chapter 13

22 3 0
                                    

Πλευρα Άρη

Γαμωτο! Γαμωτο! Γαμωτο!
Εφυγα όσο πιο γρήγορα γινοταν. Πάλι καλα δεν πρόλαβε να σηκωθει απ το κρεβάτι.

Τι σου έφταιγε το φαναρακι ρε ηλιθιε;

Δεν το ειδα ενταξει!; Επιπλέον σταμάτα να μου πας συνέχεια κόντρα εισαι απλα μια φωνή στο κεφάλι μου.

Καλα κοιτα τωρα μην βγει κανας πατερας της και ασε με εμενα.

Ωχ ναι αν βγει ο πατερας της την έχω βαμμένη.
Πήγα σχεδόν τρέχοντας στο αμάξι.

"Τι μαλακιες κάνω γαμωτο" Ψελλισα και απ τις σκέψεις μου με διέκοψε το τηλέφωνο μου.

"Τι σκατα θες ρε Αγγελε;"

"Ωπα, μην μας δειρεις κιολας. Σε 10' αποθήκη" Είπε και μου το κλεισε χωρις να πω δεύτερη κουβέντα.

"Αντε χεσε μας και συ" Είπα και εβαλα μπρός. Εριξα μια τελευταία ματια φευγοντας και ετρωγε ενα τοστ.

Παλι καλα τρωει και κάτι.
Μου φάνηκε παρα πολυ αδυνατη χθες το βράδυ. Θελω να πω, στηθος έχει αλλα ειναι παρα πολυ αδυνατη για το υψος της.

{ ... }

"Συνελθε Αρουλη συνελθεεεεε... "

"Παράτα με ρε Αγγελε αφου σου λέω δεν έχω όρεξη" Του ειπα και έσβησα το τσιγάρο στο τασακι μου.

"Μαλακα ξεκόλλα λιγο όμως τι σκατα εχεις παθει τωρα τελευταία; Ουτε βγαίνεις ουτε ξενυχτας με γκομενες τίποτε. Που ειναι αυτος ο καφρος που ξέραμε;" Μου ειπε και ολοι πλεον γυρισαν και με κοιτουσαν επικριτικά.

"Εδώ ειμαι εντάξει; Απλα...σκεφτομαι διαφορά" Ειπα στο τέλος και έπαιζα με ενα δαχτυλίδι στο μεσαίο μου δάχτυλο.

"Καλα... Ας κάνω ότι το πιστευω για την ωρα" Μου ειπε με σηκωμένο το φρυδι.

"Ελα να σου δείξω κατι" Είπε και εβγαλε το κινητό απ την τσεπη του.

"Τι εκανες παλι;" Του είπα και με κοιτάξε πονηρα.

"Α τίποτε μωρε.. Να σου πω" Είπε και με μια κίνηση ξανά εβαλε το κινητό στην τσέπη του.

"Αυτη η μελαχρινή. Ξερεις μωρε... Εκείνη που θέλει να την πηδηξει όλο το σχολείο;"
Μου ειπε και ένιωσα να σφίγγομαι.

"Ναι τι;" Είπα κοφτα προσπαθώντας να κρυψω τον εκνευρισμό μου.

"Βάλαμε με τα αγόρια της πρωτης ενα στοίχημα" Είπε και οοοκ τωρα εχω αρχισει και νευριάζω... Πολυ.

"Τι στοιχημα;" Είπα μεσα απ τα δόντια μου.

"Ε να μωρε.. Ξερεις" Είπε και μου εκλεισε το μάτι.

"Οχι δεν ξέρω και καλα θα κανεις να μου πεις πριν σου ανοιξω το κεφάλι και σου φυτέψω τις μαλακιες που καπνιζεις μέσα"  Του ειπα και κοπανησα δυνατα το χερι μου στο τραπέζι.

"Αμάν ο Αρουλης νευριασε... Παιδια σταξαμε" Τους είπε και γελασε. Μην μπορώντας να συγκράτησω αλλο τα νευρα μου σηκώθηκα και τον επιασα απ τον γιακα.

"Κοιτα ηρεμησε εντάξει; Δεν σου ειπα να την πηδηξεις εσυ στην τελική"

"Τι λες ρε μαλακα; Ακους τι λες;" Είπα και τον ταρακουνησα.

"Α Α Α... Τσ τσ τσ... Οχι αδερφε δεν καταλαβες καλά... Τετοια καυλα πρωτη φορα βλεπω στην ζωη μου. Ρε δεν την βλεπεις στο σχολείο; όλοι την κοιτανε και ξερό γλειφονται."

Δεν έχει και άδικο. Ειναι πανέμορφη. Αλλά δεν της αξίζει κάτι τέτοιο. Δεν ειναι χαζογκομενα και φαίνεται.

"Χεστηκα. Να βρείτε αλλη"
Ειπα και με μια κίνηση τον έσπρωξα και επεσε πανω στον καναπέ.

Χρειάζομαι λιγο καθαρο αερα.

deserved betterWhere stories live. Discover now