Oylamamanız beni çok üzüyor.
İyi okumalar.🍑
Kahvaltımızı yaptıktan sonra Keyhan biraz koyunlarla ilgilenmiş ve yanıma gelmişti.Taşın üzerinde oturan Keyhan benim için bir hayli lezzetli duruyordu.Gölgede yer bulup oturduğumuz için etrafa bakan hiçkimse bizi görmezdi çünkü taşın arkasında oturuyorduk. Bunu fırsat bilerek Keyhan'ın bacak arasına girmiş ve üzerindeki bol olan pantolonu anında indirmiş ve hemen sikini ağzıma alıp emmeye başlamıştım.Keyhan'dan aldığım iniltiler beni daha fazla istekli hale getirmiş ve köküne kadar ağzıma sokmaya başlamıştım. Elini kafama koyup kasıklarına beni iyice bastıran Keyhan bende kısa süreli bir şok etkisi yarattı.Kendime geldiğim an ağzıma bütünüyle aldığım penisine dilimle yalamaya başladım.Boğazıma değen siki yutkunarak boğamı sıkıştırıyordum.Her sıkıştırmamda Keyhan boğukça inlemesini bana sunuyordu. Keyhan elini kafamdan çektikten sonra sikimi ağzımdan çıkarmış ve nefeslenmeye başlamıştım.O sıra ağzımdan akan salyaları silmeye çalışıyordum.Tekrardan arayı çok açmadan elimi Keyhan'ın sikine atmış birkaç kere çektikten sonra ağzıma alıp emmeye başlamıştım.Keyhan'ın sona geldiğini belli eden sinyalleri aldığımda daha da hızlanıp hem emiyor hem de kökünü elimle çekiyordum.Birkaç kere gel gitten sonra ağzımda sıcak sıvıyı hissetmiş ve yutmaya başlamıştım.Keyhan iyice boşaldıktan sonra penisini ağzımdan çıkarmış ve başına bir öpücük kondurdum.Hala doyamıyordum ona.
Kendi sertleşmiş penisimin acısını hissettiğimde Keyhan'a bakmıştım.O boşalmanın verdiği uyuşuklukla kısık gözlerle bana bakıyordu.Güzel yüzünün bir kısmına güneş vuruyordu şimdi.Bu güzel manzaraya dayanamayıp dudaklarına atıldım.Adamın dudaklarında nefes alıyordum resmen,ayrı kalmak bir hayli acıydı.Biraz dudaklarını öptükten sonra ıslak penisine elimi atıp çekiştirip tekrardan sertleştirdim zaten öpüşümle hareketlenmişti siki.Elimi penisinden çektikten sonra arkamı dönmüş ve eşofmanımı tek hamlede indirmiştim.Arkaya baktığımda Keyhan şok olmuş halde bana bakıyordu.Dışarıda olduğumuz için bunu yapmayacağımı düşünmüştü ama kimseler yoktu zaten rahattım o yüzden.Arkam dönük bir şekilde Keyhan'ın sikini tutmuş ve deliğime konumlandırmıştım ama girmeyecekti penisi ne kadar ıslak olsada yeterli değildi.
"Keyhan deliğimi ıslatmalısın dilinle.Lütfen yala beni."
Dediğim şeyle birkaç saniye beklemiş sonra bakışlarımdan cesaret bulmuş olcakki iki eliyle götümün yanaklarını ayırıp ağzını deliğime dayamıştı.Öyle bir inlemiştimki koyunların sesleri yükselmişti benimle birlikte.Sesimi kamuflaj ediyorlardı resmen.Hiçbir tiksinti belirtisi göstermeyen Keyhan ondan beklemediğim bir performansla deliğimi iştahla yalıyordu.O yaladıkça ben inliyordum. Deliğimi güzelce ıslattıktan sonra sikini elime almış ve deliğime konumlandırmıştım. Keyhan'da bana destek oluyordu.Tek hamlede içime alıp köküne kadar oturduktan sonra seri hareketlerle oturup kalmıştım,arada daireler çizip sikinin tatlı noktama vurmasını sağlıyordum.İkimizde inliyorduk,koyunlar ise inlemelerimizi sesleriyle sansürlüyorlardı. Keyhan bu yavaşlığa dayanamamış olacak ki bacaklarımı iki yandan tutup kaldırdıktan sonra seri haraketlerde kasıklarını kalçama vurmaya başladı.Şuan o kadar iyiydiki boşalabilirdim ama tutuyordum kendimi daha fazla girsin istiyordum derinliklerime.
Tam zevkin doruk noktasına ikimizde gelirken bir ses duymuştum.Konuşma sesleriydi.Gözlerim kocaman olmuş nefes bile almayı unutmuşken Keyhan'da sesi duymuş olacakki anında elini ağzıma kapattı ve dinlemeye başladı benim gibi. Eğer şu vaziyette yakalanırsak ikimizde biterdik. Kendimi düşünmüyordum ama Keyhan'ımın buradan başka gidecek yeri yoktu ve ona sahip çıkmış insanların ona kötü gözle bakması ne onun ne de benim kaldırabileceğimiz bir şey değildi.Ben hala Keyhan'ın sikinin üzerinde otururken sesler yaklaşmaya başlamıştı. Umarım daha fazla gelmezlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban bxb
Teen Fiction"Bende seni seviyorum dağ çiçeğim ama ağlama,neden ağlıyorsun." "Mutluyum ama neden ağlamayayım.Senin gibi bir sevgilim olduğu için çok şanslıyım ve bu beni duygulandırıyor." "Bende çok şanslıyım bir tanem senin sevgilin olduğum için.Şimdi ağl...