1. Nora szczęściarza

323 12 22
                                    

Per. Trzecioosobowa

' A więc mija dzisiaj 10 lat... ' pomyślał Rzesza. Był to niewysoki kraj,
o diabelskich oczach, czarnych skrzydłach i ostrych jak sztylety zębach. Miał 27 lat. Ale pewnie się zastanawiacie o co chodzi. Co Trzeci zrobił 10 lat temu. A raczej o co go oskarżyli. A więc. Rzesza chciał wkurzyć ZSRR i rozbić całą jego
kolekcję porcelany. Jednak na miejscu okazało się, że było tam
Królestwo Bułgarii. Doszło do szarpaniny, było pełno krwi. Czemu?
K.B (Królestwo Bułgarii) zamordował siostrę Sovieta - ZSRS.
Faktyczny morderca jednak usłyszał kroki i wyskoczył przez okno. Było dość nisko więc przeżył. Ale Rzesza nie miał tyle szczęścia. Komuch go zobaczył, rozpoznał i rzucił się na niego. Trzeci się wystraszył, wyminął wielkoluda i spierdolił przez to samo okno co K.B.

Przez 10 lat musiał się tutaj chować bo bał się, że w jego mieszkaniu go znajdą. Był to dobry pomysł, bo po pewnym czasie Francja, W.B (Wielka Brytania), USA (Ameryka to kontynent kurwa jego mać) i ZSRR tam doszli.
' Czemu ja tam wtedy poszedłem...? ' Rzesza ciągle rozmyślał nad wydarzeniami z tamtego dnia.
' Zobaczmy czy lodówka ma coś do zaoferowania... ' Trzeci był głodny, ale uważał, że to normalne, bo jest wychudzony.
' Stary ser, przeterminowany jogurt... O! Jest mleko. Jeszcze świeże. A do tego mam płatki. ' Brunet na samą myśl o ukradzionych rzeczach się uśmiechnął. Nie psychopatyczne, lecz szczerze.

Per. ZSRR

' Ehh... Dopiero 9.00 nad ranem. Dzisiaj jest dzień w, którym mamy się pozbyć Rzeszy na pewien czas. USA dzięki sprzętowi znalazł obecną lokalizację tego dupka. Koło 12.00 mamy tam go napaść. Ale czy to wyjdzie? Nie wiadomo. Siedziałem przy stole z Rosją bo oboje wstaliśmy najpóźniej. Jak Ukraina nas zobaczyła to w tamtym momencie zrobiła coś takiego. '
- TO WY DOPIERO ŚNIADANIE KOŃCZYCIE!? -
- Weź się nie wydzierają na cały dom. - Rosja był mocno zaspany.
- Rosja ty mnie nie denerwuj. Ty masz dzisiaj o 11.00 pójść do Niemiec zrobić projekt na muzykę, a ty tato na 12.00 masz być przy bunkrach z USA. - Ukraina jakby mogła toby powiedziała grafik tygodniowy całej rodziny.

Skip Time (12.05)
Per. Trzecioosobowa

ZSRR i USA przeszli dwa pierwsze bunkry. Rezultaty równe zeru. W trzeciej były trupy żołnierzy i jakieś dziwne, kolorowe proszki.
- Co to jest? - zapytał USA.
- Nie wiem. Wygląda jakby ktoś ćpał.... -
ZSRR się odważył i roztarł proszek w rękach.
- Uhhh... - w tym momencie Soviet miał całe ręce czerwone.
- Jakie matoły... Przecież to jest farba akrylowa w proszku... - Dobrze wiedzieli co to za głos. W drzwiach stanął sam Rzesza. ZSRR poszukał po kieszeniach chusteczki i flakoniku z środkiem nasennym. Dyskretnie na moczył ową rzecz w płynie. Chwila nieuwagi i Rzesza od razu padł.
- To teraz do samochodu -
- Zaczekaj chwilę. Nie nadganiaj tak. - ZSRR pogardził niecierpliwością USA.

---------------------------END----------------------------

433 Słowa... To i tak dobrze jak na mnie XD

Ginnie~

Wroga Miłość ( Nazi x USSR)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz