Pov Mila
Pablo en ik zijn een wandeling aan het maken tis 10 uur in de ochtend lekker met dit weer is het nog niet zo heet voor Luna en we waren allebei vroeg wakker. Zullen we hier even zitten Mila ik knik en we gaan op een bankje zitten. Mooi zo hé met dat water lach ik en Pablo moet ook lachen. Ik heb vandaag weer training met de groep en Sara doet gezellig mee.We zijn weer thuis Pablo is even het zwembad aan het schoonmaken voor de warme dagen.
~pling pling~
Ik kijk op me telefoon en het is een onbekend nummer. Ik klik op het bericht.
Anoniem
~vavavond 9 uur in het bos anders staat er heel wat op het spel met Luna en met die rare vrienden van je.
EindeUhm wtf ja dit is een raar bericht ik ga er wel gewoon heen het zal wel niks ergs zijn komt allemaal wel goed. Pablo ik gaa het is nu half 7 en ik ga op de fiets want als ik met de auto ga dan gebeurd er wel wat met Luna want dan kan ik niet naar het bos. Huh moet ik je niet brengen miel? Nee ik ga wel op de fiets is die fiets toch nog ergens goed voor en ik knipoog naar hem hij moet lachen. Oke maar doe voorzichtig en als er iets is bel me! Ik knik en knuffel hem zeg Luna gedag en pak dan me tas.
De training is net afgelopen het is nu kwart voor 9 eigenlijk ben ik wel een beetje bang alleen in dat bos om 9 maar goed alles voor Luna. Ik ben aangekomen en het is echt eng tis helemaal donker. Uhm hallo ik moest hier wezen? Ik loop het bos een beetje verder in en dan word er opeens een hand op me mond gelegd. Aaaaaah help gil ik zo hard mogelijk maar het is zo afgelegen hier niemand gaat het horen. Nu je kleren uit nuuuuuuuuu! Nee dat wil ik niet ik ken u niet. GODVERDOMME MILA DOE WAT IK ZEG! Ik probeer de stem te herkennen en het is de stem van me vader. Papa waarom doe je me dit aan? Hou je bek Mila nu je kleren uit of ik trek ze zelf uit. Ik probeer weg te rennen maar hij houdt me te stevig vast waardoor ik niks kan en trekt me broek naar beneden. Auw niet doen schreeuw ik uit.
Pov Pablo
Het is nu al 10 uur en Mila is nogsteeds niet thuis. Ik besluit om Pedri te bellen misschien is ze bij hun.
Pedri💪🏼⚽️
~maat is Mila bij jullie?
~nee hoezo dan is ze er nog niet?
~ja ze is er niet ze is op de fiets.
~oh ja Sara wou met haar terug fietsen alleen wou ze niet.
~ik ga even rondje rijden door de buurt
Einde gesprek
Ik besluit om de auto in te stappen en een rondje te rijden om te kijken of ik der kan vinden. Ik ben net langs Xavi gereden maar daar is ze ook niet.
Ik besluit om naar huis te gaan ik ga uiteraard niet slapen voor het geval dat ze thuiskomt.Pov Mila
Ik ben losgekomen en ren nu zo snel mogelijk naar het huis van Xavi en núria die is super dicht bij. Ik kan niet goed rennen ik ben met verkrachter en het doet super veel pijn. Alsjeblieft iemand doe open alsjeblieft roep ik ik hoor dat iemand naar de voordeur rent. Mila lieverd waar was je? Ik begin te huilen en val in der armen. Mila lieverd kom even binnen! Neeee ik wil naar Pablo zeg ik huilend. Kom ik breng je naar Pablo we stappen de auto in en rijden naar het huis van Mila.Pov Pablo
Er wordt aangebeld ik loop naar de deur en daar staat Mila met núria. Omgg Mila en ik neem der in me armen. Núria waar was ze? Ja ik heb geen idee ze kwam huilend naar me huis gerend ik weet niet waar ze was ze wou ook niet naar binnen ze wou naar jou. Wil je even binnenkomen núria vraag ik? Nee ik ga weer naar Xavi bel of app maar met het verhaal ik knik en doe de deur dicht.Mila waar was je? Help Pablo ik heb zoveel pijn. Mila ben je verkracht. Me vader help me schreeuwt ze uit. Mila ben je verkracht door je vader? Ja en ze houdt me stevig vast. Mila kom je gaat douchen en dan lekker slapen. Ik kan niet goed staan het doet pijn. Oke ik zet een kruk neer in de douche dan kan je even jezelf schoonmaken
En dan ga je lekker bij mij slapen oke? Jaa ik wil graag bij jou slapen.Mila en ik liggen samen In mijn bed ze is al inslaap gevallen dus ik besluit ook om te gaan slapen.
Deel 7 alweer❤️
JE LEEST
Jij en ik❤️
RomanceHet verhaal gaat over Mila.Mila is 16 jaar en zit op dansen(gardedansen)ze zit nog op de middelbare school maar is een hele lange tijd gepest en heeft daardoor weinig vrienden. Zal pablo gavi der gaan helpen?