Dürtülerek uyandığımda gece olanlar aklıma gelince ellerimle yüzümü kapattım. Yanımda ki her kimse gülerek tepinmeye başlayınca parmaklarımı aralayıp kim olduğuna baktım. Yanımda ki tepinen ayı tabii ki de Chandı."Puhahaha gerizekalı yüzünü kapatıyorsun bir de" dediğinde tekme attım. Tekmemle birlikte yataktan düştü ve yerde gülmeye devam etti.
"Ya delirdin mi sabah sabah"
"Sabah mı?" diye sorup dahada sesli gülmeye başladı.
"Uyanmışsın" diyen Jiminin sesini duyunca kafamı jimine çevirdim. O sırada chanda gülmeyi bırakmıştı.
"Hıhım" dedim kafamı hafifçe sallayıp.
"Ya of bu jungkook ne zaman üstünü giyinir bende odaya girmek istiyorum" diye seslendi aralık kapıdan hyunjin.
"Hyunjin neden dışarıda?" diye sordum.
"Jimin naptın oğlum jungkooka? Yanlışlıkla beynini falan mı si-"
"Öhöm yuh chan yuh" deyip gözlerini belertti Jimin. "Jungkook sen bi duş al istersen" dediğinde çıplak olduğum kafama dank etti. Kafamı yataktan kaldırdığımda sadece sağ bacağımı ve özel bölgemi kapatan pikeyi ağzıma kadar çektim.
Chan bu halime gülerek "Daha ne alsın çocuk almış alacağını" dedi.
"OF CHAN GELEYİM İŞTE SANKİ BENDE YOK" diye bağırdı bu sefer Hyunjin.
"Eh ben bi duş alayım en iyisi" deyip pikeyle birlikte ayağa kalkmaya çalıştım.
"Bencede yani ve lütfen biraz hızlı uyanmanı beklerken akşam oldu çünkü de"
"Chan ve bu abartmaları" dedim gözlerimi devirerek.
Chan "Bu arada saat 14:30" dediğinde gözlerimi kocaman açıp "Dalga mı geçiyorsun?" diye sordum.
"Yoo ne dalga geçicem artık nasıl yorulduysannnn akşama kadar uyudun" deyip imalı imalı sırıttı.
"Ulan seni varya"
"Hadi jungkook hadi sonra şey yaparsınız" dedi jimin.
"He jungkook sonra şey yaparsınızzz" deyip yine gülmeye başladı Chan.
"Ya ama bak şaplaklarım ben bunu"
"Yuh Jimin neler öğrettin masum Jungkookuma" dedi gözlerini kocaman açarak.
Hyunjin "CHAAAAN" diye bağırınca korkuyla sıçradı Chan.
"Aptal" deyip, gülerek banyoya gittim.
• • • •
Uzun bi aradan sonra tekrardan merhaba böcüşlerim😽😽😽
Cidden bayağı uzun bi ara oldu özür dileriiiim
Hafiften final yaparım ya sıkıldım artık😩
fic yakında 4k olcak şaka midür???
JEON JİMİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
erkek adam erkek siker | jikook😽
Fanfictionpkjimin: o ne dedi? bu ne dedi? yok ebeni kedi yedi kızlar uzak dursun yeter erkek adam erkek siker park jimin jungkooku si- şakaa jeonkook: bu ne şimdi? -semejm ukekook- texting+düzyazı bölümlerin çok olduğuna bakmayın hepsi kısa semejimin hashtag...