Yakında bu kitap içinde maalesef final gelecek. Böyle üzücü bir haberle başlamak istemezdim ama haber vermek zorundayım. Ama üzülmeyin çünkü yine mükemmel bir fikir var aklımda.
Bir de ben bu kitaplardan sıkılıp finallerini saçma yazıyorum umarım bununda finalini saçma bitirmem jskdnskfjdor neyse iyi okumalar.
1 hafta sonra
Minho ve Jisung'un sevgili olmalarının üzerinden bir hafta geçmişti. Tüm herkes öğrenmiş ve mutlu olmuşlardı. Jisung ise artık hislerini içinden yaşamamanın mutluluğu ile dolanıyordu etrafta. Onlar kadar mutlu olan bir diğer isim ise Chan idi. Hem dostunun saraya dönüşü hem de kardeşinin mutluluğu Chan'ın daha da mutlu olmasına sebep oluyordu.
Herkes mutlu bir şekilde otururken salonun kapısının hızla açılması ile korkuyla oraya dönmüşlerdi. Kavga ederek içeri giren ikiliye bakıyordu herkes.
"Bıktım senden ya"
"Asıl ben bıktım!"diye sesini yükseltmişti. Minho sinirle aralarına girmişti.
"Neyi paylaşanıyorsunuz? Ve lütfen bir daha böyle bir şey yapmayın kendü evimizde değiliz Bay Bang burada ve bu büyük bir saygısızlık" dedi kardeşlerine kızarak. Yongbok ve Hyunjin utanarak Chan'a bakmış ve önünde eğilmişlerdi.
"Özür dileriz Bay Bang sizin burada olduğunuzu bilmiyorduk. Sizin için sefere çıktı dedikleri için bu kadar rahat davrandık affedin bizi"
"Hayır hayır sorun değil Yongbok ve evet gitmiştin az önce döndüm seferden. Ayrıca burası artık onların da evi Minho onlara kızma"dedi Chan gülümseyerek.
"Ama Bay Bang-"
"Lütfen Minho" Minho başını pek dercesine salladı ve kardeşlerine tekrar baktı.
"Evet sizi dinliyorum"
"Ya Yongbok hem banyoyu hem de odayı kirletmiş"
"Ben mi? Asıl sen kirlettin"
"Hayır sen boyalarımı döktün"
"Sende odanın ortasına koymasaydın"
"Banyo kapısının yanındaydı nasıl odanın ortası oluyor?"
"Oluyor işte"
"Tamam lütfen sakinleşin"dedi Chan araya girerek. Herkes şimdi Chan'a bakıyordu.
"O oda zaten hem soğuk hem de eski bu yüzden size yukarıda farklı odalar vereceğiz şimdi sakin olun"dedi Chan gülümseyerek.
"Farklı odalar dediniz dimi?"
"Evet farklı odalar"dedi Chan başını sallayarak
"İnanın buna gerek yok Bay Bang"dedi Minho itiraz ederek.
"Hayır var Minho. Kardeş bile olsalar insanın kendine ait bir özeli vardır. Bu yüzden ikisi için ayrı bir oda düzenleteceğim"dedi ve ayağa kalktı. Kapıya yürüdü ve dışarı çıktı. Arkasından şaşkınca bakanları umursamadan yürüdü.
"Chan hyung kendisi mi yapacak?"dedi Jisung abisine bakarak.
"Sanırım öyle yapacak Ji"
"Dünyanın sonu geldiği için korkmalı mıyız?"
"Evet Jeongin korkmalıyız"dedi Minho Jeongin'e dönerek.
Chan asla bu tarz işleri kendisi yapmaz ya Minho'ya ya da başkalarına yaptırırdı. Ama bu sefer kendisinin yapması hepsini şaşırtmıştı. Bir süre sonra herkesin şaşkınlığı geçmiş oturuyorlardı. Hyunjin ve Yongbok hâlâ kavga ediyor, Seungmin ve Jisung sarayın düzeni hakkında konuşuyor, Minho, Changbin ve Jeongin ise ordu ve askerler hakkında konuşuyordu. Onları sohbetlerinden ayıran şey açılan salon kapısıydı. İçeri giren asker saygıyla eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KINGDOM | CHANLİX
Fanfiction"Onu istiyorum!" "Siktir Chan! O benim kardeşim." #5 Chanlix🏅 #8 Yongbok 🏅