5

273 36 35
                                    

tobiyama
hinata
naber

shinata
iyi kanki
senden

tobiyama
he iym bn de
sey sorcam
yarin beden dersinde napcaktik

shinata
serbestiz galiba
niye noldu ki

tobiyama
hic
siz napcaksiniz

shinata
voleybol oynariz herhalde

tobiyama
he
ben de oynayayim mi

shinata
biliyo musun la oynamayi

tobiyama
evet
ortaokulda pasordum

shinata
SAKA
NEYYY

tobiyama
tabi yarram ne sandin

shinata
vay anasini
niye hic soylemedin pic
tamam oynariz yarin birlikte

tobiyama
tmm
by.

shinata
dgoshdksjfjsjfkw

tobiyama
neye guldun

shinata
hic
gorusuruz
(görüldü, 22.37)

ertesi gün oldu, beden dersi geldi. kageyama spor salonunun girişinde biraz durdu ve toplanan hinata ve arkadaşlarını gördü. yanlarına gitmek istiyordu, ama hiç emin değildi. o sırada hinata girişteki kageyama'yı görüp ona doğru bağırdı ve elini sallayarak gelmesini söyledi. kageyama yavaş, çekingen adımlarla salona girdi.

"merhaba tekrardan." dedi kageyama başını hafifçe öne eğerek. bir süre sessizce birbirine ve kageyama'ya bakan hinata'nın arkadaşları onu burada görmeye oldukça şaşırmıştı. birlikte okudukları süre zarfında onu hiç spor yaparken görmemişlerdi, kageyama da kimseyle bir şeyler yapmak istememişti zaten. ortamın gerici ve tuhaf havası gittikçe yoğunlaşırken hinata açıklama yapma isteği duydu. "kageyama pasörmüş beyler."

"SİKTİR LAN" diye bağıran tanaka'ya henüz salondan çıkmamış beden hocası dönüp pis bir bakış attı. "olum ne demek pasörsün? 2 sene n'aptın sen biz oynarken? lan niye oynamadın hiç, mal mısın amk?" diye devam etti tanaka. kageyama güldü, elini ensesine attı. "ne bileyim ya, gelmedim işte."

2 ders boyunca kageyama hinata ve arkadaşlarıyla birlikte voleybol oynadı. çok eğlenmişti ve itiraf etmeliydi, onlarla daha önce oynamadığı için pişmanlık duymuştu.

ve 2 ders boyunca, hinata topu değil kageyama'yı izlemişti. kageyama bunun farkındaydı, sahanın durumunu takip ederken hinata'yı pek çok kez kendine bakarken yakalamıştı. göz göze geldiklerinde bile hinata bakışlarını ondan çekmedi. bu, kageyama'nın aklını karıştırmıştı. yanlış bir şey yaptığını düşündü. sebebini eline geçen ilk fırsatta arkadaşına soracaktı.

ama diğer ders boyunca da hinata kageyama'ya bakmayı kesmedi. teneffüs zili çaldığında kageyama aniden hinata'ya döndü. "niye bana bakıp duruyorsun lan?"

dümdüz, çok basit bir soruydu bu. cevaplanması çok kolaydı. ama hinata, ne diyeceğini bilemedi. farkında bile değildi kageyama'yı izlediğinin. "öyle mi yapıyorum?"

"evet geri zekalı, farkında değil misin?" dedi kageyama kaşlarını çatarak. kafası daha da karışmıştı. "fark etmemişim, pardon." dedi hinata ve başını sıraya gömdü. kageyama da kafasındaki sorulara yanıt bulamamış bir hâlde, kitap okumaya başladı.

deskmate 'kagehina'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin