"Αλεξία! Αλεξια ανοιξε την πορτα σε παρακαλώ!! "
Ειναι κλειδωμενη εδω και πεντε λεπτα στην τουαλέτα και παιζει να με εχει ακουσει μεχρι και η κουφή καθαρίστρια που καθαριζε το κυλικείο."Α-Αρη σε παρα-καλω φ-φυγε"
Μπορουσα να καταλάβω μόνο από τον τονο της φωνής της οτι έκλαιγε."Οχι δεν φευγω. Θελω να δω οτι εισαι καλα πρωτα. Συγγνώμη αν σε πειραξε που σε επιασα αλλά θα έπεφτες με το κεφάλι στην εδρα. "
Για λίγα λεπτά δεν ακουγα την φωνη της
"Αλεξια; Εισαι καλα;"
Πισω απο την πορτα ακουγονταν ενα δυνατό βυξημο.
"ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΩ! "
Ακουστικε ενα κλαπ με αυτο που ειδα η καρδια μου εχασε δυο χτυπους.
"Μα τι-" Είπα σχεδον ψυθιριστα.
"Σε εκλιπαρώ φυγε" Είπε και σκουπιζε τα δάκρυα απ τα μαγουλα της.
Γονατισα διπλα της και της σηκωσα ελαφρά το πιγουνι.
"Γιατί εκανες εμετο;"
"Γιατί πονουσε η κοιλιά μου"Ψέμμα.
"Κοίτα το ξερω οτι δεν με ξερεις πολυ καιρο αλλά εισαι τρομακτικά αδυνατη μήπως εχεις αν-"
"Νομίζω σου ειπα να φυγεις. " Είπε κοφτα και ξανά κοιτουσε το πάτωμα.
"Εγώ φταίω που ασχολήθηκα" Ειπα αδιαφορα και της κοπάνησα την πορτα στα μουτρα.
Ρε αστο διαολο καθομαι και ασχολουμαι κιολας με την γκόμενα.Εβαλα ενα τσιγάρο στο στόμα μου και το αναψα οταν ξαφνικά ακουσα πνιχτα γελακια από πισω μου.
Μα βέβαια ποιοι αλλοι θα μπορουσαν να ειναι;"Πάντως μπραβο και δεν στο χα" Είπε ο Άγγελος με το στομα του να σταζει ειρωνεία.
"Οπως το πας το στοίχημα θα το ξεπαρθενεψεις στάνταρ. " Ειπε ο Γιάννης και ολοι ξεσπασαν σε γελια.
"Κοφτε το" Είπα μεσα απ τα δόντια μου.
"Γιατί Αρουλη; Φοβάσαι μην δεν την πηδηξεις εσυ και το κανουμε εμεις;"
"Μαλάκα αν δεν το βουλωσεις θα-"
"Τι; Τι θα κάνεις;"
Έσκυψα το κεφάλι μου. Γαμώτο μερικες φορες ξεχναω το ποσο μου εχει σταθεί.
"Κοίτα να την πηδηξεις σύντομα. Γιατι όπως σου ξανα ειπα αν δεν το κανεις εσυ θα το κάνω εγώ. Και πιστεψε με θα την απολαυσω μεχρι τελικής πτώσεως. "
Είπε πονηρα και μου κλεισε το μάτι.Ένιωσα της γροθιες μου να σφιγγονται όταν την ειδα να περναει απο πισω μας και να κατευθύνεται προς την εξώπορτα.
"Εγώ παντως μαγκες τα πετουσα ολα μεσα και οτι γινει" Είπε ο αρχι- Παπαρας της παρεας ο Μιχάλης.
"Σιγα ρε Μιχαλη πολυβολο μου εσυ.Αυτη αν δεν την πηδηξει ο Αρης είναι δικη μου." Είπε και την κοιτουσαν σαν λυσσασμένοι.
Παλι καλα που δεν μας άκουγε γιατί μεχρι και εγώ ο ιδιος έχω αηδιασει με αυτα που ακουω.
Ειναι τοσο ομορφη ρε πουστη μου. Τοσο υπέροχη!
Και παω στοιχημα οτι δεν εχει ξανα κανει κάτι.
Γι'αυτό κωλωνω να της το κάνω αυτο αλλιως σιγα δεν με νοιάζει καν.
Άλλωστε δεν έχω νιώσει ποτε κατι για καποια. Της πηδουσα ένα βράδυ και το επόμενο χαίρετε.Το βρηκα. Αυτο θα κανω! Μα καλα ποσο ηλιθιος ειμαι; φυσικά και θα το κάνω αλλωστε για αυτην μου δινουν τα διπλασια λεφτα απο οτι για ολες τις άλλες.
"Μαγκες βίντεο δεν θέλετε; Βιντεο θα εχετε"
Εκανα την τελευταία τζουρα και πεταξα κατω το τσιγάρο ενώ προχωρουσα προς το μερος της.
BINABASA MO ANG
deserved better
Teen Fiction⚠️TW⚠️ το συγκεκριμένο βιβλίο έχει αναφορες σε σκοτεινά θεματα τα οποία ενδεχομένως να ενοχλήσουν κάποιους αναγνώστες (απο βία σωματική και λεκτική, διατροφικές διαταραχες έως και περιστατικά σχολικού εκφοβισμού) τα οποία ειναι διατυπωμένα με γραφικ...