Třetí osoba
,,Tome, co budeme dělat?" Ptal se nejmladší z bratrů Raddleových.
,,Williama už neřeš, podle mého ho stejně zabili. Kam by ho asi tak uklidili?" Odpověděl mu jmenovaný.
,,Je to tvůj syn!"
,,Toliasi, já ti jen říkám že je to k ničemu. Zkoušel jsem ho najít, jak vidíš tak bezúspěšně. On si poradí sám."
Sss tím ssssouhlassssssím.
Oba pohlédli na obraz Salazara Zmiozela.
On sssse o sssebe possssstará sssám, bylo to tak vžžžždy. A nekoukej ssssse tak, ty sssssi na jeho výchově moc velký podíl neměl, nechal jsi tu Nebelvírovu holku, ať sssssi sss ním dělá co chce.
,,Je mrtvá, tak už o ní pořád nemluv!"
Je mrtvá, protožžžže ji William zzzzabil a ty jsssi to doteď ani nevěděl.
,,Co tím myssslíš?!"
Tenkrát před zzzápasem ony tři hráče očaroval Imperiussssem aby ji zzzzabili.
Poté ale do místnosti vstoupil William a promluvil. ,,Bavíte se o mě? To bych se měl připojit."
Tom nic neřekl a odešel.
William Edward Raddle
Sehnal jsem si odvoz na příčnou ulici, odkud to potom na temné sídlo bylo jednodušší. Ač jsem tuto možnost dopravy nesnášel, použil jsem jeden z krbů, k tomu abych se přemýstil do svého pokoje. Sešel jsem do přízemí, kdež se mi naskytl pohled na mého otce a Toliase. ,,Bavíte se o mě? To bych se měl připojit"
Otec nic neřekl, pouze odešel pryč.
,,Williame, co tady děláš?"
,,Bydlím, posledních čtrnáct let jestli jsi si toho ještě nevšiml. Musím si něco zařídit, jestli mě omluvíš."
,,Ne, ty nikam nepůjdeš."
,,Dal jsem ti nějaký důvod, myslet si, že mi můžeš rozkazovat?"
,,Zůstaneš tu do té doby, než si rozumně nepromluvíme."
Povýšeně jsem se usadil do křesla. ,,Tak, co chceš řešit?"
,,Kam tě Brumbál zavřel?"
,,Do sirotčince, to tě nenapadlo? Mám tobě i otci vyřídit vřelé pozdravy, jestli se za to dá považovat, že doufali, že je otec posmrti."
Tolias se nad tím ušklíbl a pokračoval ve výslechu. ,,Jak jsi se dostal pryč?"
,,Budeš mi muset slíbit mlčenlivost, protože kdyby se o tak mudlovském způsobu úniku dozvěděl otec, tak by mě něčím rovnou sestřelil."
,,Wille, nemůžeš alespoň chvíli mluvit vážně?"
,,Ještě jednou mě tak oslovíš a já tě zabiju tak rychle, že si toho nikdo nevšimne" napil jsem se ze skleničky whisky, jež mi nabídl. Nemohl jsem čekat, že v něm bude bylina zvaná Železník, která je pro upíry jedovatá. Předklonil jsem se a začal se dusit."
,,Měl by sis odpočinout, Williame" schválně kladl důraz na poslední slabiky něho jména. Sotva jsem zaznamenal paprsek červeného světla, který mě omráčil.
**
Probudil jsem se ve svém pokoji. Posadil jsem se a snažil se oddělat magická pouta. Zničehonic se otevřely dveře, stál v nich Tolias.,,Williame?"
Podíval jsem se na něj se zateměním pohledem.
,,O co se snažíš?"
,,Magická pouta."
,,Co jsou magická pouta?"
,,Pouta, která ti zablokují magii, může je oddělat jen ten kdo ti je nasadil."
,,A to je?"
,,Brumbál" vstal jsem a začal odcházet pryč.
,,Pokud odejdeš za chvíli stejně umřeš, nemáš v sobě víc magie jak mudla."
,,Dej mi pokoj."
,,Sedni si zpátky."
,,Proč si pořád myslíš, že mi můžeš rozkazovat?"
,,Jsem kromě Toma tvůj jedinej příbuznej"
,,Zapomínáš na Tifiana"
,,Co se odstěhoval do Francie, nikoho ani neoslovil."
,,Ale jo, ještě donedávna mi psal. Proč byl otec vůbec tak naštvaný?"
,,Dozvěděl se, že jsi zabil svou matku."
Zaúpěl jsem. ,,Museli jste mu to říkat? On se to nikdy neměl dozvědět."
,,Smůla."
Můj strýc byl tolik zaneprázdněný mluvením, že si nevšiml, že jsem do krbu vhodil letax.
,,Sbohem Toliasi" zmizel jsem v plamenech. Jakmile jsem z krbů vystoupil v ředitelně, oprášil jsem si kabát a přitiskl ho mečem Godrika Nebelvíra ke zdi. ,,Máte dvě možnosti. Buď mi ty pouta odděláš, nebo tě zabiju a tím se pouta stejně zruší."
Mávl hůlkou a já ucítil jak se mi vrací moc. Otevřel jsem dveře a rozešel se na kolej, sotva mě Lester spatřil, ihned za mnou šel.
,,Tak to vyklop co chceš?!"
,,Kde jsi byl?"
,,Nestojím o to ti to říkat."
,,Williame, nevím co se stalo, ale vím že tohle nejsi ty!"
,,Tak do toho, najdi mou světlou stránku, já ji totiž tak trochu nevidím."
,,Jsou i dobří lidi, proč nemůžeš být jedním z nich?"
,,Nemám zájem a ty bys měl odejít."
,,Když bys něco potřeboval dej mi vědět" potom se naštěstí vydal pryč.
Tohle, že nejsem já? Absolutně netuší jak se mýlí.
ČTEŠ
ZLO 3
FanfictionPokračování příběhu ZLO a ZLO 2 Život není jednoduchý a už vůbec ne, když jste upír a syn člověka, jehož ani jméno se neříká. Kolik toho zvládne vydržet lidská psychika? Kdo přežije v nejisté době? Na to si budete muset počkat.