Duyuru!! + Yeni Kitap

64 3 5
                                    

Güzelliklerim merhabalar, son zamanlarda kitabın etkileşiminin düşük olması sebebiyle gerçekten moralim biraz bozuk. Tabii bunda Draco'nun eskisi kadar popüler olmaması da olabilir. Fakat ben Draco kurguları yazmaya devam edeceğim. Bu kitabımın biraz fazla klasik olduğunu hissettim. Evet hala farklı fikirlerim var fakat hani aşırı aşırı fazla farklı diyemem. Aklımda önceki duyuruda söylediğim gibi yeni ve gerçekten çok güzel bir kurgu var yine Draco kurgusu olmak üzere. Bu kitabı yarım bırakıp / silip mi ona geçeyim sizce yoksa bu kitabı 30'lu bölümlerde bitirip yeni kitaba mı geçeyim. Yazım tarzımı beğeniyor musunuz mesela? Çok aktif okurum yok olmasa da sorularıma gören herkes cevap verirse çok mutlu olurum. Kitabı yarım bırakıp sizi ortada bırakmak istemediğim için büyük ihtimalle bitirip yeniye başlarım ama bu kitabı kısa keserim, diğer kitap için aklımda o kadar iyi şeyler var kiii!!! Her neyse yorumları bekliyorum, aşağıya da yeni kitaba ait bir spoi koyuyorum, asslla böylesini görmediniz bence!!

Spoi: Hogwarts'a gitmek için haftalarca shifting deneyen Lilith sonunda bunu başarır ve Hogwarts'tan ayrılmak zorunda kalır. Tekrar gitmek ise onun için çok zordur ve önünde odaklanması gereken bir sınav vardır. Bi gün okulda dersteyken ansızın onun için gelen misafirleri gördüğünde çok şaşırır.

Mahperi / Draco Malfoy ✮ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin