12.kapitola

12 2 0
                                    

Rexův pohled mezitím co je Storm a zbytek autobotů na zemi a domlouvá se s lidmi o spojenectví

Už je to nějaká ta doba co jsem o Storm neslyšel podle některých je mrtvá společně s optimem , Nikou a Eleanorou
Ale já tomu nevěřím,nevěřím tomu že je mrtvá, odmítám tomu věřit.

Stál jsem ve své kajutě na Nemesis. Přemýšlel jsem jak moc mi Storm chybí a jak moc bych si přál být s ní. Z optik mi začali téct slabé pramínky slz. Hleděl jsem do tmy v mé kajutě. Řekl jsem si že jí napíšu na mobil.

Rex: Storm

Zprávy jsem se nedočkal. Hleděl jsem do mobilu a čekal na to až mi Storm odepíše ale nic stále nic, pochvíli do mé kajuty přišel nějaký vehicon

"Lord Megatron s vámi chce mluvit "

Stál jsem k němu zády takže mi neviděl do tváře. Byl jsem rád, mé optiky byly od slz, řekl by si že jsem slabý.

Otřel jsem si optiky a nasadil vážný a chladný výraz otočil jsem se směrem k vehiconivi a šel sním za Lordem Megatronem. Šli jsme chladnými chodbami a já mohl přemýšlet nad tím co mi Lord Megatron chce. Došli jsme před velící můstek jen co jsem prošel dveřmi zahlédl jsem tam svého bratra Aidana a pak své dva kamarády Dejmona se zeleným lakem a červenýma optikami a Stefana s tmavě modrým lake a červenýma optikami.

"Lorde Megatrone "

"Rexy půjdeš s Aidanem, Stefanem a Dejmonem na průzkum jedné planety pak nám dáte vědět"

"Co přesně tam máme najít pane?"

"Autoboty.... Dostali jsme informace že se na plátně jménem Země se ukrývá Optimus a někteří jeho přátelé,buď je najdete a přivedete nebo na místě zlikvidujete rozuměli jste?!"

"Ano Lorde Megatrone " odpověděli jsme naráz pak jsme se vydali pro výzbroj.

. . .

Už jsme se vraceli zpět na můstek i s výrbrojí nikdo z nás čtyři nebyl šťastný.
Jen představa toho že budeme muset zabít Autoboty nás šokovala ale nedaly jsme to na sobě znát. Opět jsme stáli na můstku . Megatron se otočil směrem na Soundwava.

"Soundwave vesmírný most"

Soundwave jen kývl přece jenom neumí mluvit. Já, Aidan, Stefan a Dejmon jsme prošli vesmírným mostem. Potom co jsme prošli jsme se ocitli na neznámé planetě.

Snad se vám tato kapitola líbila

jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat