Bölüm Adı: ÇAKIR İÇİN!
(bu bölüm hepimizin içinin soğuyacağı bölüm)
3.kişi ağzından;
Kaya Çakır'la beraber koğuşa dönene kadar kafasında planlar kurmuştu. Planının olma süresi ise en fazla bir haftasını almalıydı aksi takdirde müdür Mamut'u o hücreden çıkarıcaktı.
Kaya Çakır'ın koluna girip sedyeden kaldırdı ve kol kola koğuşa doğru yürüdüler. "Daha iyi misin gülüm?" diye sordu Kaya. Çakır gülümseyerek cevap verdi. "Evet, sen yanımdasın nasıl olmayayım."
Kaya gülümsedi ve yürümeye devam ettiler. Koğuşun kapısı açıldığında herkes kapıya doğru koşturdu. Çakır'ı görenler şaşkınlıkla bakakalmıştı.
Herkes sorgular gözlerle bakarken Kaya "Oturalım bi' anlatıcam." dedi.
Herkes topluca masaya yürüdü. Kerem herkese çay koydu sonra o da oturunca Kaya lafa girdi.
"Mamut pezevengi Çakır'a takmış, dövmüş." dedi Kaya. Salih Abi tek kaşını kaldırıp Kaya'ya baktı. "Sen bu yüzden mi Arslan'a vurup hücreye gittin?"
Kaya kafasını salladı. "Müdürün Çakır'la bir işi olamayacağını tahmin ettim, yanılmadım da. Mamut'a da güvenmiyordum zaten iyi ki gitmişim." dedi.
Çakır Kaya'ya baktı. "Sen Arslan'a mı vurup geldin?" diye sorduçi. Kaya "Evet." dedi. Arslan'a baktığında ise gülümseyerek kendine bakıyordu.
Fatih Abi "Mamut neden seni dövmek için hücreye götürdü?" diye sordu Çakır'a. Ne diyeceğimi bilemese de bozuntuya vermeden "Geldiğimden beri bana gıcık oluyormuş. Bana vururken benden nefret ettiğini söyleyip durdu." dedi omuz silkerek.
Kaya masanın altından elimi tutup sıktı. Daha fazla ne konuşmaya ne oturmaya hali kalmadığı için "Ben biraz yatayım çok yorgunum." diyip Çakır masadan kalkmaya meyil etti.
Kaya elini bırakınca Çakır'da yatağına geçip uyumaya başladı.
𓋼𓍊
Kaya'dan;
İnsanları bir şekilde örgütlemek zorunda olduğum için havalandırma saatini kullanacaktım. Şu anda da havalandırmaydık. Çakır Ufuk'la konuşuyordu. Ben ise etrafıma dikkat çekmeyecek bi topluluk çekmiş ve planımı anlatıyordum.
"Arkadaşlar plan basit yarın gardiyanlar eve gittiği zaman isyan çıkarıyoruz. İsyan'ın temelinde Mamut yatıyor. Mamut'un sonu gelicek."
İçlerinden aynı davanın yolcusu olduğumuz Tuğrul "Nasıl yapıcaz Kaya kardeş? Hem kapılar kilitli nasıl açıcaz?" diye sordu. "Kapıları Süleyman Abi açıcak. Şimdi gidin ve koğuşunuzdaki herkese anlatın." dedim.
Kaya herkesin katılcağından emindi çünkü Mamut bu hapishanedeki herkese çektirmişti.
𓋼𓍊
3.kişi ağzın'dan;
İsyan günü gelmişti. O gece bu geceydi.
Kayalar'ın koğuş isyan için hazırdı. Çakır ve Kerem sadece tedirgindi. Onlarda 'birimize bir şey olucak kesin' tedirginliğindeydiler.
Gardiyanlar eve dağılmıştı çoktan sadece Süleyman Abi'yi bekliyordular. O sırada da ranzaları kapıya yakın çekmişlerdi. Bize lazım olacaklardı.
"Of Kaya içimde kötü bir his var benim ya bir sorun çıkarsa?" dedi Çakır. Kaya gülümseyip yüzünü avuçladı ve alnından öptü. "Güzelim sakin ol bir sorun çıkmayacak. Her şey kontrolüm altında olucak." dedi Kaya kendinden emin net bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakır - GAY
Novela Juvenil"Ben sanırım senden hoşlanıyorum." "Ne?" Hapishaneye giren eşcinsel Çakır ve koğuşundaki ülkücü Kaya.