İyi okumalar.🍑
✿
↓
↓
↓
↓
↓
↓
✿Keyhan'la benim evde kalmaya karar vermiştik.Bu kararı alalı iki ay olmuştu.İki aydır Keyhan'la benim evimde kalıyorduk. Havalar yavaş yavaş soğumaya başlamıştı, buranın kışının ağır olduğunu söylemişlerdi. Okul çok uzak olmadığı için sorun etmiyordum açıkçası.Koyunların hepsi şehire götürülüp kurbanlık olarak satılmıştı.Küçük birkaç kuzu vardı.Benim eve geçtiğimiz zaman onlarıda alıp birlikte inmiştik köye.Keyhan'ın yanıma gelme olayı iyi olmuştu.Soğukta o kulübede olması beni fazlasıyla huzursuz ederdi çünkü biliyordum ki hava soğuk olduğu için ben üşüyecektim üşüdükçe beni eve gönderecekti ben gitmeyi kabul etmeyince hasta olup başına kalacaktım.O yüzden o sabah iyiki bu teklifi yapmıştım.
Keyhan'la olan ilişkimiz bu iki ayda daha da ilerlemişti.Daha çok birbirimize bağlıydık. Zaten burada ondan başka kimsem yoktu onunda benden.Tabi birde iyi kalpli köylü halkı vardı.Keyhan'la birbirimize çok daldığımız için çocuklarla çok fazla vakit geçirememiştim.Keyhan'a bu sürede okuma yazmayı öğretmiştim çok zeki bir adamdı hiç zorlanmadan kısa süre içinde öğrenmişti her şeyi ve bir kere bile of dememişti.Bu adama bayılmamak elde değildi.
Şimdi ise ben kahvaltı için hazırlık yaparken Keyhan sobanın üstündeki kaynamış suyla çayı demliyordu.Sıcacık bir yuvamız vardı iki aydır Keyhan'la,sabahları Keyhan erken uyanır sobayı yakar çay suyunu sobanın üstüne koyup yatağa geri gelirdi.Çok fazla üşüdüğüm için yanımı hiç boş bırakmazdı.O yüzden yatağa girer beni sıcacık göğsüne çekerdi.En sevdiğim yeri,her akşam huzurlu uykuya yattığım yer.
Ben de uyandıktan sonra kahvaltıyı hazırlardım o da kaynayan suyu demlerdi şimdi olduğu gibi.Yer sofrasını kurup kahvaltılıkları dizdikten sonra Keyhanla birlikte oturmuş yemeye başlamıştık.Odunların çıtırtısı eşliğinde yanımdaki adamla huzurlu bir kahvaltı ediyordum.
"Bugün dışarı çıkalım mı dağ çiçeğim,bundan sonra kar çok olur okul dışında zor çıkarız biraz.Sen çok üşüyorsun zaten."
Gerçekten buradaki soğuk alışabileceğim bir soğuk değildi.Çok zorlanacağım kesindi ama yanımda sıcak mı sıcak bir adam vardı ona sığınırdım olmadı.Zaten okula gidip gelirken yakın olsada hep seni bırakıp alacağım diyordu.Benimse canıma minnetti. Ondan ayrı kalmak zaten bir hayli zor olacaktı benim için.Her zaman tenine dokunduğum nefesini her daim yüzümde hissettiğim adamdan ayrı kalmak zordu ama önemli değildi hem ders saatleri hem de okul mesafesi çok değildi.
"Olur Keyhan'ım gezelim biraz hava almış oluruz dışarı çok çıkarmıyoruz zaten."
"Neden çıkamıyoruz acaba sürekli kucağımda olduğun için olmasın?"
Dediği şeye bir hayli kızarmış ve kahkaha atmıştım utandığımı belli etmemek için ama Keyhan benim utandığımı çoktan anlamıştı.
"Utanma utanma dağ çiçeğim,bundan hiçbir şikayetim yok,benim kucağım her zamana senindir."
Ağzımdaki lokmayı yutmuş ona doğru eğilmiş ve asla doyamadığım kırmızı dudaklarına sulu bir öpücük bırakmıştım.Çok seviyordum onu zaten sevmemekte elde değildi.
"Biliyorum Keyhan'ım orası hep bana ait, bide dışarıda seninle cilveleşen kızlar bilse bunu."
Dudaklarımı büzüp Keyhan köye indiğinden beri peşini bırakmayan kızlara sitem etmiştim. Ama elimde değildi,benim yanımdayken utanmadan Keyhan'ıma cilve yapıyorlardı, tabi onlarda haklıydı ne bilsinler Keyhan benim yavuklum.Ama yinede bu durum canımı sıkıyordu bir hayli ne kadar Keyhan onların cilvelerini görmezden gelsede ben dayanamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban bxb
Teen Fiction"Bende seni seviyorum dağ çiçeğim ama ağlama,neden ağlıyorsun." "Mutluyum ama neden ağlamayayım.Senin gibi bir sevgilim olduğu için çok şanslıyım ve bu beni duygulandırıyor." "Bende çok şanslıyım bir tanem senin sevgilin olduğum için.Şimdi ağl...