam tamam utanma hemen. Sanki dün gece hiç görmemişim gibi" dedi yarım ağız sırıtıp.
"Of sus" dediğimde jiminin telefonu çalmaya başladı. Zil sesi çok tanıdık bi melodiydi. Hangi şarkı olduğunu anlamaya çalıştığım sırada jimin gülmeye başladı.
"Yine neye gülüyosun ya?"
"Az daha dinle hatırlarsın belki" dedi jimin.
'Üç gün beş gün geçti kafamızda aynı şeyler sen nerdesin? ben nerdeyim? hadi uzayalım beyler'"Açsana telefonu" dedim kaşlarımı çatıp resmen öylece durmuş zil sesini dinliyorduk.
"Şşşt sus sus bak benim yer geliyo" dedi ve zil sesine eşlik etmeye başladı "O ne dedi? bu ne dedi? yok ebeni kedi yedi, kızlar uzak dursun yeter, erkek adam erkek siiii"
"Oha bu şarkı" deyip gülmeye başladım.
"Hatırladın mı?" diye sordu sırıtarak.
"Evet. Sen bana yazdığında gidip dinlemiştim. Sadece bir kere dinlediğim için hemen hatırlayamadım"
"Şarkıyı yazdığım mesajın sonunda bir şey daha yazmıştım hatırlar mısın bilmem ama nasıl da dediğimi yaptım görüyor musun? Ve bu süper şarkıyı nasıl sadece bir kere dinlersin"
"Pek benlik şarkı değil ya" dedim kafamı sağa sola sallayıp "Yazdığın şeyide hatırlamıyorum. Ne yazmıştın?" diye sordum.
"Boş ver ya çokta önemli değil sonuçta yaptım" deyip göz kırptı.
"Ya hadi söylesene" dediğimde tekrar telefonu çaldı.
Telefona baktığında suratı düştü sonra bana bakıp sahte bi sırıtışla "Neyse ben telefonu açayım sende hatırlamaya çalış" dedi ve telefonla konuşmak için yanımdan kalktı. Bu hareketini biraz garipsesem de sonuçta o kadar samimi değildik, sadece dün gece bir şeyler olmuştu. Evet dün gece olanlar 'bir şeyler' denilecek türde sıradan şeyler değildi ama sonuçta birden onun hayatına girdim ve bir şeyler yaşadık. Belki beni bırakıp hayatına devam etmek isteyecekti, belki başka bi ilişkisi vardı ve belki de dün gece olanlar içkinin etkisiyle olmuştu.
"Jungkook benim gitmem gerek akşam yanına gelirim" dedi aceleci bi şekilde tişörtünü giyerek.
"Noldu?" diye sorduğumda yanağımı öptü ve soğuk bi şekilde "Akşam anlatırım. Görüşürüz" dedi.
"Görüşürüz" dedim çenem titrerken. Düşündüklerim konusunda haklımıydım yoksa.
• • • •
Daha ne kadar saçmalayabilirim adlı bölümün sonu
Kanziler bu jungo kafada nasıl da kuruyo ya bi tık deli galiba🤨🤨🤨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
erkek adam erkek siker | jikook😽
Fanfictionpkjimin: o ne dedi? bu ne dedi? yok ebeni kedi yedi kızlar uzak dursun yeter erkek adam erkek siker park jimin jungkooku si- şakaa jeonkook: bu ne şimdi? -semejm ukekook- texting+düzyazı bölümlerin çok olduğuna bakmayın hepsi kısa semejimin hashtag...