7

16K 323 50
                                    

Bu bölüm de Keyhan'ın ağzından okuyalım.
Arada bir Keyhan'ın ağzından da okuyacağız.






İyi okumalar.🍑


Taylan'ı koynuma almış yatağımda uzanıyordum.Bugüne kadar varlığı hoşuma giden hiçbir şey olmamıştı.Doğduğumdan beri yalnız olan ben bu zamana kadar tatmadığım duyguları koynumda küçücük olmuş bu çocukta tatmıştım.Aramızda on üç on dört yaş olmasına rağmen fazlaca olgun düşüncelere sahip bir insandı.Onu gördüğüm ilk gün onun insan değil bir melek olduğunu düşünmüştüm. Kalbime öyle bir sıcaklık sarmıştıki elini bana uzattığında dokunsam kirlenir mi acaba diye düşünmüş ve çekingen bir şekilde elini tutmuştum.Benim ellerime tezat olan pamuk ellerini kirletirim diye ödüm koparak elimi hemen geri çekmiştim.

    Kahverengi hafif uzun saçları,yeşilin en koyu hali olan büyük gözleri,küçük fındık burnu, benimki gibi dolgun ama zıt olarak küçük olan dudakları,ay kadar beyaz teni,ince bedeni özellikle dolgun etli kalçalarını sonradan keşfetsemde beni benden alan şeylerdi.Göz kamaştırıcı güzellikte ve bana tezat bakımlılığıyla göz dolduran bir erkekti. Bu köydeki kızlar,bu güzelliğe gözümde hiç ulaşamamıştı.

Bana olan ilk temasını gerçekleştirdiğinde çok şaşırmıştım.Dokunuşları beni öyle cezbediyordu ki alt taraflarım tepki vermişti.El değmemiş sikim Taylan'ın ufak temasıyla hemen harekete geçmişti. Ondan utanıyordum aslında ama sikim böyle bir tepkiyi verdiği için daha fazlasını ister olmuştum.Benden iğreneceğini düşünmeme rağmen beni yanıltmış ve hiç hissetmediğim duyguları bana yaşatmıştı.Bu yüzden onun kısa dokunuşuyla  hissettiğim şeyleri kaybetmemek için seksle ilgili hiçbir şey bilmediğimi söylemiştim. Zaten böylesini de hiç bilmemiştim.

      Sürekli benimle temas halinde olması dudaklarımı her fırsatta öpmesi boş bulduğu yerde deliğine çekinmeden beni alması ona olan sınırlarımı ortadan kaldırıyordu.Farklı hissediyordum onunla.Ne kadar başkalarına göre biz yanlış olsakta bizim için en doğrusu bizdik.Benim için yemek yapması,ilgilenmesi hislerini belli etmesi minik bedenini bana vermesi bütün yanlışları doğru yapıyordu benim düşüncemde.Değerdi onun için her şey değerdi.

    Akşama doğru yaşadığımız yakalanma korkusu ikimizide dumura uğratmıştı.Ama benim arsız Taylan'ım tehlike geçer geçmez hiçbir şey olmamış gibi devam etmişti beni içinde misafir etmeye.Seviyordum,içi sıcacıktı, beni öyle içine hapsediyordu ki onun içinden hiç çıkmak istemiyordum.Yumuşak teninden ellerimi çekmek istemiyordum.Yumuşak kalçalarının etlerini sıkmak istiyordum ama henüz o kadar cesarete sahip değildim.Bu zaman kadar cinsellikle alakası olmayan beni bu hale getirmiş ve zevkle harmanlamıştı.O yanımdan her ayrıldığı an onu arzuluyor, teninde ve kokusunda kaybolmak istiyordum.

     Bunların yanında onunla ilgili her şeyi bilmek istiyordum ve bana her şeyi öğretmesini.Kendimi çok eksik hissediyordum onun yanında çünkü o şehirli bir çocuktu, görmüştü bazı şeyleri.Eminim şehirdeyken bir sürü birlikte olduğu kişi olmuştu.Aklıma gelen düşüncelerle anlamadığım bir şekilde kalbim sıkıştı.Düşündüm ya buradan gideceği zaman beni arkasında bırakır ve hiçbir şey olmamış gibi yoluna giderse?Ne olurdu?Ne olacaktı o şehir hayatına geri dönerdi ben de sonsuz yalnızlığıma.Ondan başkasını da arayamazdım,arasamda bulamazdım zaten.

   "Taylan sana bir şey sorayım?"

    "Sor Keyhan'ım ne oldu bir şey mi oldu?"

    Kafamdaki saçma düşünceleri açıklığa kavuşturacak tek kişi koynumda yatan dağ çiçeğiydi.

Çoban bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin