18.kapitola

9 2 0
                                    

Chvíli jsme tam stáli a koukali na sebe. Pak jsem holkám naznačila ať opustí můj pokoj. El to nedalo a začla mě propalovat pohledem, kdyby mohla propálí mě skrz na skrz. Tak jsem na ní začla koukat vraždícím pohledem.

Ona toho nechala a šla k sobě společně s Nikou a Sofi. Já si šla lehnout, ale to někdo překazil tím že mi zaklepal na dveře. Zvedla jsem hlavu a dívala se na dveře.

"Dále"

"Zdravíčko neruším?"

"Jistě že ne Arcee"

" A tak to jsem ráda.. jen ti chci říct že máš přijít do hlavní místnosti někoho ti musím představit"

Vstala jsem z postele a společně z Arcee jsem šla do hlavní místnosti. Kde byly čtyři pozemské děti.

"Jsme všichni? Aby se nám tito lidé mohli představit"

Zeptal se Ratchet. Optimus mu ta to odpověděl.

" Ano Ratchete nyní jsem všichni"

Lidé se začli představovat.

"Já jsem Jack a je mi 17let"

"Miko, těší mě , a je mi 15let"

"Já se jmenuji Rafael , je mi 13let"

"Jmenuji se Kate, je mi 16let"

Teď jsme se začli představovat my, ale bez věku.

. . .

"Jelikož o vás pravděpodobně Deceptikoni ví tak vám přidělím ochránce"

'aja snad tam nebudu já to by mi kleplo '

Optimus začal jmenovat dvojce.

"Arcee bude mít na starosti Jacka... Bumblebee bude mít na starosti Rafaela... Bulkhead bude mít na starosti Miko a Storm bude mít na starost Kate"

Já jsem koukala na Kate měla dlouhé blond vlasy modré oči a černou mikinu kolem pasu.

"Můžete jít"

Já jsem šla za Kate a zeptala jsem se jí jestli se nechce projet.

"Proč ne... Zlobit se určitě nebudu"

Usmála se na mě a já jí úsměv oplatila.
Transformovala jsem se na Dodge Challenger Hellcat Demon a otevřela jsem jí dveře spolujezdce. Jeli jsem si dát takový menší okruh. Bylo pondělí 14:10. Bylo to fajn.

 Bylo to fajn

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Takže... Ty jsi Transformer?"

" Ano jsem"

"Na čí straně jsi? Dobré nebo zlé?"

"Jsem na dobré strašně, ti dobří si říkají Autoboti a ti zlý si říkají Deceptikoni"

" Dáte se od sebe rozlišit?"

"Podle znaku"

"Děkuji za to že si mi to upřesnila"

"Rádo se stalo"

Z vysílačky ozval Ratchet. "vem Kate domů"

"Rozkaz Ratchete"

"Kate? Navedla bys mě tam kde bydlíš?"

" Ano ráda... Jesper 19"

"Dobrá bude to ještě 20minut nechceš něco pustit v rádiu?"

"Proč ne?"

. . .

"Docela se mi ta písnička líbí ale už jsme tady"

Kate vystoupila z auta a zamávala mi, já vyrazila na základnu ale mezitím jsem si jela projet a trochu za driftovat v písku.
Jen co jsem opustila město tak jsem na to šlápla

"Sice budu z podvozku vyklepávat asi týden písek ale co nadělám.. Baví mě to ? Baví!"

A jen co jsem to dokončila na tachometru se mi oběvilo 160km/h. Až se za mnou zvedal písek a prach jak jsem jela rychle.
Ale pak jsem si uvědomila že tohle potom nebudu moc dělat až budu mít dítě.

Ale nějak mi to neublížilo. Přidávala jsem na plynu. Když jsem měla na tachometru 200km/h tak jsem prudce točit z volantem a dělala jsem donaty.

Pak jsem přestala a z dýmu který se tam objevoval tak jsem vyjela po cestě jsem potkala Arcee ,ta se na mě zezadu přilepila a jeli jsme spolu na základnu.

Dorazila jsem na základnu a transformovala, hned na to se mě zeptala Arcee co jsem dělala.

"Nooo byla jsem se projet a trochu si za driftovat, ale prosím docela nerada bych měla problémi tak to nikomu neříkej"

"Ano nikomu to neřeknu"

Najednou na ní zamával Clifjumpr a Arcee zmizela za ním, ani jsem nevěděla kam ale nijak jsem to neřešila.

Já zmizla za Nikou, Sofi a El

No dámy a pánové toto je konec 18kapitoli jsem ráda že jste dočetli až sem cením si toho kdyby byly nějaké otázky tak se ptejte v COM☺️ U DALŠÍ KAPITOLKY AHOOOOOOOOOOJ

jeho jiskra patří mě(TRANSFORMERS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat