Keyifli okumalar.🍑Taylan;
Keyhan'la sevişmeye doyamadığımız günden sonra iki hafta geçmişti.Bu iki haftada okula gidip gelmiş ve tabikide Keyhan'ımla bolca sevişmiştim.Şimdi ise sabahın ilk ışıkları bakmaya kıyamadığım güzel yüze vuruyordu. Hava fazlasıyla bulutlu olmasına rağmen o küçücük aydınlık bile yüzünde milyon tane ışık yanmasını sağlıyordu.Parlıyordu gecenin en karanlık zamanında parlayan yıldız gibi.
Yanımdaki güzel yüze dayanamamış ve elimle onu uyandırmayacak şekilde yüzünü okşamaya başlamıştım,kim derdi ki öğretmen olacaksın ve atandığın ilk yerde hayatının aşkını bulacaksın diye.Oysaki ben bulmuştum hayatımın aşkını,her şeyimi,kimsesiz kaldığım zamanlara inat bulmuştum.Kimsesizliğimi kimsesizliğiyle kapatan güzel kalpli adamımı.
Öyle güzel yüzü vardı ki her şeyiyle kusursuzdu.Siyah kalın kaşları,siyah uzun kirpikleri,bazen dayanamıyordum ve uyumayıp kirpiklerini seviyordum,güzel şekilli burnu,siyah sakalları,seks yaparken tenimde hissetmeyi sevdiğim ikinci şey,ilki tabikide dili, sakallarının arasında öpmeye doyamadığım kalın kırmızı dudakları ve beni benden alan yüzündeki asıl detayı ise gözünün hemen altında bulunan küçük beni.
Elimi kaldırıp daha önce dokunmaya cesaret edemediğim küçük bene doğru götürdüm ama dokunduramadım.O ben sanki Keyhan'ın en mahrem bölgesi gibiydi oysaki ben en mahrem yerlerine dokunmuş bir insan değil miydim?O beni görene kadar öyle olduğunu düşünüyordum.Aslında bana göre Keyhan'ın en mahrem yeri daha önce dokunmaya cesaret edemediğim o bendi.
Ve ben o bene dokunmak istiyordum,milyon kere dokunduğum yüzdeki en mahrem yere. Hemen benin birkaç santim üstünde duran baş parmağım derin nefes alarak benin üstüne yavaşça bırakmıştım.Daha önce Keyhan'la çokça şey yaptım ama bu kalbimi öyle bir titrettiki buna hayret etmeden geçemedim. Kendime geldiğim zaman usulca beni okşamaya başladım ve okşadıkça içimi güzel bir his kapladı,sımsıcaktı.
Kaç dakika öyle hipnoz olmuş gibi orayı okşadım bilmiyorum ama derin bir nefes bırakıp o uzun kirpiklerin kıpırtısını baş parmağımda hissedene kadar Keyhan'ın uyandığını fark edemedim.Göz kapaklarını zor bela açan sevdiğim adamla gözlerimiz birkaç saniye birbirine değmiş daha sonra Keyhan'ın gözleri yanmış olacak ki birkaç saniye gözlerini kapatıp tekrar açmıştı.Hala beninin üzerinde duran elimi eliyle tutmuş ve derin soluklu bir öpücük bırakmıştı.
"Günaydın sevgilim."
Gülümseyerek kurduğum cümleden sonra oda bana hafifçe gülümseyip yine avuç içime derin soluklu bir öpücük bırakmıştı.
"Günaydın,günümü aydınlatan gün ışığım."
Her sabah başlayan güzel kelimeli günler günün sonunda da aynı şekilde bitiyordu. Keyhanla geçirdiğim vakitlerde her zaman bana farklılıklarla geliyor ve beni bir hayli şımartıyordu.Bana bu şekilde sözler söylemesi o kadar hoşuma gidiyordu ki hiç fark etmeden onun göğsünde kayboluyor ve küçülüyordum. Yine hep sığınağım o oluyordu güzel şeylerde de kötü şeylerdede.O benim tek sığınağımdı.
"Benin...Gözünün altındaki muhteşem ben..."
"Onu mu seviyordun?"
"Ben hep seni seviyorum,sana ait olan her şeyi.Özellikle o beni."
"Kimsenin dokunmadığı ama senin yana yakıla dokunduğun dokunduğunda kül olduğun o benim."
"Doğru,beni başlı başına yakan sen ama beni küle çeviren senin küçük benin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban bxb
Teen Fiction"Bende seni seviyorum dağ çiçeğim ama ağlama,neden ağlıyorsun." "Mutluyum ama neden ağlamayayım.Senin gibi bir sevgilim olduğu için çok şanslıyım ve bu beni duygulandırıyor." "Bende çok şanslıyım bir tanem senin sevgilin olduğum için.Şimdi ağl...