Jeli jsme po silnici. Já přemýšlela nad tím co asi tak dělá Rex? Co asi budu dělat až se mi narodí dítě? Z myšlenek mě vytrhla Katie.
"Storm nad čím přemýšlíš?"
"Ale nad jednou maličkostí"
"A smím vědět co je to za maličkost?"
"Čekám dítě... A já přemýšlím nad tím co sním budu dělat"
"Tak ho budeš vychovávat?"
"To určitě ano ale kde? Dítě potřebuje oba dva rodiče"
Katie se dívala nechápavě. "To je snad otec nikde jinde?"
"Ano dělá pro Deceptikony"
"CO?"
Řekla nechápavě ale pak nad tím začla trochu přemýšlet a asi jí to došlo jak to bylo myšleno atd.
"Takže otec je deceptikon? Jestli to chápu dobře"
"Ano.. ale prosím před nikým ani slovo že otcem dítěte je deceptikon... Optimus o tom ví ale Ratchet a zbytek ne"
Katie kývla na souhlas a po zbytek cesty bylo ticho.
Na základě
V klidu jsem prošla přes hlavní místnost až do svého pokoje. Katie šla za mnou ale lehce mě nestíhala. Po chvíli jsme došli k mému pokoji. Katie vešla dovnitř a já jí vzala a posadila na postel.
"Máš to tu hezké Storm"
"Děkuji"
Usmála jsem se na ni ona mi úsměv oplatila.
"Mohu mít otázku Storm"
"Ano jen se ptej"
"Jak si asi tak vysoká?"
"Moje výska je 9metrů... Jsem skoro stejně vysoká jako optimus"
"To je hustý"
"No jo"
Seděla jsem na zemi a koukala se na Katie. Zaslechla jsem z chodby jsem slyšela kroky. Pak jsem zaslechla jak někdo otvírá dveře vedlejšího pokoje.
Asi se Optimus vrátil z mise. Katie se na mě dívala tázavě."Storm?... Co pak je?"
"Ale nic jen poslouchám zvuky"
"Aha"
Bylo ticho ani zvuky z chodby, z vedlejší místnosti ani Katie nic neřekla, bylo ticho a to se mi nelíbilo. Ticho přerušila Katie.
"Je tu ticho... Až moc velké ticho"
"Tak si myslím, něco se mi nezdá"
Zvedla jsem se a vzala jsem Katie a posadila jsem si jí na rameno. Otevřela jsem dveře a podívala jsem se do chodby, rozhlédla jsem se na obě strany chodby. Na chodbě bylo šero, udělala jsem krok v před a znovu jsem se rozhodla. Pak jsem se otočila se a šla jsem směrem k hlavní místnost.
V hlavní místnost jsem zahlédla Ratcheta stát u počítače. Něco dělal a já se mu do toho nechtěla plést ale musela jsem.
"Ratchete?"
"Ano?"
"Nevíš kde jsou všichni?... Normálně je tu slyšet aspoň zvuk mluvení"
Ratchet mi věnoval krátký pohled a pak mi odpověděl.
"Optimus, Bumblebee, Bulkhead a Arcee jsou na misi, El je pryč, Sofi je někde schovaná a Nika o té nevím vůbec nic"
"Děkuji"
Ratchet kývl hlavou a dál se věnoval své práci. Na počítači se oběvil signál který patřil někomu z autobotů.
"Storm, budu tě muset poslat na průskum jednoho signálu"
Vzala jsem Katie a prosadila jsem jí na gauč vedle Miko, Jacka a Rafaela poté jsem šla za Ratchetem. Ten mi otevřel pozemní most který sestavil sám a já jím prošla. Když jsem došla na místo určení ohlásila jsem se Ratchetovi že jsem dorazila na místo.
Viděla jsem zničení záchranný modul s logem autobotů. Byla jsem opodál a sledovala co se bude dít. Po chvíli se z něho vyhrabala má matka?! Přišla jsem blíž abych si ověřila že je to ona, taky že to byla ona.
V duchu jsem začla nadávat protože vím co se se mnou stane až jí řeknu že jsem těhotná. Když má matka vstala z polorozbitého modulu a rozhlédla se kolem sebe. Zahlédla mě a v její tváři se objevila radost. Šla směrem ke mě a po pár krocích se zastavila a roztáhla ruce.
Já jsem šla a objala jsem ji. Byla ráda že mě konečně vidí. Zavolala jsem Ratchetovi na základnu s tím že bych potřebovala pozemní most.
**Po pár minutách**
Ratchet zkoumal jestli máma není nějak vážně zraněná. Naštěstí byla v pořádku, chvíli po našem příchodu přišel i Optimus a zbytek autobotů. Matka si povídala s Ratchetem a Optimusem, já se mezitím odebrala do svého pokoje kde jsem se následně přikryla dekou a šla znovu spát. Po asi pěti minutách mého spánku mě probudila máma s tím proč spím a začla se mě vyptávat jestli nejsem náhodou nemocná atd. Nadechla jsem se a řekla jsem mámě přímo do očí.
"Jsem těhotná"
Dámy a pánové! Toto je konec kapitoly 21! Po dlouhé době jsem se znovu donutila abych tuto kapitolu dopsala! (Omlouvám se za případné pravopisné chyby) U PŘÍŠTÍ KAPITOLY AHOOOJ 👋
ČTEŠ
jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)
Fantasyzamiluju se do mecha kterého znám už vorny ale rozdělila nás válka a můj kámoš Optimus Prime je zamilován do samotného Lorda Megatrona. Mé kámošky Eleanor, Nika a Sof si najdou mechy kteří patří ke conům.