Máma na mě hodila vražedný pohled a táta se přidal. Já tam jen stála a na oba rodiče se koukala než nás vyrušil mě známí hlas kdo tam nestál ta postava vykřikla "Storm pojď s námi" no jo El u chechtala jsem se při pohledu na El s Optimem a "Nene to není možný! Ultra Magnusi si to ty nebo mám halucinace?!" Tohle jsem vykřikla ale né na celý tábor
Odpovědět "Máš něco s Optikou že mě nevidíš?"zasmál se Magnus. Otočila jsem se zpět na rodiče a ti kývli na to že můžu jít s nimi i když mi bylo 18vurnů furt jsem se musela ptát rodičů na povolení.
Rozběhla jsem se směrem k El Optimovi a Magnusovi. Šli jsme k řece a tam se posadili bylo to nedaleko od tábora asi 5minut víc bych neřekla. Klávosili jsme mezi sebou a dělali ze sebe pitomce mám se na co těšit. Optimus začal vyprávět o naší první misi v tu chvíli jsem se zděsila ale né tak aby to někdo viděl nebo pozná.
'Snad to neřekne přece jenom to slíbil a sliby se mají dodržovat' Optimus mu zalhal? On vážně zalhal Ultra Magnusovi? S El jsme na něho vyvalily optiky, ale on se jen usmál a pronesl "Eleanoro se Storm vedli jste si skvěle "
Jen co to dořekl se zvedli společně s Magnuse a vydali se směr tábor.Já společně s El jsme tam seděli a koukali do lesa. El se poté zvedla a podala mi servo aby mi pomohla vstát. Přijala jsem její servo a zvedla se na nohy . Vydali jsme se zpět do tábora přesně do našeho stanu... Já ihned zalezla do postele a po chvíli usnula.
. . .
Když jsem se vzbudila a koukla se na hodiny které ukazovali čas : 02:22. Koukla jsem na postel kde měla být El ale ona tam nebyla?!. Vyletěla jsem z postele a koukla na postel s rozsvícenou baterkou co jsem měla po ruce. Na posteli byl...vzkaz pro koho?
Přišla jsem blíž a šla si přečíst ten vzkaz.
Storm
Tohle čteš tak asi víš že jsem pryč.
Prosím nechoď za mnou mám totiž společnost a asi víš koho.
Eleanor P.S kdybys fakt měla strach o mě přijď k řece tam kde jsme seděli společně s Optimem a Magnusem.A tím to skončil vzkaz a já moc dobře věděla s kým tam je byla tam s Aidanem. Bylo mi trochu smutno ale hned mě to přešlo šla jsem se podívat na to místo u řeky ale musela jsem se proplížit kolem nočních hlídek schodou okolností měli hlídku Jazz,Dino,Blurr a Croshair. Ty čtyři mě až moc znali a taky by to nebyli oni kdyby mě nešli zkontrolovat.
Když jsem byla na odchodu ze stanu tak do vnitř nakoukl Jazz a Dino já si jich nevšimla samo sebou. Otevřu vchod do stanu a BUM já spadla. Přemýšlela jsem proč ale hned co jsem slyšela to hihňání tak jsem se zvedla oprášila popřála klukům krásnou hlídku a šla za El.
Po cestě jsem zaslechla "ahmm~ah~"
Už jsem věděla o co tu jde ona totiž dejme tomu šla ven s Aidanem jen kvůli tomu aby se sním na tajno vyspala skoro u prostřed les. Jen jsem si nad tím povzdechla protočila optiky a otočila jsem se a do něčeho spíš do někoho.Dotyčný mě chytl za servo abych nespadla. Já zvedla hlavu a nevěřila že tam bude stát Rex.Ty jeho rudo-červené optiky krásně prosvítaly tmavou nocí.
ČTEŠ
jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)
Fantasyzamiluju se do mecha kterého znám už vorny ale rozdělila nás válka a můj kámoš Optimus Prime je zamilován do samotného Lorda Megatrona. Mé kámošky Eleanor, Nika a Sof si najdou mechy kteří patří ke conům.