FİNAL

6.5K 171 37
                                    



Keyifli okumalar.🍑

Taylan;

Ailemin evine gelmiş ve akşam yemeği yemek için masada oturuyorduk.Anne ve babam geldiğimizde hepimizi sıcak kanlılıkla kucaklamıştı.Şaşırdığım bir şey vardı ki anne ve babam özellikle babam Keyhan'a çok yakın ve güler yüzlü davranıyordu.Sebebini bilmiyordum tabiikide Keyhan'ın benim sevgilim olduğunu biliyorlardı.Nasıl tanıştığımıza,Keyhan'ın nasıl bir insan olduğuna kadar.Bunu bile bile sorun etmemeleri ve bu zamana kadar bu konuyla ilgili hiçbir şeyi sorun etmemeleri çok tuhafıma gidiyordu.

Bu akşam neyin ne olduğunu öğrenecektim ama ne ben ne de bir başkası herhangi bir giriş yapmıyordu konuya.Cesaretim gelmiyordu ki konuşmaya başlayayım nasıl davranırlarsa davransınlar önceki yaptıkları aklımdan çıkmıyordu ve unutturmuyordu o yaptıklarını.

"Şimdi,gelelim çözülmesi gereken meselemize,kafanın soru işaretleriyle dolu olduğunu biliyorum ama her şeye açıklık getireceğim."

Babam sonunda konuşma zahmetine girip konuyu açmıştı.Konuyu açamadığımız için gerginken,şimdi konu açıldığı için daha da gerilmeye başlamıştım.Ne duyacağım ne söyleyecek bilmiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum.

"İlk önce sana öyle davrandığım için özür dilerim oğlum,öyle davranmamın sebebi sadece ikinci bir vaka olasılığının olmasından korkmamdı."

"İkinci bir vaka olasılığı derken?"

Helen'in konuşmasıyla kısa süreli ona dönmüş ve içimden geçen soruyu sorduğu için rahatlamıştım,çünkü şuan konuşacak dermanı kendimde bulamıyordum.Babam ise anneme doğru dönmüş annem babamın elini sıkarak destek vermişti.Ne anlatacaktı bilmiyorum ama onlar için zor bir şey olmalı.

"Gerçekten nasıl başlayacağımı,nereden başlayacağımı bilmiyorum ama biliyorsunuz ben de Taylan gibi evin tek erkek bireyiydim. Şirketin başına geçecek tek insan bendim,o yüzden babamın bana yaptığı baskılarla büyümüştüm.Ama bende onlara göre bir sorun vardı."

Babam,bana şirketin başına geçmem için baskıladığını hatırlamıyordum ama geçersem daha iyi olacağını geçeceğim zamana kadar istediğim bir meslekte ilerlemem gerektiğini söylemişti bu konuda bana yapılan baskıları sana yapamam demişti,bunu çok iyi hatırlıyorum.Kendinin de baskı altında büyüdüğünü anlattığını da biliyorum.Peki babamdaki sorun neydi?

"Onlara göre sorun olan durum benim bir erkek arkadaşımın olmasıydı.İlk başta ailemden gizliyordum bunu çünkü karşı geleceklerini biliyordum.Ama babam nasıl öğrendi bilmiyorum ama öğrendikten sonra hiç iyi şeyler olmadı.Tabii buna artı olarak zaten insanların bunu öğrenmesinden de aşırı korkuyordum,kendim için değil sevdiğim adam için."

Babamın söyledikleriyle gözlerim kocaman açılmış hayretler içerisinde babama bakıyordum.Nasıl yani ne demek erkek arkadaşının olması.Böyle bir şey varsa neden bana bu kadar karşı çıktı benim kalbimi kırdı anlamıyordum.

"Asıl olay bu değildi,babamın bizim kaderimizle kötü bir şekilde oynamasıydı..."

Babamın konuşurken dudakları ve sesi titremeye başlamıştı.Boğazında bir yumru oluştuğu ve yutkunamadığı belli oluyordu. Babamın bu halini görünce dayanamamıştım gözlerim dolmaya başlamıştı,ne yaşamıştı ki böyle yutkanamayacak hale gelecek kadar. Yanımda benim gibi babamı pür dikkat dinleyen Keyhan üzüldüğümü anlayınca masanın altından dizime yaslı olan elimin üstüne elini koyup sıktıktan sonra parmaklarımızı birbirine geçirmişti.Şuan Keyhan'ın bu dokunuşuna çok ihtiyacım olduğunu anlamıştım.

Çoban bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin