56

122 22 13
                                    


"Ne gerek vardı?" diye gülerek sordu Jimin. Hala tam ayılamamıştı.

"Neye ne gerek vardı bıraksaydımda yatağıma mı kussaydın"

"Öyle kusmam her yere" deyip güldü.

"Yaa öylemi? Geçen üstüme kusmuşsun ama" dedim gülerek.

"Saçmalama"

"Kusmuşsun işte. Yatağımada kusmana izin veremezdim"

"İyi tamam ya" deyip geri yaslandı.

"Ee ne işin var burda bu saatte?" diye sordum.

"Nee biliyim en son içiyordum sonra bi baktım burdayım" dedi omuzlarını silkerek.

"İçerken beni mi düşünüyordun yoksa?" diye sordum imalı imalı gülerek.

"Hayır" dedi donuk bi ifadeyle.

"Bir şey mi oldu?" diye sorduğumda ayağa kalktı ve "Ben gideyim artık kusura bakma rahatsız ettim" dedi.

"Bu saatte nereye gideceksin kal işte burda" dedim kaşlarımı kaldırarak.

"Taehyung ile senin odan değil mi burası? Neden kalayım?" diye sordu alaycı bir şekilde gülerek.

"Jimin sana bunu anlattım" dedim sinirle.

"Gerek var mıydı?"

"Neye?"

"Onunla sevgili olmana?" diye sordu. Sonra kafasını sağa sola sallayarak "Ah hayır hayır asıl soru beni unutmaya çalışmana olacaktı" kaşlarını çatıp devam etti "Beni unutmaya çalışmana gerek var mıydı Jungkook?"

"Sana bunların hepsini anlatmıştım Jimin"

"Anlattın ama anlamıyorum Jungkook. Anlamıyorum" dedi kafasını iki elinin arasına alarak.

"Neyi anlamıyorsun?"

"Neden bana ulaşmaya çalışmadın" diye sordu kaşlarını kaldırıp.

"Söyledim ya seninle konuşacak yüzüm yoktu"

"Peki neden onunla sevgili oldun?"

"Çünkü beni çok sevdi. Beni o kadar çok sevdi ki bazen seni unutuyordum." dedim yutkunarak.

"Benden çok mu sevdi?" diye sordu. Bu hiç beklemediğim bir soruydu.

"Bilmiyorum" dedim sadece.

"Beni başka şekilde unutmaya çalışamaz mıydın? Gidip Taehyungu kandırmana ne gerek vardı?" kandırmak dedi kandırmak. Ben kimseyi kandırmamıştım. O an o kadar sinirlendim ki "DENEDİM JİMİN HER ŞEYİ DENEDİM AMA LANET OLSUN Kİ UNUTAMADIM SENİ" diye bağırdım.

"UNUT BENİ JUNGKOOK UNUT TAMAM MI?
BELKİ BUNU SÖYLERSEM İŞİN DAHA KOLAY OLUR" diye bağırdı o da ve kapıya doğru yürümeye başladı.

Kolundan tutup onu durdurdum "Bunu neden şimdi söylüyorsun?" diye sordum titreyen sesimle. Tekrar gitmesinden korkuyordum.

"LÜTFEN JUNGKOOK" diye bağırdı. Korkup elimi çektiğimde daha sakin bir sesle "Lütfen bir daha karşıma çıkma" dedi ve kapıyı bile kapatmadan gitti. Korktuğum şey olmuştu.

• • • •

Ayy pardon ama aşırı gülesim geldi ĞEFÖŞDĞVŞDÖGLLDÖCPDMFÖF

neyse okuyun okuyun bitiririm yakında😃

erkek adam erkek siker | jikook😽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin