2.kapitola

33 3 0
                                    

Konečně střední vojejnská škola..Poznala jsem tam nové kámoše Wheeljacka, Ultra Magnuse a Drifta. A já s Eleanorou jsem si našli konečně kluky.. Ten Eleaonory se jmenoval Aidan... Měl černý lak a ktomu měl červené optiky a schodou okolností to byl Deceptikon.. Ten můj se jmenoval Rex byly jsi podobni, teky měl černý lak ale měl části kde byly světlejší octíny, ty jeho optiky byly tak krásně rudo-červené a teké byl Deceptikon... Ale potom knám příšel Wheeljack a řekl nám šokující věc.

"holky víte o tom že Rex a Aidan jsou dvojčata?"

Já s Eli jsme na něj koukali jako opařené dokud jsem nepronesla.

"C-Co prosím?"

"No slyšela si dobře nebo máš něco s audioreceptory?"

Dodal Ultra Magnus.Už sačala hodina a já seděla s Eli..Když už skončila škola oslovil mě Rex .

"Ahoj já jsem Rex ale to už víš...Jak se jmenuješ?"

"ehm j-já jsem Storm tě ší mě"

Nic víc jsem ze sebe nedostala byla jsem ponořena do jeho rudo-červeních optik.Ty optiky byly jako labyrint a já se v nich ztrácela.

"s mím se tě zeptat nešla bys semnou do parku něco podniknou?"

Moje odpověd byla

"jistě ráda půjdu v kolik?"

"v tolik kolik budeš mít čas"

Musela jsem už domů tentokrát  jsem šla sama proto že Eli byla s Aidanem tak že jsem měla čas přemýšlet o tom proč si mě až dnes všiml, jako vážně si mě všiml až po měsíci co hodíme na stejnou střední školu... Konečně doma. Jako obvikle mě máma vítala s radostním úsměvem na tváři a táta jako obvikle přišel hend po mě z práce.S tátou asi nebylo něco v pořádku nobej muj mě jako to dělával normálně hned co přišel šel do pracovny.Máma mě poslala do pokoje abych byla stranou když bude mluvit s tátou tak jsem se jí rovnou zeptala jestli bych se nemohla jít projí.Máma mi to od souhlasila. Vzala jsem si datapad ,odložila tašku a šla do parku kde už seděl na lavičce Rex.

"To se divím že si tady"

"No musela jsem na chvíli z domu Táta s Mámou si potřebují o něčem promluvit." Nechceš mi říct třeba něco o sobě?" Zeptala jsem se ho.

jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat