yoooo τι κανουμε guyssss;;;
Πάνε αιώνες ξέρω αλλα ήρθαν τα πανω κάτω. Τα 'χουμε ξαναπεί... Ζωη.
Σαν σημερινό topic θα αναλυσουμε το θέμα "Σώμα". Τι θα μπορουσαμε να πουμε λέτε;
Ίσως το πολυτιμότερο δώρο που μας εχει δωθεί; Ή μήπως ένα μέσο για να ξεσπάνε όλες οι περιεργες σκέψεις του μυαλού μας;
Περιμένω τις απαντήσεις σας στα σχόλια.Love, Tenny
Έκλεισα το λαπτοπ και το αφησα πανω στο κρεβάτι, άνοιξα την ντουλάπα μου "μαλάκα μες'το χρώμα θα 'μαι παλι" Σκέφτηκα και εβγαλα ενα μαυρο κολάν και μια μαύρη φουτερ δεκα νουμερα μεγαλυτερη απο μένα. Έπιασα τα μαλλιά μου σε μία ψηλή κοτσίδα πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα στην κουζίνα να πιω νερό.
"Αγάπη μου δεν πεινας;" Η φωνή της μαμας μου με έβγαλε απο τις σκέψεις μου.
"Μπα, ειμαι ενταξει μαμα θα παρω στο σχολείο τίποτα από το κυλικείο" Της είπα και ηδη ένιωθα ο κόμπος στον λαιμό μου να μεγαλώνει.
"Εντάξει, λεφτά έχει πανω στο τραπέζι στο σαλόνι"
"Εντάξει, καλη δουλειά" Της είπα και πηρα ενα διφραγκο απ' το τραπέζι.
Έκλεισα την πορτα και ξεκίνησα να περπατάω πρός την πρωτη στάση. Γκουχου γκουχου Άννα.
Χτυπησα το κουδούνι και ευτυχώς μέσα σε 5 λεπτά κατέβηκε. Δεύτερη στάση Βάσω.
"Αντε ρε πουλακι μου, δεν θα μείνει βιβλίο"
"Και δεν χαίρεσαι ρε μαλάκα;" Μου είπε γελώντας και έκλεισε την πορτα.
3η λυκείου κόσμε ειναι οφισιαλ πιά...~
"ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΤΟ Γ2! "
Άκουσαμε τον αγαπημένο μας *να σημειωθεί η ειρωνεία παρακαλώ* διευθυντή και ναι δεν έλειψε σε κανέναν-Αφου πήρα ενα τελάρο βιβλία προσπαθησα να τα χωρέσω ολα στην τσάντα.
"το κερατο μου" Σιγοψυθιρισα ξέχασα να παρω σακούλες."Αλεξια!" Άκουσα μια γνώριμη φωνή διπλα μου και αμέσως γυρισα και χιμήξα πανω του
"Που 'σαι ρε μικροοο" Ειπε και με 'σφηξε ακομα περισσοτερο.
"Που ήσουν ρε βλάκα ενα καλοκαίρι;" Είπα και τον χτυπησα στο μπράτσο.
"Ασε ρε τα 'χω παίξει"
"Στον μπαμπα σου ήσουν;" Ειπα και κάθισα διπλα.
"Ναι, μου βγήκε ο πατος ενα καλοκαίρι"
"Α ρε Μητσακο...το παιδι για ολες τις δουλειές... " Του ειπα και γελάσαμε
" Ετοιμάσου φέτος εχει διακοπάρες μετα τις πανελελε" Μου ειπε με ενα χαμογελο χειρότερο απ'του τζόκερ.
"Ανυπομονωω να 'σαι σίγουρος"
Τελευταίος αγιασμός και επίσημα νιώθω πιο γριά από ποτε.
"Ε βλάκα παμε καμία βόλτα το απόγευμα ρε" Η φωνή της Άννας με έβγαλε απ'τις σκέψεις μου.
"Ναι ρε μπορεί και να έχω δουλειά θα σας στείλω"
"Οκ ρε τα λέμε" Με χαιρέτισαν και εγώ εκλεισα την εξώπορτα άφησα την τσάντα στις σκαλες. Σιχτιρ.. Μου βγήκε η πλατη.
Γέμισα ενα ποτηρι νερό και το ήπια μονορούφι. Ζαλίζομαι τραγικά.~
"Ωραίο τοπικ ρε Tenny λες και δεν ξέρεις τι θα πουμε οι περισσότεροι"
"Παιδια δεν ξέρω για σας, παντως εγω το σώμα μου δεν το είδα ποτε εχθρικά και πιστευω οτι κανένας δεν θα πρεπε στελνω την αγάπη μου σε όποιον δυσκολευετε
:(❤""Δεν το αγαπάω το σώμα μου ουτε θυμάμαι να το αγαπουσα και ποτε, πάντα το έβλεπα σαν κατι το οποίο έπρεπε να καλυτερεύω συνεχώς και ναι αυτο σημαίνει να χάνω συνεχώς κιλά"
"Ποτε μα ποτε δεν είδα ετσι το σώμα μου, το αγαπάω γιατί ειναι ο λόγος που είμαι εδώ"
"Το σιχαίνομαι, τέλος. :)"
"Γιατί τόσες ανασφάλειες ρε παιδια; Πάτε καλά; Να είστε ευγνώμων και να σας αγαπάτε <3 "
Κάθομαι και σκρολάρω στα comments κάτω απο την ανάρτηση που εκανα το πρωί. Τελικά είμαστε πολλοί.. Δυστυχώς περναν και άλλοι δυσκολα... Έκλεισα το κινητό γιατί ένιωθα τα μάτια μου να βαρένουν και λίγο πριν το φαω στα μουτρα το ακουμπησα δίπλα στο κομοδίνο.
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deserved better
Genç Kurgu⚠️TW⚠️ το συγκεκριμένο βιβλίο έχει αναφορες σε σκοτεινά θεματα τα οποία ενδεχομένως να ενοχλήσουν κάποιους αναγνώστες (απο βία σωματική και λεκτική, διατροφικές διαταραχες έως και περιστατικά σχολικού εκφοβισμού) τα οποία ειναι διατυπωμένα με γραφικ...