52

138 23 31
                                    


bu bölüme bu şarkı süperrr

neyse lütfen ağlayın yazdım o kadar😃

• • • •

"Kim kim bineceksiniz?" diye sordu Hoseok.

"Tabii ki ben böcüşümle bineceğim. Jungkook ve jiminde birlikte biner ya da ayrı ayrı da binebilirler araları biraz soğuk gibiii."

"Hyunjin sen jimini sevdiğini söylemiştin onunla binsene bende jungkookla binerim"

"Neden kiii?" deyip dudaklarını büzüp bebek gibi bakmaya başladı hyunjin.

"Ya ama böyle bakarsan hayır diyemem ki"

Jimin derin bi nefes alıp "Bende binmeyeceğim" dedi.

"Hayır jimin olmaz jungkook tek korkabilir onunla birlikte binmelisin" dedi birden Taehyung.

"Jungkook korkma-" hyunjin tam benim korkmayacağımı söyleyeceği sırada taehyung sözünü kesti.

"Hadi ama jimin sen eğlenmek istemiyor muydun?" deyip kaşlarını kaldırdı. 'Tanrım bu çocuk ne yapmaya çalışıyor' diye geçirdim içimden.

"İyi peki madem" dedi jimin pes eder bi şekilde.

"Bekleyin bizim Jungkookla bir şey konuşmamız lazım" deyip elimden tutup diğerlerinin bizi duyamayacağı bir yere götürdü.

"Ne oldu taehyung bir sorun mu var?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Jungkook ben jimini sevdiğini biliyorum" dedi hızlı bir şekilde.

"N-Nasıl?"

"Beni sevmediğini en başında biliyordum ama bende senin düşündüğün gibi zamanla bana karşı bir şeyler hissedebileceğini düşündüm. Ama hiç bir zaman bu olmadı. Dün gece chan seni otel odasına getirdikten sonra seni temizledim ve hemen uykuya daldın sonra chan mesaj attı bende ona uyuduğunu yazmak için mesajlaşmanıza girmek zorundaydım başka nasıl cevap verebilirdim ki." dedi ve omuzlarını silkip devam etti "Bak mesajlarını okuduğum için özür dilerim ama şu an önemli olan bu değil. Dün gece jiminden hoşlandığını öğrendim ve bunu düşündüm, bizi düşündüm ve en önemlisi seni düşündüm. Biliyorsun ben senin hep mutlu olmanı istedim ve şu an yine bunu istiyorum."

"Taehyung ben. Ben sana bunu yaptığım için çok özür dilerim" dediğimde gözlerim çoktan dolmuştu.

"Hayır hayır özür dileme ve sakın ağlama lütfen. Ben seninle olduğum her gün her dakika mutluydum beni o anlamda sevmemiş olsanda çok değer verdiğini biliyorum bu mutlu olmam için bi sebep. Bak ben gerçekten üzülmeyeceğim çünkü sen mutlu olunca bende mutlu oluyorum git ona jungkook. Jiminine git tavşanım."

"Taehyung-" deyip daha fazla dayanamadım ve ağlamaya başladım.

Taehyung bana sarılıp "Şşş elini yüzünü yıka ve git hyunjinin sinirlenmesini istemeyiz" dedi ve arkamı döndürüp sırtımdan hafifçe ittirdi.
Bir attıktan sonra arkamı dönüp ona baktım ağlamamak için kendini tuttuğu belli oluyordu "Lütfen ağlama" dediğimde güldü ve "Merak etme bugün ağlamak gibi bi niyetim yok" dedi.

"Seni seviyorum Taehyung" deyip gözyaşlarımı sildim.

"Bende seni tavşancık" dedi ve uzunca bir iç çekti.

"YA HADİ AĞAÇ OLDUK BURADA" diye bağırdı hyunjin.

Taehyung'da "Geliyoruz" diye seslendi ve "Hadi gidelim artık jungkook" dedi.

• • • •

huh uzunduuu

taehyungun konuşmasını yazarken ağlayasım geldi ĞSÖCLDĞGĞRÇFÖÖDLFÖ

TAEHYUNGA COK ASIGIM IYI GUNLER

erkek adam erkek siker | jikook😽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin