9

911 46 36
                                    

Bölüm adı: Hisler

"Ben sanırım senden hoşlanıyorum."

Duyduğum şeyle kulaklarım uğuldadı. Kaya az önce benden hoşlandığını söylemişti. Evet evet doğru duydum. Doğru duymuştum dimi lan? Sevdiğim adam benden hoşlandığını söylemişti!

"Ne?" diyebildim sadece.

"Yanii.. duydun işte." dedi Kaya.

"Bir daha söylesene." dedim. Kaya güldü. Yanağımdan bir makas aldı ve "Ne duyduysan o.." dedi.

Tam bir şey dicektim ki kapı çaldı. Ulan!

Bu kapı cidden en güzel anılarımız katiliydi.

Kapı açıldı dışarıdan doktor kafasını uzattı. "Müsait misiniz?" diye sordu. Ben hala şok olmuş bir biçim de Kaya'ya bakıyordum. Ben cevap veremeyince Kaya lafa atıldı. "Tabi doktor bey, buyrun gelin." dedi.

Doktor gülümseyerek yanıma yaklaştı. "Eveet, bugün nasılsınız Çakır bey?" diye sordu. Şoktan çıkmam gereken andı şu an. Gözlerimi zor bela Kaya'dan çektim.

"Ha..? Haa daha iyiyim." dedim. Doktor kafasını salladı ve elinde ki dosyaya bir şeyler yazdı. "Ağrılarınız?" diye sordu bu sefer. "Daha azlar." dedim.

Gülümsedi ve son bir şeyler daha dosyaya yazıp "Ağrıların için birazdan ağrı kesici yapacaklar serumuna. Geçmiş olsun." diyip odadan çıktı.

Zurnanın zort dediği kısıma gelmiştik. Şu meseleyi konuşmalıydık. Çünkü Kaya benden hoşlandığını söylemişti. Umarım bu bir şaka değildir eğer öyleyse Kaya'nın benden çekeceği vardı. Üstelik neden içeride olduğumu bile bilmiyordu, hikayemi bilmiyordu.

"Kaya" diye mırıldandım. "Sen az önce benden hoş-" yine kapı tıklandı. Lan bu kapı benden ne istiyordu? "Hay..." diye homurdandım. Bu sefer kimdi acaba?

Hemşire elinde bir tepsiyle içeri girdi. "Rahatsız etmiyorum ya?" diye mırıldandı. Baya bir çekingen duruyordu. Tabi karşısında 2 tane potansiyel suçlu vardı, hak vermek lazımdı.

"Yok, buyrun." dedi Kaya nazikçe. Kız elinde tepsiyi yanı başımda ki komodinin üzerine koydu. Elleri mi titriyordu şu an?

"Hanımefendi sakin olun, neden titriyorsunuz?" diye sordum. Kız her şeyi batırmış gibi baktı suratıma. "Kusura bakmayın, ben şey.." dedi sonra ekledi "Bana hapishaneden geldiğinizi söylediklerinde biraz korktum da, lütfen kusuruma bakmayın."

Anlayışla gülümsedim. Nazik bir şekilde "Ama korkacak bir şey yok. Neden durduk yere adını bile bilmediğimiz birine zarar verelim?" dedim. "Asya." dedi. "Korkma Asya, adam yemiyoruz."

Kızla minnettarlıkla ama bu sefer titremeden ağrı kesiciyi serumun içine iğneyle sıktı. Eşyaların tekrar tepsiye koyup ve bana gülümsedi. Berrak bir gülüşü vardı. "Geçmiş olsun." dedi. "Teşekkür ederim." dedim. Asya odadan çıktı.

Gözlerimi yanımda oturan Kaya'ya çevirdim. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. "Ne oldu?" diye sordum. Kaşları mümkünmüş gibi daha çok çatıldı. "Yok bir şey." dedi.

"Söyler misin lütfen?" dedim en yumuşak sesimle. "Pek bir samimi oldunuz saniyeler içinde bakıyorum Asya Hanım'la." Kinayeyle konuştuğunda sırıttım. Kıskanmıştı.

"Kız korkuyordu." dedim kısaca. "Eee, pek bir umursadın da sen ondan dedim. Yoksa banane." dedi. Bu baya baya kıskanmıştı. Isırırım ben bu ha!

Çakır - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin