1:Kalpteki İlk Yara İzi

88.9K 2.1K 779
                                    

Besmele'yle başlayalım hikayenin başına gelenlerden sonra canlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Besmele'yle başlayalım hikayenin başına gelenlerden sonra canlarım.

Şarkılar;
Qedara reş (Serhat evindar)

KAlbimdeki Tutsak

1. Bölüm: Kalpteki İlk Yara İzi.

Keyifli okumalar!!!

4 yıl önce...

Aynaya bakıyordu genç kız ona sunduğu fotarafı, fazlasıyla beğeniyordu, o yüzden aynaları seviyor ve barışıktı. Kim ona güzel sunulmaya bir fotarafa bakmak isterdi ki?

Parıldayan gözlerinde bir yıldız fenerin ışığının aydınlığı vardı; aşk vardı, geleceğe dair hayaller, umutlar, beklentiler, o gözlerde
Mir Bedirhan Miroğlu'dan habersiz beslediği ve yaşaması kadar izin verilen saf katkısız bir sevgi vardı, Sıla Dilvan'ın yeşil uzun şeritlerinde.

Az önce teneffüs zillinden yaklaşık iki dakka önce, çaktırmadan arka sırasında oturan arkadaşı Zana ile teneffüste hangi şarkıyı açıp halay çekeceklerini konuşurken, İnstagram uygulamasından bir bildirim gelmişti, takip ettiği "URFADEGİLSANLİURFADİR,HA" hesabından.

O iki dakka genç kıza kış ayında mis gibi  sıcak suyun altında duş alırken -su ansızın dağlardan inen buz gibi suya döndüğünde, küfürler savura savura sıcaklaşmasını tüm bedenini zangır zangır titrerken, beklenilen o zaman zarfı  kadar zor ve uzun geçmişti.

Tabi bunda o sırada Hamdullah hocanın, Din dersinde olmanın da bir etkeni vardı elbette. Hamdullah hoca bazen anasının karnından her bebek gibi ağlayarak değilde "Sordum sarı çiçeğe,
annen baban var mıdır?" diye ilahi söyleyerek doğduğunu hissetirmiyor değildi öğrencilere.

Derse girmeden önce Türkiye Cumhuriyeti'n de yaşayan Müslüman bir ailenin kızı olarak girsenizde, muhakkak dersin sonunda kendinizi hiç bir boka yaramaz aptal bir genç, şeytanın bir numaralı sadık elçisi ve müslümanlığa karşı bir tarikat üyesi olarak bulurdunuz, sorduklarıyla ve anlattıklarıyla.

Zil çalar çalmaz çantasını koluna takıp soluğu dördüncü katın koridorun sonundaki kızlar tuvaletinde almıştı; bir sürü para verip İnstagram'dan influencer 'şöyle sürünce şu kadar uzatıyor, böyle sürünce de bu kadar dolgunlaştırıyor, Allah'ım bu nasıl mükemmel bir ürün! Kızlar, bu elimde gördüğünüz maskara bir lutuf, iki vuruşta kirpikleriniz kaşınıza deydirmezse bende bir bok bilmiyorum, sakın kaçırmayın.' diye öve öve boğazlarındaki tükürük kuruyana kadar anlatıkları rimelin, aslında bir pazar malı kadar bile hacimleştirmemesi bol küfür edilesiydi. Maskarasını, otuz dört defa en az üst üste sürmüştü.

Kalbimdeki TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin