13

611 40 27
                                    

Bölüm adı: Temas

Akşam koğuşta herkes uyuduktan sonra sadece ben ve Kaya kalmıştık.

Gözlerim dalmış bir şekilde bir yere kitlenmiştim. Kaya kulağıma yaklaşarak "Çakır'ım" dediğinde ancak silkelenip kendime gelmiştim. Ne ara sandalyesinde kalkıp benim yanımda ki sandalyeye geldiğinin farkında bile değildim.

"Hm?" Sandalyesini daha bir yakınıma çekti ve yan oturdu sandalyeye. Direkt bana dönük olduğundan yüzüme ellerini koyup kafamı kendisine çevirdi.

"Noldu yavrum?" Fazla sessiz kalmıştım sanırım bugün. "Ha? Haa öyle dalmışım ya." dedim. İnanmamış gibi yüzüme baktı. "Seni rahatsız eden bir şey mi var?" Şefkatle sorduğu soruya kafamı iki yana sallayarak cevap verdim.

Aslında içimi kemiren bir şey vardı ve sormak istiyordum.

Ne olduğumuzu çok merak ediyordum.

"Aslında..." Biliyordum der gibi sırıttı. "Aslında?"

"Kaya biz şimdi sevgiliyiz dimi?" Tatlı tatlı sorduğum soruyla ilk başta afalladı sonra sessiz bir şekilde kıkırdadı.

"Neyiz dedin?" diye sordu. "Ya sevgili işte." dedim. Aşırı eğleniyor gibiydi.

"Öyleyiz de senin ağzından duymak daha bir güzel oldu."

Gülmeye başladım ve başımı göğsüne koydum. Kokusuyla ciğerlerimi doldurdum

Kafamı omzundan kaldırdığımda dip dibeydik. Anın heyecanıyla yutkunurken gözleri adem elmama kaydı. İlk adımı ben atıp burun buruna getirdim suratlarımızı. Burnunu burnuma sürtüp mırıldandı. Dayanamayıp dudaklarımı Kaya'nın yumuşak dudaklarına bastırdım.

Kaya başta şaşırdı ve vücudu kasıldı. Daha sonra hareketsiz duran dudaklarımızı hareket ettirip alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. Eze eze, tadını çıkara çıkara, şehvetten uzak saf bir sevgiyle öpmeye başladı. Kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı.

Önce alt dudağımı ardından üst dudağımı zevkini çıkartarak öptü. Nefessiz kalınca ayrılmak zorunda kaldık. Gözlerimi zar zor aralayıp Kaya'ya baktım.

Gözlerinde ki pırıltılar görülecek dereceyi. Yüzümü avuçlayan elleri güvende hissettiriyordu ve sağ elinin baş parmağıyla şişen dudaklarımı okşadı bir süre.

Elleri belime indi ve beni kucağına çekti. Kendi sandalyemden kalkıp Kaya'nın kucağına yan bir şekilde oturdum. Bir eli belimde bir eli yanağımı okşarken bana gülümseyerek bakıyordu. Tatlılığına dayanamayıp tekrar dudaklarımızı birleştirdim. Acemi öpüşlerim usta dudakları arasında can çekişiyordu.

Altımda bir sertlik hissettiğimde gözlerimi kocaman açıp dudaklarınızı ayırdım. Şok içinde Kaya'ya bakarken, Kaya büyük bir sırıtmayla bana bakıyordu.

"Kaya?" dedim. Ne dediğimi anlamamazlıktan gelip "Çok tatlısın." dedi. Gülme isteğimi bastırıp tekrar ciddiyetle "Kaya bu altımda hissettiğim şey ne?" dedim. Gözlerini kırpıştırıp bana baktı. "Kucağımdayken böyle tatlı tatlı hareket etmemeliydin." dedi.

Şok içinde ona bakarken kucağında hareket ettiğimin farkında değildim. Koğuşa bir göz gezdirip tekrar Kaya'ya baktım. Düşünmeden kucağından kalktım ve elini tutup onu da kaldırdım. Çünkü eğer düşünürsem tereddüt edip korkacağımdan emindim.

Çakır - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin