Má matka na mě koukala jak na blázna když jsem jí řekla že čekám dítě. Po dlouhé době ticha se zeptala má matka.
"S kým"
Neodpovídala jsem jí nevěnovala jsem jí pozornost. Má matka se zeptala hlasitěji a důrazněji.
"S kým jsi těhotná!"
Mičela jsem,nechtělo se mi o tom mluvit,ale mé matce se zřejmě chtělo.
"No tak už něco řekni!"
"Nechci se o tom prostě bavit!"
Už mě to její řvaní přestávalo bavit. Dostala jsem facku od matky. Pak si matka dala ruce v bok a v její tváři jsem viděla vztek.
"Jak jako že o tom nechceš mluvit!"
Optimus otevřel dveře od mého pokoje a jen tam nakoukl.
"Storm" Optimus se podíval na mě a pak se podíval na mou matku. "Darkness omlouvám se že vás ruším ale slyšel jsem tu jen nějaký ruch tak se jdu podívat co se tu děje"
Darkness se na něho podívala vražedným pohledem. Optimus radši zavřel dveře a odešel. Darkness přesunula znovu pozornost na mě.
"Mladá dámo jak mi tohle hodláte vysvětlit!"
Darkness zněla agresivně, naštvaně atd. Myslela si že mě to vyděsí ale já si jenom sedla do tureckého sedu a dala jsem si ruce kříž na hruď.
"Aspoň mi řekni že to není někdo z decepticonů"
To už se můj výraz změnil na výraz sklamání sklonila jsem hlavu a ruce opřela o kolena. A matka poznala že v tu chvíli poznala že v tomhle jí lhát nebudu.
Darkness se objevil ve tváři strach a obavy ."Ach mé dítě." Sedla si vedle mě na postel .
"Aspoň mi řekni že to není někdo šílený a nenormální"
Mlčela jsem tak nějak mi došli slova, nebo se mi nechtělo prostě mluvit. Matka se trochu bála toho s kým čekám to dítě. Ale asi tušila co chci udělat.
"Storm dobře si rozmysli jestli za ním půjdeš nebo ne"
"Mami?.. co. Co myslíš že by bylo lepší?"
"Určitě abys byla s tím kterého miluješ a navíc dítě potřebuje oba dva rodiče"
'Máma má pravdu. Rexe miluji a on miluje mě a oba dva chceme být spolu ale kde?' Tam byl ten háček nevěděla jsem jestli bude pro nebo proti. Z přemýšlení mě vyrušila máma.
"Jak si k tomu dítěti přišla"
**Flashaback**
Když jsem opustila tábor s tím že se jdu projít, ale ve skutečnosti jsem byla za Rexem v jeho jaké si skrýši. Při cestě tam jsem se ujistila že mě nikdo nesleduje. Když jsem přišla do Rexova ”bunkru” seděl u nějakých počítačů všude měl zhasnuto, v jiných místnostech byla černočerná tma ale v té místnosti kde byl Rex osvětlovalo světlo z monitoru.
Když jsem byla u židle na které nehybně seděl. Na hla jsem se přes opěradlo. Viděla jsem že spí, obešla jsem židli tak abych stála před ním.
Jeho ocas byl na zemi hned vedle mých nohou. Jeho ocasu jsem nijak nevěnovala pozornost. Pohnul prudce ocasem a já spadla na něj. Rex se začal potichu smát a posadil si mě na klín.
"Promiň" řekl Rex se smíchem ve tváři. Po té mě něžně políbil na krk. Já ho na oplátku políbila na rty. Jednu ruku mi dal kolem pasu a přitáhl si mě k jeho hrudi. Oplácel mi každý polibek který jsem mu dala. Ob motala jsem ruce kolem jeho krku. Na chvíli mě přestal líbat. A zeptal se. Jestli bych to nechtěla zkusit .
Přitom se trošku za červenal. Má odpověď byly polibky pár minut na to jsme spolu skončili v posteli
**End flashaback**
Máma radši nic neřekla. Její výraz mluvil za vše.
"Já vím"
"Když jsem byla mladá jako ty také jsme dělala hlouposti"
Máma pro mě měla pochopení a za to jsem byla ráda. Po chvíli se máma zvedla z postele a šla z mého pokoje asi si šla lehnout protože podle pozemského času bylo 22:55 hodin večer. Opět jsem si lehla a po chvíli jsem usnula.
Dámy a pánové. Tady je další kapitola, doufám že se vám tato kapitola líbila. A též doufám že se vám líbí nové zajištění. U další kapitoly AHOOOJ 👋👋
ČTEŠ
jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)
Fantasyzamiluju se do mecha kterého znám už vorny ale rozdělila nás válka a můj kámoš Optimus Prime je zamilován do samotného Lorda Megatrona. Mé kámošky Eleanor, Nika a Sof si najdou mechy kteří patří ke conům.