Poté co jsem prošla mostem, mě přivítal Rex jemným starostlivým úsměvem.
Stál zády k počítačům, v jeho optikách byla vidět starost."Ahoj" pozdravila jsem ho trochu smutně.
Čekal co ze mě vypadne dál."Tak mě tu máš" usmála jsem se lehce. Zavřel se za mnou most. Rex ke mě přišel a objal mě.
"Jsem rád že si za mnou přišla ani nevíš jak moc jsem si dělal starosti"
Objala jsem ho pevně. Po chvíli obětí přerušil a vzal mě za ruku a vzal mi věci. Vedl mě ke stolu kde mi naznačil ať se posadím. To jsem udělala.
"Takže proč si vlastně přišla? Jen se ptám"
"Řekla jsem si že by bylo lepší kdybych byla s tebou... Takže pokud ti to nebude vadit tak bych se přidala k decepticonům"
Koukal na mě jako kdyby mi v hlavě přeskočilo. "Jsi si jistá že to fakt chceš udělat?"
"Ano... Stejně autobotům jsem k ničemu... Celé dny jsem zavřená v malém pokoji ani na pořádně projet se nemůžu!?"
Teď už zřejmě pochopil a pustil se do předělávání mích autobotskích znaků na Decepticonské.
. . .
"hotovo"
Po chvíli prohlásil Rex že je jeho práce hotová. Málem bych usnula v sedě kdyby v té práci pokračoval dál. Protáhla jsem se a hluboce a dlouze jsem si zívla."Nějaká ospalá"
Sedl si vedle mě a já si opřela hlavu o jeho rameno. Na jednom z monitorů začlo něco blikat červeně."No budu muset něco vymyslet"
"Proč" zeptala jsem se ho jako kdyby se něco mělo dít.
"Dejme tomu že za mnou letí podpadkáč"
"A kdo je podpadkáč?"
"Starscream"
V tu chvíli se otevřeli dveře a mezi nimi se objevil nízký Mech na podpatku. S šedým lakem a straně otravným hlasem."Rexi......."
Najednou z tichnul když mě uviděl.
"Kdo je ta Famme!""Má sparkmate"
V Starscream na mě koukal jako opařený.
A já se na něj jen letmo podívala. Starscream se podíval na Rexe výhružně ale Rex ho ignoroval."Mluv co si chtěl Starscreame"
"Lord Megatron tě chce vidět"
Rex šel k počítačům a tím pádem stál ke Starscreamovi zády a neřešil ho.
Starscream se vrátil zpět na zírání na mě, otočila jsem se na něho a kdybych mohla zpálím ho na malinkaté uhlíky."Starscreame smím vědět proč mě lord Megatron chce vidět?"
"Chce s tebou něco probrat ohledně toho projektu na kterém pracuješ"
Při tom když mluvil tak ode mě neodvrátil zrak. Oba dva jsme se s Starscreamem propalovaly pohledem na vzájem.
"Starscreame vyřiď Megatronovi že na tom stále pracuji"
"Dobrá"
Starscream držel se mnou oční kontakt, a bylo vidět v jeho optikách že má pár otázek."Kdo jsi!" Vyhrkl na mě starscream. Rex se na něj podíval přes rameno.
"Nevidíš na mé rameni odznak decepticnů?!"
Starscream se podíval na mé rameno a poznal znak decepticonů. "A tvé jméno vojáku?!" Starscream na mě zvýšil hlas.
"Ona nemá důvod se ti představovat! Ber jí jakou mou zástupkyni kdybych tu náhodou nebyl!"
Zvýšil hlas naopak Rex na Starscreama aby ho probral do reality. Opět se na obrazovce oběvil senzor pohybu někdo k se k nám blížil. Po asi pěti minutách přišel dovnitř samotný Lord Megatron.Rex se otočil směrem na lorda Megatrona, poznala jsem jak je Megatron o proti němu malí dokonce i starscream byl menčí než já a Megatron byl asi o hlavu nebo o dvě větší .
"Jak se daří našemu projektu k nalezení autobotů?"
"Za tím nijak pane"
Starscream promluvil na Megatrona. "Pane podívejte koho si se Rex tahá?!" Megatron se otočil směrem ke mě, evidentně zaregistroval že mám na rameni znak decepticonů. Takže se rovnou zeptal.
"Kdo jsi vojáku? Nemyslím si že bych tě někdy viděl"
"Mé jméno je Storm pane"
Megatron se opět otočil směrem k Rexovi a již na dále mě neřešil což bylo plus pro mě ale mínus pro podpatkáče starscreama.
"Dávám ti dva dny na to abys pokročil v projektu alfa"
Rex na odpověď kývl a Megatron se otočil a se starscreamem odešel pryč. Rex vypadal jako že se mu ulevilo.
Po měsíci je tu další kapitola <3. Za dlouhé čekání se vám moc omlouvám a jsem ráda že jste vydrželi u čtení. Kdyby byly nějaké otázky či prosby na příběh ptejte se v komentářích. Ahoooooj u další kapitoly ;).
ČTEŠ
jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)
Fantasyzamiluju se do mecha kterého znám už vorny ale rozdělila nás válka a můj kámoš Optimus Prime je zamilován do samotného Lorda Megatrona. Mé kámošky Eleanor, Nika a Sof si najdou mechy kteří patří ke conům.