21

7.1K 208 41
                                    



Keyifli okumalar 🍑

Taylan;


     Keyhan'ın yaşadığı tedirginliğe anlam veriyordum çünkü bazen bende onun için aynı duruma düşüyordum.Ne kadar zaman geçirmiş olsakta,aynı yatağı aynı zevki paylaşmış olsakta hala birbirimizde çözemediğimiz şeyler vardı.Bu durumun ikimizde farkında olduğumuz için birbirimize karşı daha ılımlı yaklaşıyorduk.Çünkü biliyordum ki ikimizde birbirimizi kaybetmekten çok korkuyorduk.

Onu seviyordum,onunla olmayı,onunla gülmeyi,onunla ağlamayı,onunla her şeyi yapmayı seviyordum.Onunla en çok yapmayı sevdiğim şey ise şu anda olduğu gibi altında zevkle harmanlanmaktı.Onu hissetmeyi o kadar çok seviyordum ki bu anı sürekli sürekli yaşamak istiyordum heleki bu bir haftalık hasretten sonra.

"Ahh...Daha hızlı Keyhan,lütfen daha hızlı.Canını yakarım diye korkma daha fazlasını istiyorum."

O kadar çok daha fazlası için kıvranıyordum ki gören Keyhan'ın sikinin yetersiz kaldığını düşünürdü.Oysaki Keyhan içimi tamamiyle dolduruyordu ama ben ona o kadar açım ki komple içime girse yeterli gelmeyecekmiş gibi hissediyordum.

"Ohhh..Dağ çiçeğim sıcak deliğin beni içine içine çekiyor resmen sanki daha fazla gidebilirmişim gibi."

İçime içime çekiyordum Keyhan'ı çünkü bir yandan boşalmak için kıvranıyor ve kıvrandıkça kendimi sıkıyordum.Penis yüzükleri yüzünden hayli zor durumdaydım ama Keyhan sanki her saniye boşalıyormuş gibi rahat bir şekilde giriş çıkışlarına devam ediyordu.

"Keyhan lütfen yüzüğü çıkar boşalmak istiyorum..."

Nefes nefese gözlerim kayarken konuşmaya çalışıyordum Keyhan beni hiç dinlemiyor ve giriş çıkışlarına devam ediyordu.Birkaç saniye sonra acı bir çığlık atmıştım.Çığlığımı duyan Keyhan vaziyetimi görmüş ve penis yüzüğünü hemen çıkarmıştı.Keyhan yüzüğü çıkarır çıkarmaz oluk oluk boşalmaya başlamıştım.İlk başta Keyhan'ın göğsüne ve karnıma sonlara doğru ise neredeyse göğsüme kadar boşlamıştım.İlk defa böyle bir boşalma yaşamıştım.Menilerim her yerimizi kaplamıştı.

"Dağ çiçeğim üzerimize bir sanat eseri bıraktın resmen."

Gülerek söylendiğinde utanarak yüzümü ellerimin arasına almıştım.Zaten nefes nefese kalmış beynim pelte olmuştu bir de dalga geçiyordu benimle.

"Utanma dağ çiçeğim bende senin içine bir sanat eseri bırakacağım."

Bu adam gerçekten çok arsız olmuştu.Ama arsız olması o kadar hoşuma gidiyordu ki beni hep böyle konuşup baştan çıkarabilirdi. Ellerimi yüzümden indirip üstümdeki bedenin boynuna dolayıp kendime doğru çektim.Çeker çekmez dudaklarımı dudaklarına yasladım. Birkaç saniye orada soluklandıktan sonra öpüşmeye başlamıştım. Az önce oluk oluk boşalmamış ve sikim sönmemiş gibi dimdik olmuştu.O kadar ıslak bir şekilde öpüşüyorduk ki çıkan seslerden hemen tahrik olmuştum. Fazlasıyla seviyordum bu sesi kulaklarım şenleniyordu.

"Keyhan çıkar penis yüzüğünü ve içime sanat eserini bırak içimi doldurmanı çok özledim. Hiç acıma içime boşalabildiğin kadar boşal içim senin menilerinle dolsun.Acıma bana yak canımı emin ol ben senin yaptığın her şeyden zevk alacağım."

İstediklerimi bir bir sıralamıştım biliyordum ben bunları demezsem sadece hızlı giriş çıkışlardan başka ellemeye korkacaktı.Ama istiyordum,kalçalarımı sıksın,şaplaklasın, üzerime izlerini bıraksın.Öğrendiğini söylemişti ne öğrendiyse üzerimde uygulasın istiyordum.

Çoban bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin