Bölüm adı: İntikamını Aldım
Naber canlarr
3. kişi ağzından;
Kaya Mustafa'yı yakasından tuttuğu gibi peşinden sürüklemeye başladı. Mustafa direnmeye çalışsa da başarılı olamadı. Kaya içeriye girmemeleri için koğuşu uyarıp tuvaletin kapısını kitledi.
Mustafa karşısında başını dikmiş ona bakıyordu. Demek dedikleri doğruydu, kendisiyle gurur duyuyordu. Canına mı susamıştı acaba?
"Eveet Mustafa, şimdi seninle ne yapmalıyım?" diye sordu tişörtün üstünde ki ince gömleği çıkarırken, sesi tehdit kokuyordu ve daha çok kendine soruyor gibiydi.
Mustafa sessiz kaldı. Hala başı dik, sıkılı yumruklarıyla Kaya'ya bakıyordu. "Neden yaptın?"
Son bir şans vermişti Kaya. Mantıklı bir savunması olmasını bekledi. Bir zamanlar 'kardeşim' dediği bu herifin mantıklı bir gerekçesi olmasını istedi.
Mustafa "O piç götünü siktiriyordu, ben de yapılması gerekeni yaptım." dedi. Kaya için damlayı taşıran son damla olmuştu. Sert yumruğunu Mustafa'nın yüzüne geçirdi.
Aldığı darbeyle arkasında ki duvara çarpan Mustafa sinirle soludu. Kaya'ya vurmak için kaldırdığı yumruğu yüzüne yediği darbeyle indirmek zorunda kaldı. Kaya Mustafa'yı yakasından tutup kendine çekti.
"BENİM KARDEŞİM DEDİĞİM İNSAN BUNU BANA YAPMAZDI LAN!" diye kükredi Mustafa'nın yüzüne. Sinirden her zerresi titriyordu Kaya'nın.
Yüzüne ardı ardına 3 5 yumruk salladı Kaya. Mustafa 1 hafta önce Çakır'ı soktuğu duruma Kaya'nın 3 5 yumruğuyla gelmişti bile. Çakır gibi şu an duvara yaslanmış nefes almaya çalışıyordu.
"SEN SÖYLE, BENİM İÇİM NASIL SOĞUYACAK LAN?" Mustafa gözlerini mermerden çekip Kaya'ya baktı. "Sen de mi ibne oldun? Sen de mi götünü siktiriyorsun o piç gibi?" Yüzünü buruşturarak sordu.
Kaya'nın kulakları çınladı. Sesler sustu ve karşısında yüzünü buruşturan çocuğa baktı. Yumruklarını Mustafa'nın yüzüne geçirdi. Yere yığılan çocuğun karnına tekmelerini geçirdi ve soluklanmak için durdu.
Mustafa ağzında ki kanı yere tükürdü. İçi soğumuyordu Kaya'nın çünkü karşısında ki 'kardeşim' dediği çocuk onu ince yanından vurmuştu.
Dışardan Çakır'ın sesini duyunca az da olsa kendine geldi Kaya. "Kaya tamam başın derde girecek." dedi endişeli bir sesle. Kaya cevap vermeyip yerde yatan Mustafa'ya baktı.
Kaya'nın şaşıracağı bir şey oldu. Mustafa bir anda gülmeye başladı. Mustafa'nın gülme sesine Salih Abisinin sesi karıştı. "Evladım, Kaya hadi oğlum yeter." dedi kapıya vururken.
Mustafa "Zevk veriyor mu bari? Söylesene onu döverken inlediği gibi altında da inliyor mu?" dedi. Kaya bir hışımla yerinden kalkıp tekrar Mustafa'nın yakalarını tutup kaldırdı.
"Lan" bir yumruk. "Sen" bir yumruk. "Ne" bir yumruk. "Diyorsun" bir yumruk. "Lan!" ve bir yumruk daha.
Mustafa kanlar içinde yere yığıldı. Kaya hırsını alamayıp yerde yatan bedene bu sefer tekmeler atmaya başladı. Tuvaletin kapısı zorlanırken Kaya tekme atmaya devam etti.
"Orospu çocuğu!" Kaya'nın bağırışı duvarlara çarpıp tekrar kulaklara doldu.
Kapı kırıldı.
Çakır koşarak içeriye girdi. Kaya hala tekme atarken kendine gelmesi için yüzünü ellerinin arasına aldı. "Kaya, Kaya.."
Kaya transta gibi çocuğun sağına, soluna ve hatta yüzüne tekme atıyordu. "Kaya, kendine gel." Bu sefer bağırdı Çakır. "Kaya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakır - GAY
Teen Fiction"Ben sanırım senden hoşlanıyorum." "Ne?" Hapishaneye giren eşcinsel Çakır ve koğuşundaki ülkücü Kaya.