Pov~mila
Het is 3 uur in de nacht en Pablo is ziek geworden hij heeft overgegeven en moet de heletijd na de wc. Schatje kom ga even onder de douche staan dan ga ik even het bed doen want die zit helemaal onder de spuug en drink even wat water schatje ik kom je zo helpen! Kan je me even helpen met uitkleden ik voel me zo zwak? Ja tuurlijk kan ik je helpen schat! Ik doe de kraan aan doe al ze kleren uit. Ik vind het niet zo raar om hem naakt te zien ook al hebben we nog niks gedaan. Ik verschoon het bed en pak een paracetamol emmer en een flesje water. Kom schatje je gaat lekker het bed weer in! Ik wil alleen een onderbroek aan ik heb het zo warm. Dat is goed schat. Ik haal hem de douche uit en droog hem af en ze haren ook en trek hem ze onderbroek aan. Wil je nog even je tandenpoetsen? Ja! Hij poetst ze tanden en ik loop even naar de wc. Schatje kom lekker in bed! Ik zie hem het bed in kruipen en ik kruip nog even naast hem en hij gaat op me schouder liggen ik kriebel wat door ze haar en na 5 minuten valt die al inslaap en ik vlucht ook al gauw weer inslaap.
(Paar uur later)Het is nu 7 uur en ik kan niet meer slapen dus ik stap het bed uit alleen Pablo loopt te zweten als een mal dus ik ga even ze temperatuur meten.schatje kan je heel even wakker worden ik wil even je temperatuur meten? Hij doet ze mond open en ik doe de thermometer een minuutje in de mond en ja 40 graden koorts echt hij gaat niet naar voetbal hoor. Schat ik ga xavi appen dat jij niet naar de training komt! Nee ik wil trainen. Niks eraf liggen nou je hebt 40 graden koorts jij gaat even rusten! Ik loop na de woonkamer en maak even een bakje met fruit voor mezelf en ga dat met de documentaire van barca kijken.
Het is inmiddels 10 uur en ik ben aangekleed helemaal opgefrist ik voel me nog goed maar misschien komt het nog. Ik maak een sopje en begin het hele huis schoon te maken ik heb helemaal niks te doen vandaag en er waren allemaal organizer bakjes binnengekomen dus ik ga ook allemaal dingen bestellen wat dan zo binnenkomt want dan is het huis ook lekker schoon en hopelijk voelt Pablo zich dan wat beter.
Pov~Pablo
Ik ben vannacht ziek geworden en ik wou echt graag trainen maar van mila mocht ik niet. Het is nu al 5 uur en ik ben echt net wakker maar ik voel me ook gewoon zo slecht. Ik stap het bed uit en ga eerst even na de wc en dan naar de woonkamer/keuken. Hey schatje ben je wakker. Ja ik heb best wel zin in meloen! Ga maar lekker op de bank liggen dan ga ik fruit voor je maken! Ik ga op de bank liggen en mila snijdt wat meloen. Ze is denk ik het huis schoonmaken. Wat ben je vandaag doen schat? Ik was het huis opruimen en ik heb in de keuken nu allemaal organizer dingetjes.
Mila en ik hebben verder de hele dag in bed gelegen want zij begon zich ook niet zo lekker te voelen.
Zouden jullie mij willen volgen dat zou me heel goed doen🩷
JE LEEST
Jij en ik❤️
RomanceHet verhaal gaat over Mila.Mila is 16 jaar en zit op dansen(gardedansen)ze zit nog op de middelbare school maar is een hele lange tijd gepest en heeft daardoor weinig vrienden. Zal pablo gavi der gaan helpen?