🧛🏻|13|🧛🏻

19 1 0
                                    

Když jsem se objevil zpět na hotel, matka v mém pokoji pořád byla.

,,Williame, prosím odpusť mi"

,,Proč jsi se chtěla vrátit?"

,,Víš, po smrti je mnoho času na přemýšlení a já si uvědomila, že moje chování nebylo správné."

,,Kdyby ses nenechala oživit otec by mohl žít."

,,Williame, byl to blázen."

,,Jo? tak proč jsi si ho vzala."

,,Byla jsem do něj zblazněná asi tak jako celá škola. Milovala jsem ho, ale on se potom začal měnit. Ano, už ve škole byl blázen do černé magie, ale potom jí byl úplně posedlý. To už jsem ale měla tebe a nemohla nic ovlivnit."

,,Tak jestli byl on černou magií posedlý, tak já musím být doslova její ztělesnění."

,,Williame, ty nemusíš být jako on!"

,,Jo, a jak to mám asi udělat? Jsem jeho syn, a to se nikdy nezmění! Otec mě celou dobu vychovával jen pro to abych zabíjel a mučil lidi."

,,Nevěřím tomu, že by jsi někoho zabil!"

,,Ty jsi toho živoucí důkaz."

,,Kdyby jsi si na to měl, zabil by jsi mě sám."

,,Tak to vyzkoušíme na mém bratrovi co říkáš? Eilone, pojď sem!"

Vytrhl jsem mu srdce z těla, jeho těla jsem se zbavil. Matka z kapsy vytáhla dýku a hodila mi ji přímo do obličeje. Těsně před očima jsem ji chytil.

,,Důležitá ráda do života. Nikdy nic neházej po upírovi."

Chtěl jsem odejít, ale někdo mě s otevíráním dveří předběhl. V pokoji se objevil hlavní bystrozor.

,,Tímto vás Williame Raddle zatýkám za dlouhodobé smrtijedství a vraždu Siriuse Blacka a Amalie Blackové."

,,To už tu dlouho nebylo" řekl jsem posměšně.

Po mých slovech poslal nějakého bystrozora aby mi svázal ruce, poslouchal jsem jeho další kecy.

,,A aby jste se zase neodháněl tím, že nejste plnoletý a my vás tudíž nemůžeme odvést, tak můžeme máme povolení od ministra kouzel."

Přemístili se na mě a zavřeli mě do prozatímní klece.

Všichni odešli a nikoho nenapadlo mi třeba jen rozvázat ruce. Musel jsem to udělal sám tím drastičtějším způsobem. Se spoustou bolesti jsem se z provazu vyvlékl. Ruce jsem měl celé od krve, proto jsem od nic odtrhl pohled a čekal až se rány zahojí.
Asi to bude vypadat až moc sebevědomě, ale jsem si jistý, že soud vyhraji. Když jsem byl mladší, otec mě totiž donutil podstoupit rituál po kterém jsem vůči Veritaséru imunní. Tedy, ví o tom Tolias, takže mohu jedině tak doufat, že se neukáže.

***
,,Tati, mám toho dost, jdu za Williamem!"

Pokrčil rameny a odpověděl. ,,Jestli myslíš, že ti otevře."

Vystoupala jsem schody k pokojům. Problém byl, že nevím který pokoj je jeho. Potom jsem ale uviděla černé dveře z pod kterých sálala snad tuna černé magie. Mohl by být teoreticky i Tomův, ale jsem si jistá, že ten kdo má na černou magii opravdu spadeno je William.
Hlasitě jsem zaklepala na dveře. Když se stále nic neozývalo zkusila jsem vzít za kliku. Překvapilo mě že bylo otevřeno.
Vešla jsem dovnitř ale nikoho neviděla. Vlezla jsem nejprve do koupelny poté i do laboratoře. Nikde, nikdo ale nebyl.

,,Tati!"

,,Zixy, děje se něco?"

,,William... tu není, musel už zase utéct."

,,Jdu ho hledat."

,,Hele, neměli bychom ho nechat na pokoji?"

,,V tomhle případě ne."

Tifian Oliver Dove
***
Přemýstil jsem se nejprve za Toliasem.

,,Nevíš, kde je William?"

,,Urazil se a utekl."

,,Toliasi, co jsi udělal?"

,,Jen jsem mu řekl pravdu. Tom umřel kvůli němu. Tom neměl umřít místo něj, měl to být William."

,,Tak seš naprostej idiot?!"

Raději jsem se přemýstil na tiché ulice Londýna než jsem mu něco udělal. Kdyby se Will, někde schovával kde by to bylo?

,,Tifiane!"

,,Aleisson, nemáš být mrtvá?"

,,Jo, ale pomohla jsem Brumbálovi, a on mě za to oživil."

,,Jsi spojená s Tomovi smrtí, že?"

,,Jo, pomáhala jsem Brumbálovi oživit těch šest lidí s kterémž vytvořil viteály."

,,Koho při tom zabil?"

,,Ti důležití jsou Berta Jorkinsová a Hepziba Smithová. Potom jsou to nějací mudlové."

,,Jdou po Williamovi, že?"

,,Jo a já jim pomáhám."

,,Neměla by jsi spíše chránit svého syna?"

,,Možná jo, ale to je jedno. Já jediná vím, kde je a postarám se o to aby tam zůstal."

,,Aleisson, kde William je?"

,,Snad si vážně nemyslíš, že bych ti to řekla."

To se na mě zašklebila přemýstila pryč. Musím říct, že William zdědil své vlastnosti nejen po Tomovi, ale i z velké části po Aleisson...

ZLO 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat