Αλεξίας ποβ
"Βρε παιδακι μου που πας τετοια ωρα;" Μου ειπε η μαμα μου καθως βολευα την πετσετα θαλάσσης μου μέσα στην τσάντα μου.
"Ωχου ρε μαμα τι σε πειραζει να παω για ενα μπανιο;" Της ειπα και εφυγα από το δωμάτιο μου με προορισμό την τουαλέτα.
Χρειάζομαι κονσιλερ.
Επειγόντως.
"Κανε οτι θες! Δεν σε μπορω αλλο! Εισαι ιδια με εκει-" Εκοψε την προταση της μολις καταλαβε τι πήγαινε να πει.
"Ιδια με ποιον!; ΠΕΣ ΤΟ ΜΑΜΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ! " της ειπα και αρχισα να απλώνω κονσιλερ.
Δεν ειπε τιποτε. Απλα σηκώθηκε και εφυγε.
"Πως το ηξερα" Ψυθιρισα και σκουπισα ενα δακρυ που ετρεξε στο μαγουλο μου.
"Δεν ξερω που εισαι μπαμπά. Αλλά ευχόμαι να εισαι πολυ καλυτερα απο οσο ειμαι εγω" Ειπα από μεσα μου.
Εκλεισα την πορτα πισω μου και προχώρησα προς την παραλια. Θυμάμαι που όταν ήμουν μικρη ερχόμασταν με τον μπαμπα μου συνεχεια εδω. Και μετα πηγαιναμε και μου επερνε παντα τα αγαπημένα μου ζελεδακια.
Εστρωσα κατω την πετσετα μου και κάθισα πανω της. Παλι καλα δεν εχει κοσμο. Μονο στα 70 μετρα περίπου βλέπω μια σκιά. Κλαιν.
Ανοιξα το φερμουάρ της ζακετας μου και εβγαλα από μεσα ενα πακετο τσιγαρα.
Στήριξα ενα αναμεσα στα χείλη μου και εψαχνα τον αναπτήρα. Το άναψα και αφου τραβηξα μια δυνατή τζουρα εβγαλα τον καπνο εξω.Μου είχε λείψει τοσο πολυ. Προσπαθουσα τοσο καιρο να το ελατωσω και μπορω να πω οτι το καταφερα κατά ένα μεγάλο μερος
Τωρα μπορω να φανταστώ την ζωη μου και χωρις αυτο.
Τραβηξα μια τελευταία τζουρα και το εσβησα στην άμμο. Σηκώθηκα ορθια και εβγαλα τα ρουχα μου πηγα σιγα σιγα προς την θάλασσα.
"Πάγος" Είπα απο μεσα μου και έκανα ακομα δυο βήματα. Σιγα σιγα το συνήθισα και αφησα τον εαυτό μου ελευθερο.
Εγειρα το κεφάλι μου πισω και ωωωωω φακ! Πόσο μου ειχαν λειψει τα βραδινα μπανια!
"Ελα εξω θα πουντιασεις!! " Μια αντρική φωνη με εβγαλε απ τις σκεψεις μου.
Γυρισα να δω ποιος ειναι. και ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ.
" Ασε με ήσυχη " Του ειπα και ξανα "ξάπλωσα" Στο νερο.
"Βγες! Μην με αναγκασεις να ερθω να σε παρω σηκωτη! "
"Φοβηθηκα" Του ειπα και τον ειρωνευτηκα.
ΚΑΤΣΕ ΟΝΤΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ
" Σε προειδοποιησα" Μου ειπε και με μια κινηση με σηκώσε στους ωμους του και χαλαρα αρχισε να περπαταει έξω.
"ΑΣΕ ΜΕ ΡΕ! ΑΣΕ ΜΕ ΤΩΡΑ! "
Ματαια προσπαθουσα ηταν πολυ πιο δυνατός από μένα.
BINABASA MO ANG
deserved better
Teen Fiction⚠️TW⚠️ το συγκεκριμένο βιβλίο έχει αναφορες σε σκοτεινά θεματα τα οποία ενδεχομένως να ενοχλήσουν κάποιους αναγνώστες (απο βία σωματική και λεκτική, διατροφικές διαταραχες έως και περιστατικά σχολικού εκφοβισμού) τα οποία ειναι διατυπωμένα με γραφικ...