Diğerlerinin yanına geldiğimizde Hyunjin ve Chan birlikte dönme dolaplardan birine oturmuştu. Jimin ise dönme dolaplardan birinin önünde kaşları çatık bir şekilde bana baktığını gördüm. Arkamı dönüp Taehyunga baktım, bana eliyle git işareti yapınca buruk bi tebessüm edip jiminin yanına gittim.Dönme dolap hareket edince karşımda oturan jimine baktım. Dirseklerini dizlerine yaslamış, birbirine kenetlediği ellerine bakarak oturuyordu. Sonra hiç beklemediğim bir anda konuştu; "Jungkook ben"
Yutkundum ve "Evet" diyerek devam etmesini istedim.
"Ben bugün seninle konuşacaktım"
"Neyi?"
"Seni unutamadığımı" dedi.
"Jimin aslında be-"
"Dur lütfen sadece dinle" dediğinde ve ikinci defa yutkundum ve "Dinliyorum" dedim.
Oturuşunu dikleştirdi ve derin bir nesef alıp konuşmaya başladı; "Aslında unuttuğumu sanıyordum. Evet aklıma geliyordun ama bir süre sonra canımı eskisi kadar acıtmamaya başlamıştı. Bu yüzden unuttuğumu sanmıştım ama bu unutmak değil alışmakmış. Bunu seni tekrar gördüğümde anladım. Dün seni otelde gördüğümde kaçtım çünkü seni tekrar görmek canımı eskiden olduğu gibi acıtmıştı. O gün işten izin aldım ki burda olduğun süre zarfında seni görmeyeyim ama aynı günün akşamında yani dün gece seni barda gördüm. Ve sonra yine kaçtım. Dün gece sahil kenarında oturmuş saatlerce içmiştim kaç şişe bira bitirdiğimi bile hatırlamıyorum ama dün gece şişelerce içtiğim bira yüzünden gördüğüm bi hayali hatırlıyorum. Sen Jungkook. Seni gördüm. Bana beni özlediğini ve beni sevdiğini söyledin. Belki gerçektende özlemişsindir, belki artık beni seviyorsundur diye düşünmüştüm bu yüzden bugün seninle konuşacaktım ama sen..." deyip yutkunduktan sonra acı acı sırıtıp "Yanılmışım" dedi.
"Jimin hayır" deyip kafama sağa sola salladım.
Tam ona yanılmadığını, hayal sandığı şeyin gerçek olduğunu söyleyecekken titreyen sesiyle konuşmaya devam etti; "Jungkook sen bana defalarca erkeklerden hoşlanmadığını söyledin ama gidip abim gibidir dediğin çocuğa aşık olmuşsun. Yoksa o zamanlarda onu sevdiğin için mi bana böyle davrandın. Ben senin için her şeyden vazgeçmek istedim eğer bana kal deseydin ben-" cümlesini tamamlayamamıştı çünkü yerimden kalkıp susması için onu dudağından öptüm ve yanına oturdum.
Kısa bi öpücüktü ama donup kalmıştı bende susmasını fırsat bilip "Jimin dün gece hayal değildi" dedim.
"Ne?" dedi gözleri dolu dolu. Bu hali tıpkı her an ağlayacak bi bebeğe benziyordu.
"Hayal değildi diyorum" deyip elinden tuttuğumda ellerimize bakıp ağlamaya başladı.
"Ama sen *hıck* taehyungla" (*hıck*: hani ağlarken şey yaparsınız ya ondan)
"Evet taehyungla sevgiliyim ama onunla seni unutmak için sevgili olmuştum biliyorum bu çok yanlış ama seni unutmak istedim çünkü senin yeni bi hayatın olduğunu, beni artık istemeyeceğini düşündüm ve sana yaptığım şeylerden sonra geri dön diyemezdim" dediğimde gözlerime baktı.
"Ama şuan onunla sevgilisin jungkook. Onunla sevgilisin ve az önce beni öptün" ellerimize tekrar bakıp "ve de elimi tutuyorsun" dedi.
"Taehyung biliyor. O her şeyi biliyor. Bana üzülmeyeceğini eğer ben mutlu olursam kendisininde mutlu olacağını söyledi. Elbette üzülecektir biliyorum ama ben artık bizim mutlu olmamızı istiyorum." deyip elini daha çok sıkı tuttum.
• • • •
Bence 1 tanecik bölüm size yeter
Yazarken hayal ediyorum çok sarıyo🤩
Bu arada dönme dolabın bölmelerine ne ad veriliyo? ben bilmediğim için dönme dolaplardan bir tanesi falan yazdım ŞSÖCLDĞCŞÇDÖF
Bakım bakın millet oy sınırı falan koyar öyle bölüm atar ben 3 4 canımın içi okuyucularım için bölüm atıyorum. Seviyorum sizi böcüşlerim🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
erkek adam erkek siker | jikook😽
Fanfictionpkjimin: o ne dedi? bu ne dedi? yok ebeni kedi yedi kızlar uzak dursun yeter erkek adam erkek siker park jimin jungkooku si- şakaa jeonkook: bu ne şimdi? -semejm ukekook- texting+düzyazı bölümlerin çok olduğuna bakmayın hepsi kısa semejimin hashtag...