Optimův pohled
Slyšel jsem ze Stormina pokoje hádky asi El ,Nika a Sofi. O někom se bavili ale o Kom?
Slyšel jsem Storm jak něco za řvala, přiložil jsem audioreceptor ke zdi a poslouchal.
'ony se bavili o mě? Jako vážně.... NE.. že neříkájí že chodím se Storm?'
Vzal jsem mobil do serva a napsal jsem Storm.
Optimus: Storm řekni svým KÁMOŠKÁM že s tebou nechodím.
Odeslal jsem jí zprávu a zas přiložil audioreceptor ke zdi.
Storm: už jsem jim to řekla ale ony nedají pokoj. Počkej jak výš že se bavíme o tobě ? Ty nás odposlouchávaš?
Optimus: jen jsem něco zaslechl od tebe z pokoje. Promiň
Storm: ale v pořádku stane se.
Byl jsem trochu zneklidněn a vyčerpán jen tou představou že bych měl chodit se svou nejlepší kamarádkou. Pomyslel jsem na toho koho miluji a hned se mi udělalo lépe.
Odložil jsem mobil na svůj stůl, vzal klíč a zamknul jsem se v pokoji a šel jsem si lehnout. Podle pozemského času je 22:15.
Přikryl jsem se a chvíli koukal do stropu a přemýšlel nad tím, proč vlastně začala tato válka.'je to pitomost aby rozpoutal válku jen kvůli blbosti... Ale přece jen.. ne ne je to blbý nápad mu napsat'
Šáhnul jsem na stůl a nahmatal mobil.
' fakt mu jdu napsat?... Jsem ti tím jistý?... Ano jsem si tím jist.'Optimus: ahoj
Čekal jsem co odpoví ale stále nic nepřišli. Přišla mi zpráva ale od někoho jiného zarazil jsem se 'on mi napsal Lockdow? Kde na mě k Primusovi vzal číslo?'. Rozklikl jsem si jeho zprávu.
Lockdow :ahojky Prime.
Teprve teď mi došla jedna věc že na mě měl celou dobu crush Lockdow. Jen při pomyšlení na něho se mi zvedal žaludek. Měl jsem rád jen jednoho mecha. Když jsem si dal dvě a dvě do hromady udělal jsem si obrázek o tom proč je tahle válka.
' Lockdow po mě jede, dokonce mi dal jednou pusu a to když jsem byl Orion Pax a on nás při tom viděl. A druhý den jsem se stal Prime a on vyhlásil válku pokud si myslím že to tak je... Tak Megatron začal válku jen kvůli tomu aby se zbavil Lockdow, abych byl sním jenom já'
Přitom jsem trochu zmodral. Najednou mi pípnul mobil zvedl jsem ho abych se podíval na to kdo mi napsal. Když jsem viděl kdo mi píše zmodral jsem ještě víc.
Megatron: co bys ráda Prime
Nevěděl jsem jak mu to napsat ale má serva byly rychlejší než mozkové obvody .
Optimus: víš jen jsem se tě chtěl zeptat jestli mě máš pořád rád.
Pak když jsem zjistil co jsem mu napsal tak jsem se zarazil a čekal na odpověď.
Tato kapitola byla trošku napínavá a též jste se tu dozvěděli koho Optimus miluje. No pokračování kapitoly nevím kdy vyjde ale snad to nebude za dva týdny. U příští kapitoly AHOOOJ.
ČTEŠ
jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)
Fantasyzamiluju se do mecha kterého znám už vorny ale rozdělila nás válka a můj kámoš Optimus Prime je zamilován do samotného Lorda Megatrona. Mé kámošky Eleanor, Nika a Sof si najdou mechy kteří patří ke conům.