Optimus nám to tu ukázav a já s El jsme dostali společný stan.Byla jsem št'astná jako blecha...A hned vedle nás byl Wheeljack s Ultra Magnusem aspon' jsem si měla s kým povídat když jsem měla dlouhou chvíli teda až do doby kdy Wheeljacke s Ultra Magnusem nepřevelili k vrekrům.Já s El jsme chodili na tréningi byla to zábava...Jednoho večera jsem byla zavolána do velícího stanu kde mi Sentinel oznámil že půjdu na svou první misi s polečně s Optimem,Bumblbeem a Eleanorou.
...
Ráno už ti tři na mě čekali před velícím stanem.Jen co jsme obdrželi instrukce tak jsme vyrazili ven z tábora na dané souřadnice...Měla jsem svou kosu připravenou na zádech kdyby něco...Po chvíli co jsme tam tak chodili zaslechli jsme hlasy....Ale mě ty hlasy byly až moc povědomé.A bavili se oněčem velmi zajímavém mi jsme se schovali do nějakých úkrytů.
"Hele Megatron je magor že začal takhle nesmyslnou válku"
"hmm máš pravdu je to kravina a no je bláhoví že si myslí že dostane to počem touží"
'Ty hlasi....ne to nemohl být on' Jen co jsem ty dva coni viděla nemohla jsem uvěřit svým optikámkoukla jsem se na El bylo na ní vidět že tomu taky nevěří ale ve skutečnosti to byla krutá pravda...Stáli tam Rex a jeho bratr Aidan.Do optik se mi snažili dostat malé kapičky slz ale nepovedlo se jim to.
Optimu šeptem řekl "stáhněte se tohle by mohl být problém" Já ,Bee a El jsme kývli hlavou a stáhli se do zadějc...Něco připoutalo naši pozornost byly vehiconi kteří nás zaregistrovali a byly otočeni směrem k nám Rex a Aidan se tím směrem též podívali...Jediný Rex promluvil.
"Nechte je jít"Jeho bratr přikývl.Vehiconi nechápali proč ale museli ho poslechnout byl to první důstojník a jeho bratr byl velitel Megatronovi speciální jednotky která tam s nimi byla.
Aidan je poslal na Darkmounth ale jeden měl blbou otázku."A poč je máme nechat žít pane?"
"proto že jsem to řekl nerozuměl jsi vojáku?!"
A hned potom co po něm Rex hodil svůj vražedný pohled radši poslech.Aidan dodal"My si to viřídíme sami" Jen co vehiconi zmizeli my jsme vstali a došli k nim.Optimusovi to nedalo a zeptal se"proč nás necháváte žít?"
Dočkal se odpovědi ale zarazilohoto"My vás necháváme žít kvůli Storm a Eleanoře"Jen co mu to Rex zdělil otočil se na El a pak na mě .V jeho optikách byla vidět otázka,ale pak co se mi podíval do Optik zjistil odpověd na svou otázku.Otočil se zpět na Rexe a na Aidana a z jeho úst se ozvalo.
"necháme vás se Storm a Eleanorou o samo tě ale jen na chvíli protože vipadáte že byste si tady fammes promluvili"Pousmál se kývl na Beeho s ten šeli kousek dál aby nás neoposlouchávali.
Aidan zpustil na Eleanoru "Co tady k sakru děláš a ještě k tomu s boty?"
ti dva se tam překřikovali ale já s Rexem jsme si v klidu hleděli do optik do chvíle dokud na nás optimus nezavolal že máme jít zpět do tábora ale naštvaně odcházela a se na Rexe vlídně usmála a řekla mu"Tak zas někdy ticháčku"Otočila jsem se a utíkala za zbytkem zpět do tábora.
'asi ho to překvapilo že jsem mu řekla ticháčku...No ale já pro to mám důvod,byl totiž celou dobu co jsem tam stála na proti jemu tak nic neřekl....Snad budu mýt někdy příležitost mu říct proč jsem mu tak řekla'
Děkuju za pozornost a jsem ráda že to někdo čte je to můj první příběh tak snad se vám zatím líbí :3
ČTEŠ
jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)
Fantasyzamiluju se do mecha kterého znám už vorny ale rozdělila nás válka a můj kámoš Optimus Prime je zamilován do samotného Lorda Megatrona. Mé kámošky Eleanor, Nika a Sof si najdou mechy kteří patří ke conům.