I'm Foive

1.1K 104 100
                                    

Sınav haftamdan dolayı biraz geç geldi yb ama bitecek inşallah tamamen ve daha sık atacağım. Bu yüzden sizde vote ve yorum yaparak bana destek olabilirsiniz👍.

Yaklaşık 1 hafta geçmişti Minho'nun gidişinin üzerinden. Saraya ölüm sessizliği düşmüştü. Herkes üzgün ve sessizdi. En çok da Jisung. Minho'nun gidişinden sonra ne olduğunu öğrenmiş ve abisine küsmüştü. Sevdiği adamı abisi yüzünden tamamen kaybetmişti. Belki Jisung abartıyordu diğerlerine göre ama Jisung için bu kadarı bile azdı.

Chan tüm askerlerini etrafa dağıtmıştı Minho'yu bulmaları için ama bırak Minho'yu tek bir iz bile bulamamışlardı. Chan çok pişmandı dedikleri için. Son pişmanlık çare etmez yiğidim. Sinirinden dolayı çok saçmalamıştı. Minho biliyordu Chan'ın nasıl biri olduğunu ama bu laflardan sonra bilen her kimse elbette giderdi. Chan Minho'ya hak vermişti. Şimdi de onu geri getirmeye çalışıyordu. Ama nafileydi her şey. Minho ortalıkta yoktu. Nerede, nasıl, ne yapıyor, ne yiyor hepsini merak ediyordu Chan. Minho onun kardeşiydi ve onu kaybetmişti.

Sıkıntıyla nefesini verdi ve yanında oturan kardeşlerine döndü. Onlarda en az Chan kadar çökmüşlerdi. Chan zoraki bir gülümseme ile kardeşlerine baktı ve ağzını araladı.

"Özür dilerim" Changbin abisine baktı ve anlamadığını belli edercesine başını salladı.

"Bu haftaki belki milyarıncı özrüm bu ama ne yapayım ki. Şuan özürden başka bir şey gelmiyor elimden. O kadar aradı askerler hiçbiri bulamadı. Ne yapıyorlar hiç bilmiyorum. Belki öldü-"

"Hayır ölmediler Chan. Minho hyung geri dönecek biliyorum"dedi Jisung ağlayarak. Chan şaşkınca kardeşine bakıyordu. Hem sesini yükseltmesi şaşırtmıştı hem de ona adıyla seslenmesi.

"Sesini alçalt güzel kardeşim"

"Hayır alçaltmayacağım. Hayatımu mahvettikten sonra sana saygı duymamı bekleme"

"Jisung ne diyorsun sen? Kralınım ben senin düzgün konuş benimle!"

"Minho hyunga da böyle yaptın işte. Bulunduğun konumdan dolayı kendini bir şey sanıyorsun ve çevrendeki herkesi kaybediyorsun. Beni de mi kaybetmek istiyorsun hyung?" Chan şaşırmış bir şekilde kardeşine baktı. Ayağa kalktı ve yanına doğru yürüdü. Önüne gelince onu oturttu ve önünde diz çöktü.

"Özür dilerim kardeşim. En az senin kadar etkiledi beni de Minho'nun gidişi. Kafam yerinde değil ve ister istemez herkesi kırıyorum. Üzgünlüğünün, kininin, nefretinin sebebi benim biliyorum ama ben senin abinim benden nefret edersen ben ailemi kaybederim"

"Ben ailemi kaybettim hyung. Minho hyung bu saraydan gidince benim ailem de gitti"

"Anlamadım? Bu ne demek oluyor Ji?"

"Hyung ben Minho hyung'u seviyordum. Tam ona her şeyi söyleyecekken o senin yüzünden tamamen hayatımdan çıktı. Şimdi onun acısı ile nasıl yaşayacağım ben ha sen söyle"dedi göz yaşlarını serbest bırakarak. Chan acıyla bakyı kardeşinin gözlerine. Canı çok yanmıştı. Kardeşini sevdiği insandan ayırdığı için çok üzülmüştü. Ayağa kalktı ve kapıya yöneldi.

"Ne olursa olsun Minho'yu bulup öyle döneceğim buraya. O zamana kadar burası size emanet. Güveniyorum size kardeşlerim"

Jisung göz yaşlarını silip parlayan gözlerle abisine bakıyordu. Changbin ise sadece şok içinde ikiliye bakıyordu. Chan derin bir nefes aldı ve kapıyı açmak için elini kaldırınca açılan kapıyla tekrar indirdi elini. Jeongin Chan'ı görünce hemen saygıyla eğildi ve heyecanla konuşmaya başladı.

"Efendim Bay Lee'yi bulduk"

{♤}

Minho'nun anlatımından

KINGDOM | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin