Bosan

25.2K 171 8
                                    

"Sayang, abang pancut ye?"

"Lah, nak pancut dah?"

"Tak tahan, lubang sayang sedap sangat," Lalu berdas das air mani ditembak ke dalam lubang vagina itu. Yana hanya terbaring kaku saat suaminya selesai bersetubuh dengannya. Selepas berjaya memulihkan kembali rentak nafas, si suami bergerak ke bilik air bagi membersihkan punai kecutnya. Ketika si suami sedang sibuk di dalam bilik air, Yana mula menggosok mutiara nikmat; perlahan, lembut dan mengelilinginya. Yana mengeluh kesedapan namun begitu selepas seketika, Yana berhenti menyentuhnya.

"Tak sama," keluh Yana perlahan. Yana menarik selimut agar membaluti tubuh badannya, dia cuba tidur namun air mata pula yang mengalir membasahi pipi. Pabila menyedari suaminya sudah siap membersihkan diri, Yana segera mengelap air mata dari pipi gebunya. Suaminya memeluk dari belakang dan mengucapkan terima kasih atas layanan yang diberi tadi. Yana senyap membatu.

5 tahun mereka berkahwin tak pernah sekali si suami bertanyakan dia sama ada dia sudah puas atau belum. Ya, memang betul yang dia susah untuk dipuaskan tapi sekurang kurangnya tunjuklah bahawa keberadaannya penting, perasaannya juga penting. Setiap malam Yana tidur ditemani air mata dan nafsu gelegak menggelora yang terpaksa disimpan jauh dari pengetahuan suaminya. Andai kata dia cuba berbincang tentang hal ini dengan suaminya, si suami sering memberi alasan 'tidak pandai' atau 'letih'.

"Alangkah bagusnya kalau ada yang rogol aku malam ni...."

🐎🐎🐎

"Abang balik lewat malam ni. Ada kawan ajak memancing ke Teluk Buluh Kasap," Yana mengeluh kecewa.

"Abang dah janji nak bawa saya pergi rumah kawan saya esok. Berapa kali saya nak tangguh? Kasihan Alia tu, dah 3 kali Yana cancel berjumpa,"

"Alah, Alia tu lain hari boleh jumpa kan? Bukannya esok mati. Ikan ni lain, bukan hari hari dia makan,"

"Jadi abang nak cakap ikan lagi penting dari saya?"

Suami Yana hanya mendiamkan diri. Dia segera berkemas alatan memancingnya lalu memunggah alatan tersebut ke dalam kereta Proton Saga miliknya.

"Abang balik subuh esok. Jaga diri elok elok. Jangan lupa kunci rumah," Yana buat dengar tak dengar dengan nasihat suaminya itu. Yana hanya mampu melihat suaminya pergi meninggalkan dia keseorangan di rumah. Apabila hilang bayangan kereta suaminya, dia mencapai telefon pintarnya dan mengetik icon aplikasi 'ApaKhabar', dia menaip mesej kepada rakan baiknya.

Yana : Alia, aku tak jadi datang rumah ko hari ni. Laki aku keluar memancing. Subuh besok baru balik.
Alia : Dah kali ke 3 ko tak jadi datang ni Yana. Laki ko tak kesiankan ko ke asyik terperuk dalam rumah sorang sorang?

Yana tidak mampu untuk back up lagi suaminya itu. Ditinggalnya mesej Alia tanpa sebarang balasan. Yana terduduk lesu di sofa lusuh milik mereka suami isteri. Dahulu disinilah suaminya dan dia pernah memadu asmara, bergurau dan bermanja namun semenjak suaminya mula minat memancing, tiada lagi aksi cinta menghiasi sofa itu.

Sudah beberapa kali dia cuba memujuk suaminya untuk membenarkan dia bekerja supaya dia boleh mengumpul duit untuk mengambil lesen kereta namun suaminya berkata tiada keperluan. Jika dia mahu ke mana mana, suaminya ada untuk menghantarnya. Sekarang, kata kata itu hanya tinggal janji kosong; tidak dikota dan dibiar terpinggir. Yana menghela nafas panjang kemudian bangun dari tempat duduknya dan menuju ke dapur, membuka almari mencari mee segera. Begitulah cara Yana mengubat hatinya yang terluka iaitu dengan makanan.

KrishnanWhere stories live. Discover now