Zavolal si mě ředitel abych se u něj ve tři zastavil. Sice už jsou čtyři hodiny, ale nějak mě to neobtěžovalo. Ještě jsem skoro ani neotevřel dveře a má magie byla spoutána magickýma poutama.
Oči mi nebezpečně jiskřily. ,,Co chcete?"
,,Ministr kouzel se rozhodl, že jste pro Bradavice moc nebezpečný, takže vás vylučuje. Navíc se domnívá, že na vás váš otec má moc špatný vliv, takže budete umístěn do sirotčince."
,,Mohou se o mě přihlásit jiní příbuzní."
,,Tak mi řekni jedno jediné jméno"
,,Tolias Newerth, Tifian Dove''
,,Nebuď směšný, Tolias že je tvůj příbuzný?"
,,Ano, on i Tifian jsou mými strýci."
,,Stejně to nic nemění na tvém osudu."
,,Do sirotčince mě můžete dát jen pokud žádný z mých pokrevních příbuzných nežije."
,,To si myslíš, že ti to někdo bude věřit? Navíc upíři by na svobodě žít neměli."
Udělal ke mně několik dalších kroků. Já se nemohl ani nijak bránit. Prudkým pohybem mě vzal za ruku a přemýstil nás přímo do sirotčince Manhattan ve Skotsku. Vím, že tu žil i můj otec a Tolias, čímž se mi to tady ještě více znechutilo. Se značným odporem mě Brumbál odtáhl až za vychovatelkou. Nechal mě s ní samotného.
,,Takže ty jsi William, že?"
,,Nečekaně."
,,Nejsi náhodou nějak příbuzný s Tomem Raddleem? Vypadáte podobně."
,,Otec a syn."
,,Co se Tomovi stalo, že se nemůže postarat o svého syna?"
,,Otec je více než v pořádku."
,,Více by mě potěšila odpověď, že zemřel, jeho chovaní totiž překračovalo všechny meze."
,,A myslíte si, že já jsem jiný?"
,,Tak dost takhle se mnou mluvit nebudeš!"
,,Budu s vámi mluvit jak budu chtít a absolutně mě nezajímá co si o tom myslíte."
To už jsem schytal facku. Oči mi zlostí ještě více zčervenaly.
,,Myslím, že je na čase abychom tě dali do tvého nového pokoje." Zavolala si někoho z ochranky aby mě tam odtáhl. Byla to sotva dvoumetrová tmavá místnost s oknem, takže jediná útěcha byla, že tam byly závěsy. Z vybavení tu bylo pouze topení ke kterému mě přivázali těžkými řetězy, jediné ruce jsem měl volné. Z kapsy jsem vytáhl pár posledních cigaret a zapalovač. Potichu jsem si užíval pocit osvobození od okolního světa.
Vše dobré ale někdy skončí...
ČTEŠ
ZLO 3
FanficPokračování příběhu ZLO a ZLO 2 Život není jednoduchý a už vůbec ne, když jste upír a syn člověka, jehož ani jméno se neříká. Kolik toho zvládne vydržet lidská psychika? Kdo přežije v nejisté době? Na to si budete muset počkat.